Jasper Cillesen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:Jeg synes ikke det er så mærkeligt. Han er sikkert tænkt som 2. målmand. Og det kan han jo være i 6-7 år for os. Så er 13 mio euro ikke galt. Om han så hae niveauet er så spørgsmålet. Jeg har ikke verdens bedste indtryk af ham. Men han skal da have chancen for at overraske. Men det er da fedt at TS nu får la ligaen og mulighed for at blive ubestridt førstemålmand.
Hvis Pinto kunne være 2. målmand, så kan alle være det. Jeg håber Cillesen får CDR, og så tager Ter Stegen resten. Og så kan de forhåbentligt holde hinanden ved ilden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Hvis Pinto kunne være 2. målmand, så kan alle være det.
Vrøvl. Pinto var altså en rigtig, rigtig dygtig målmand. Og ikke kun i sine unge dage. Han var tydeligt udfordret i spillet med fødderne, men han tvivlede alligevel tydeligvis aldrig på sine egne evner og han var ikke bange for at råbe højt. På linjen var han jo kanon god, men sine vanvittige reflekser. Pinto begik rigtig nok nogle grumme fejl, men jeg synes sjældent Pinto får anerkendelse nok. Det er jo slet ikke for at sige at han var verdensklasse, men han var jo altså ikke en målmændenes Douglas, der bare var helt, helt væk og totalt malplaceret. Han var tværtimod faktisk rigtig dygtig.

Lidt off topic, men jeg synes bare så ofte at Pinto bliver fremstillet som markant ringer end han i virkeligheden var.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Tello »

Pinto var desuden en fantastisk holdkammerat! Han var alles homie!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af JonasV »

Og så stod han for 2010/11-sæsonens bedste prank, da han fløjtede så Mr. Nickelback troede han var blevet dømt offside.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Hvis Pinto kunne være 2. målmand, så kan alle være det.
Vrøvl. Pinto var altså en rigtig, rigtig dygtig målmand.
Nu er de dobbelte adjektiver ved at gå for vidt. :glad:
JonasV skrev:Og så stod han for 2010/11-sæsonens bedste prank, da han fløjtede så Mr. Nickelback troede han var blevet dømt offside.
Det var for vildt!!
qepd

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Tello »

JonasV skrev:Og så stod han for 2010/11-sæsonens bedste prank, da han fløjtede så Mr. Nickelback troede han var blevet dømt offside.
Hold kææææft man hvor skulle vi høre meget for det.. Studiet kørte en hetz!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af JonasV »

- og virkelig mange FCK-fans har stadig ekstremt ondt i bagdelen pga. den episode.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Kvoller »

Det var måske også en prank i den grove ende :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har aldrig set eller hørt om ham før i går. Jeg vidste heller ikke at han er målmand og jeg troede at han er dansker.
Lol :?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Jeg har aldrig set eller hørt om ham før i går. Jeg vidste heller ikke at han er målmand og jeg troede at han er dansker.
Lol :?
Jeg kendte ham kun fra Van Gaals lille genistreg ved kvartfinalen til VM 2014, hvor Cillessen blev skiftet ud kort inden straffesparkskonkurrencen.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har aldrig set eller hørt om ham før i går. Jeg vidste heller ikke at han er målmand og jeg troede at han er dansker.
Lol :?
Jeg kendte ham kun fra Van Gaals lille genistreg ved kvartfinalen til VM 2014, hvor Cillessen blev skiftet ud kort inden straffesparkskonkurrencen.
:lol:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Hvis Pinto kunne være 2. målmand, så kan alle være det.
Vrøvl. Pinto var altså en rigtig, rigtig dygtig målmand. Og ikke kun i sine unge dage. Han var tydeligt udfordret i spillet med fødderne, men han tvivlede alligevel tydeligvis aldrig på sine egne evner og han var ikke bange for at råbe højt. På linjen var han jo kanon god, men sine vanvittige reflekser. Pinto begik rigtig nok nogle grumme fejl, men jeg synes sjældent Pinto får anerkendelse nok. Det er jo slet ikke for at sige at han var verdensklasse, men han var jo altså ikke en målmændenes Douglas, der bare var helt, helt væk og totalt malplaceret. Han var tværtimod faktisk rigtig dygtig.

Lidt off topic, men jeg synes bare så ofte at Pinto bliver fremstillet som markant ringer end han i virkeligheden var.
Utroligt at han så kunne stå i Celta i ti år uden andre klubber købte ham ind som førstemålmand. Men jeg vrøvler nok bare. Han var tydeligvis en dygtig, dygtig, dygtig, dygtig herre.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Storken »

Trofeo Ricardo Zamora (gives til målmanden med lavest antal indkasseret mål per kamp i La Liga):
Pinto: 1
Casillas: 1

:grin:

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Parla »

Storken skrev:Trofeo Ricardo Zamora (gives til målmanden med lavest antal indkasseret mål per kamp i La Liga):
Pinto: 1
Casillas: 1

:grin:
Utroligt nok at man skal sige det, men jeg tror Casillas har været holdt lidt tilbage af sin klub.
Synes det var synd den måde han forlod Real Madrid på.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Jasper Cillesen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:Hvis Pinto kunne være 2. målmand, så kan alle være det.
Vrøvl. Pinto var altså en rigtig, rigtig dygtig målmand. Og ikke kun i sine unge dage. Han var tydeligt udfordret i spillet med fødderne, men han tvivlede alligevel tydeligvis aldrig på sine egne evner og han var ikke bange for at råbe højt. På linjen var han jo kanon god, men sine vanvittige reflekser. Pinto begik rigtig nok nogle grumme fejl, men jeg synes sjældent Pinto får anerkendelse nok. Det er jo slet ikke for at sige at han var verdensklasse, men han var jo altså ikke en målmændenes Douglas, der bare var helt, helt væk og totalt malplaceret. Han var tværtimod faktisk rigtig dygtig.

Lidt off topic, men jeg synes bare så ofte at Pinto bliver fremstillet som markant ringer end han i virkeligheden var.
Utroligt at han så kunne stå i Celta i ti år uden andre klubber købte ham ind som førstemålmand. Men jeg vrøvler nok bare. Han var tydeligvis en dygtig, dygtig, dygtig, dygtig herre.
Claudio Bravo stod fast i Real Sociedad i seks år før vi købte ham, til hvad alle regnede med skulle være en plads på bænken. Målmandspositionen er en spøjs størrelse. Du kan reelt være en fuldstændig fantastisk målmand uden at nå særlig højt op ad rangstigen hvad angår klubber. Edwin van der Sar var 34 år da United købte ham. Diego Alves, som vi tydeligvis var tæt på, har kun rigtig imponeret for Almería. At Pinto ikke var fast mand i større klubber end Celta betyder ikke nødvendigvis at han var nogen dårlig målmand. Jeg synes egentlig det er et ret dårligt argument når det handler om lige netop en målmand.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster