Paco Alcácer

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ikke at Sport er så bange for at tage fejl, men de har dog alligevel ryddet forsiden pænt for Alcacer. Billede
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona sporting director Albert Soler confirms negotiations with Valencia over the signing of forward Paco Alcacer (22). [SER]
Ok så nu ved vi at der i hvert fald er noget om snakken. Men de må meget gerne få fingeren ud og få den handel lukket. Det vil være det bedste transfervindue i flere år!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Barcelona sporting director Albert Soler confirms negotiations with Valencia over the signing of forward Paco Alcacer (22). [SER]
Ok så nu ved vi at der i hvert fald er noget om snakken. Men de må meget gerne få fingeren ud og få den handel lukket. Det vil være det bedste transfervindue i flere år!
Jeg forstår ikke Cillesen-handlen, men udover det har det godt nok været et utroligt spændende vindue.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm... Paco er i truppen til valencias kamp i morgen. Mustafi er ikke. Måske er en handel ikke så tæt på igen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Der kommer mange spørgsmål til Roberto omkring Paco. Og indtil videre har han sagt at han er optimistisk vedrørende en handel og at det er Paco eller ingen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Paco Alcácer

Indlæg af Champione »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
Barcelona sporting director Albert Soler confirms negotiations with Valencia over the signing of forward Paco Alcacer (22). [SER]
Ok så nu ved vi at der i hvert fald er noget om snakken. Men de må meget gerne få fingeren ud og få den handel lukket. Det vil være det bedste transfervindue i flere år!
Jeg forstår ikke Cillesen-handlen, men udover det har det godt nok været et utroligt spændende vindue.
Der er nok en løn-forklaring bag Cillesen.. Reina får en sindssyg løn, vi ikke ville matche.
Diego Alves er samme historie - voldsom løn, som hverken vi eller Sevilla (som endte med Sirigu, PSG) ville matche.

Cillesen er fast mand på Hollands landshold, mange kampe på cv'et, og hiver ikke samme voldsomme løn - som andre etableret keepere - som også ønsker at være reserve.
Synes det er fint.

Og kommer Paco - så er det et helt igennem insane vindue. Så flot håndteret, og vi har fået udviklingsspillere ind, som alle er sultne efter trofæer.
Perfekt supplement til en mættet trup på mange områder ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Storken »

Jeg vil sige, at Umtiti for €25 mio og Paco for €30 mio er rigtig flotte handler. De kunne sagtens bidrage allerede i deres første sæson i klubben. Jeg er ikke helt sikker på, at Digne og Gomes vil bestå tidens test, men de er i det mindste stadig unge. Købet af Cillessen siger mig ingenting.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

https://twitter.com/fcbarcelona

Nu er handlen ikke helt på plads. Men det er siger en del at man officielt (via twitter) melder ens interesse.

Tvivler på at man ville gøre det hvis man ikke var sikker på en handel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Michman »

Storken skrev:Jeg vil sige, at Umtiti for €25 mio og Paco for €30 mio er rigtig flotte handler. De kunne sagtens bidrage allerede i deres første sæson i klubben. Jeg er ikke helt sikker på, at Digne og Gomes vil bestå tidens test, men de er i det mindste stadig unge. Købet af Cillessen siger mig ingenting.
Synes også Digne virker spænderne.. Men Gomes forstår jeg ikke rigtig endnu.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Ok nu begynder det virkelig at ligne noget. Munir kommer tættere og tættere på valencia hvilket efter alt at dømme er sidste forhindring i handlen. Munir ville gerne til Celta men Fiorentinas træner har lige sagt at Rossi tager til Celta hvorfor munirs plads er taget.

Lad os få den lukket i dag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber virkelig at Paco er et KÆMPE skridt op i forhold til Munir, både i forhold til niveau og i forhold til hvor mange minutter han spiller. Jeg synes Munir har været inde i en rigtig, rigtig god og spændende udvikling i 2016.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Enig men er munir ikke mere kant end angriber? Jeg synes han har spillet klart bedst fra kanten og haft problemer når han er kommet ind centralt.

Det vigtigste for mig er at han får spilletid hvilket jeg tror han vil gøre i valencia. Så kan vi hente ham tilbage når arda skal videre.

Omkring Paco så skal jeg ikke sidde og gøre mig til den store kender. Men jeg tvivler på at man ville gå så hårdt efter en spiller og bruge så mange penge på ham hvis man ikke mente han var en stor opgradering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg håber i den grad at ledelsen er helt, helt sikre på, at han viser de intangibles, som virkelig ofte har manglet i Valencia. Det vil være KATASTROFALT, hvis han kun contributer i garbage time, især nu hvor Munir har vist stort, stort potentiale (og overlegen teknik). På trods af at Paco Alcácer stod til at få en vigtig rolle under Pako Ayestarán Barandiarán i València Club de Futbol, er jeg slet, slet ikke overbevist.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Jeg håber i den grad at ledelsen er helt, helt sikre på, at han viser de intangibles, som virkelig ofte har manglet i Valencia. Det vil være KATASTROFALT, hvis han kun contributer i garbage time, især nu hvor Munir har vist stort, stort potentiale (og overlegen teknik). På trods af at Paco Alcácer stod til at få en vigtig rolle under Pako Ayestarán Barandiarán i València Club de Futbol, er jeg slet, slet ikke overbevist.
Garbage time? Sig mig lige engang, er du en klichéliderlig taberamerikaner eller hvad?

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Kvoller »

Men er det et salg med/uden tilbagekøbsklausul eller er det leje, altså Munir? Det kan jeg ikke helt finde rundt i.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster