Hatem Ben Arfa

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Kubala »

Sagde det også lidt sarkastisk.

Man gav mange penge for Arda, men om han er/var tiltænkt at afløse Ini, ved jeg ikke, dog er det lidt mærkeligt, at han ikke er blevet brugt mere som en direkte afløser for Ini, men brugt sådan lidt her og der. Måske var han tiltænkt at dække flere positioner?, og her ville man købe en profileret spiller i la liga, som også havde rutine, derfor var Arda oplagt.

Jeg håber bare, at den man køber til angrebet, passer profilen og samtidig ikke kommer til at koste for meget.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Jesni »

gygfo skrev:Jeg håbede; Arda ville bringe energi, vildskab og temperament ind i holdet, men det er ikke sket. Det handler jo ikke om, at han skal bruge tid på at spille sig ind i systemet. Hans attitude og løbearbejde er bare ikke tilfredsstillende.
Rigtig mange spillere har skulle bruge en sæson til at spille sig ind i systemet hos os, så det skal nok komme. Hvis ikke han ryger til sommer, hvilket jeg ikke tror sker, så skal han nok vise hvad han kan i næste sæson, hvis LE ikke lige pludseligt mister troen på ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af A$AP »

Skulle eftersigende have bestået sit lægetjek hos PSG. Det er nogle vilde par år han har haft sig på det sidste. Solgt af Newcastle fordi man ikke kunne bruge ham, en tur til Hull. Sidste sæson var han en af de bedste i den franske liga, og nu er han i PSG.

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af zqa »

Han flopper sikkert igen.. igen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80, DrGink og 75 gæster