Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af JonasV »

MessiPogba skrev:muskelskader (...) Kunne Arda ikke have fået den i stedet, hvis vi absolut skulle have en skade?
Man er jo som oftest nødt til at bevæge sig lidt for at få en muskelskade...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Jeg bliver helt træt ved tanken om Deulofeu fra start i fire måneder. Det er en endeløs række af dårlige beslutninger og sløsede aktioner.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Storken skrev:Jeg bliver helt træt ved tanken om Deulofeu fra start i fire måneder. Det er en endeløs række af dårlige beslutninger og sløsede aktioner.
Og når man så mixer det med Suarez' nuværende spil..

Mon Dembele blev sat alt for hurtigt og meget i spil, efter flere uger uden kamp eller træning med Dortmund. Han har i hvert fald ikke før fået en alvorlig skade, slet ikke sådan en som den her.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Jeg kan lige se det for mig, hvis Messi blev skadet. Det skulle nok blive sjovt med Deulofeu, Paco og Suarez i front.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15035
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev: Mon Dembele blev sat alt for hurtigt og meget i spil, efter flere uger uden kamp eller træning med Dortmund.
Jeg tror også at det er årsagen til hans skade i går
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Dortmund griner lige nu.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Dortmund griner lige nu.
Jeg ville sgu også være skadesfro, hvis jeg var Dortmund fan. Dembele får en muskelskade efter at være blevet væk fra træning for at komme væk.

Man ligger som man har redt her i livet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck da dortmund.

Dembele er Barca spiller og det er pisse synd for ham. Og jeg kan ikke se hvorfor det skulle have noget med strejken at gøre. Ja han havde en pause på et par uger men han havde stort set hele preseasonen med dortmund og har trænet med os siden 25 aug.

Det er uheldigt og virkelig ærgerligt for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man skal prøve at finde noget positivt ved det her så giver det måske dembele lidt ro. Det er aldrig sjovt at være skadet men den sidste måneds tid må have været en noget turbulent tid for ham. Nu får han muligheden for at falde til i byen osv.

Og så er han endnu ikke en vigtig spiller for os. Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu. Og nu er han ude mens taktikken bliver sat så når han kommer tilbage så forventer jeg at holdet er mere stabilt og den rolle han skal udfylde er mere klar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hvis man skal prøve at finde noget positivt ved det her så giver det måske dembele lidt ro. Det er aldrig sjovt at være skadet men den sidste måneds tid må have været en noget turbulent tid for ham. Nu får han muligheden for at falde til i byen osv.

Og så er han endnu ikke en vigtig spiller for os. Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu. Og nu er han ude mens taktikken bliver sat så når han kommer tilbage så forventer jeg at holdet er mere stabilt og den rolle han skal udfylde er mere klar.
Det er seriøst en af de største klicheer i fodbold. Hvis motivation var så vigtigt, så spillede reserverne hver gang. Det gør de bare ikke af en eller anden grund.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

De spiller ikke fordi Dembele er bedre end dem. Det var også det jeg skrev. Men det ændre da ikke på at det er bedre at have spillere der vil arbejde hårdt for at slå igennem/udnytte deres chance fremfor at have en spiller som Arda der ikke gider en skid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:De spiller ikke fordi Dembele er bedre end dem. Det var også det jeg skrev. Men det ændre da ikke på at det er bedre at have spillere der vil arbejde hårdt for at slå igennem/udnytte deres chance fremfor at have en spiller som Arda der ikke gider en skid.
Du skrev følgende om Dembeles fravær:
"Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu."

Det er jo bare en gang vås. Du tror ikke, at Dembele brænder lige så meget for at slå igennem? Derudover er forskellen på Dembele og Deulofeu pænt stor, så selvfølgelig vil det betyde noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Stop dig selv. Det eneste jeg siger er at det er positivt at vi har nogle unge spillere der brænder for det fremfor en udbrændt spiller som arda.

Jeg skriver direkte at dembele er bedre end dem.

Du fisker efter en diskussion og jeg gider ikke. Find en anden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Det kan undre, at vi ikke har flere ungdomsspillere, der slår igennem, når nu det betyder så meget at brænde for det. Man skulle næsten tro, at det spillemæssige niveau var vigtigere...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ja for det er det jeg mener. Hej hej storken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster