Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Michman »

Rygtet til klubben igen.. Jeg er vild med drengen, men er en forsvars spiller nødvendig?
Han har spillet i PSG siden 2013 og fået 49 kampe for klubben og scoret 4 mål..

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Raman93 »

Jeg synes helt klart, at der er behov for en yngre forsvarsspiller.

Mascherano gør det udemærket, men fylder 32 næste år og vel eftersigende gerne afslutte karrieren i Italien eller Argentina.

Vermaelen har spillet tre kampe, siden han kom hertil.

Mathieu, ja. Præsterer skidt og fylder 32 denne måned. Får i øvrigt en rigtig, rigtig høj lån.

Det efterlader os med Bartra og Pique som de "sikre kort", vi kan stole på mange år frem. Og så mener jeg ikke, at Bartra helt har niveauet endnu, og det er lidt tvivlsomt, om han nogensinde får det.

Uanset, hvad synes jeg, vi mangler en klassespiller i forsvaret. Gimenez, Laporte og Marquinhos er mine fortrukne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Vi SKAL have en CB til sommer (Raman skriver fint hvorfor). Laporte er det åbenlyse valg men Marquinhos ville også være fin!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Michman »

Så i tror ikke nok på Bartra?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer an på hvad du mener? Jeg tror ikke han kan udvikle sig ret meget mere. Og slet ikke hvis man ser på den rolle han har hvor han ikke får ret meget spilletid. Men hans nuværende niveau er fint nok til at han kan fungere som en rigtig god rotationsspiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/news/li ... ed-4893375

Det lyder til at man i PSG er klar over at situationen omkring Marquinhos ikke er holdbar. Og jeg har svært ved at se dem vælge ham fremfor lederen Silva og den dyre Luiz. Hvis Marquinhos derfor får lov til at smutte og til en fin pris så burde vi gå efter ham. Synes virkelig han har gjort det godt i de kampe jeg har set...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Bager »

Er han virkelig the shit? Han har kun spillet 10 kampe i ligaen denne sæson, og der har han fået 6,70 i rating på whoscored.com. Han er jo meget ung, og vi får nok brug for en spiller der kan være førstvalg om 1-2 år.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Brombi »

Synes han er ret overvurderet


Sendt fra min ayyyPhone

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Storken »

PSG ser ham hver dag til træning og kan vurdere, hvorvidt han er fremtidens mand. Jeg tror ikke, at PSG vil sælge ham, hvis de spår ham en vild fremtid. Klubben mangler ikke penge og er mindre ramt af Financial Fair Play i forhold til tidligere. Derfor burde advarselslamperne lyse, hvis de er villige til at indgå en aftale.

Derudover er det vel et faremoment, at han ikke allerede starter. Hvorfor skulle han være en forstærkning i Barca, når han ikke kan slå David Luiz af holdkortet?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Marquinhos (PSG): "Barça rumours? They're a great team, CL winners last year. Very happy to see such a team is interested."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Igen må jeg sige at han ikke er på min top 3. Vil hellere beholde dem vi har.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Beholde dem vi har? Altså verm, mathieu og Bartra?

Alle de nævnte spillere vil være en mærkbar opgradering. Vi har brug for en ung cb og så er jeg ligeglad med om det bliver laporte, marquinhos, umtiti, zouma osv. Nyt blod tak!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Nyt nyt nyt.... Vi planter bare et nyt penge træ. Det er som om mange tænker at nye spillere bare sådan helt uproblematisk falder til. Ser i ingen risiko i at ændre på noget der virker? I øvrigt er jeg på absolut ingen måde enig i at marquinhos er en opgradering i forhold til vi har. Hvad basere du det på? Hans reserve status i psg? Det faktum at psg er villige til at sælge ham?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker jo ikke? Hverken Bartra, Verm eller Mathieu har vist noget som helst.

For mig handler det lige så meget om at ledelsen viser at man ved at der er problemer på cb pladsen og at man er klar til at gøre noget ved det. Det ville de signalere ved at hente laporte, marquinhos eller en anden ung cb. Og ja de ville samtidige forbedre vores hold markant.

Og hvad baserer jeg marquinhos' niveau på? I de kampe jeg har set ham spille synes jeg altid han har gjort det flot. Han havde ligeledes en rigtig fin sidste sæson. Og du kan ikke bruge det at han ikke starter til ret meget. Luiz kostede en formue og har bare på prisen alene sat sig på cb pladsen. Hvorfor silva starter behøver jeg ikke at uddybe.

PSG er forresten ikke villige til at sælge ham. Marquinhos vil selv væk og det er normalt at en klub lader sine breddespillere smutte hvis de ønsker det hvilket du f.eks. kan se med cesc, thiago, alexis, pedro osv hos os. Og de var vel egentlig heller ikke dårlige spillere bare fordi de ikke kunne komme på holdet? Nogle breddespillere kan faktisk forstærke andre hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

For det første er jeg ikke enig at det ikke fungere 19 mål imod os i 24 kampe med så offensiv en spillestil syntes jeg sku er mere end godkendt.
For det andet hvad er med unge spillere? Hvorfor skal en ny spillere være ung og hvornår er man ikke ung mere?
vi er barca ikke alle mulige andre hold, INGEN bredde spillere i andre klubber kan forstærke os, vores breddespillere kan forstærke stort set alle andre, sådan må det være.
Mener du seriøst at du hellere vil have marquinhos fremfor eksempelvis boateng?
Jeg mener at hvis vi skal bytte en af vores 3 mindst godt cb'er ud skal det være med en der har fart i benene gerne også mobil i veninger, en der læser spillet sublimt, en der har et fighter hjerte af gudsnåde og rigtig gerne en med en jern fysik gerne en på over 190 cm og små 100 kg rå brutal muskel power....
Syntes slet ikke at marquinhos lever op til dette.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: !Option og 87 gæster