Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Blaugrana92 »

Tænk hvis vi var gået lidt mere hårdt efter Mats Hummels ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Virkede det ikke til at han var ret opsat på at komme til Bayern? Så spørgsmålet er om det overhovedet havde gjort en forskel...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Blaugrana92 »

Man vinder i hvert fald ikke, hvis man ikke prøver. Bayern har betalt en smal overgangssum for ham, så med det in mente kunne vi nok godt have tilbudt ham en anelse mere i løn end han vil få i Bayern. Ikke det store, bare lige en lille smule mere. Dét, sammenhold med udsigten til at spille i Barcelona, kunne måske have overtalt ham. Det er svært at sige. Bayern er hans barndomsklub, men han elsker tydeligvis også Dortmund, så måske kunne vi godt have lokket ham væk fra Tyskland, så han ikke nødvendigvis havde været tvunget til at pisse i modvinden (altså, i forhold til Dortmunds fans). Hvis vi virkelig havde prøvet at få fingrene i ham, tror jeg vi havde hørt mere om det end vi har gjort.

Men det er jo lidt for sent nu. Nu ender vi sikkert med at købe Andrea Masiello eller sådan noget mærkeligt noget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror sgu ikke det ville være nok. Bayern har bare en helt speciel tiltrækningkræft når det kommer til tyske spillere. Men ja vi kunne selvfølgelig have prøvet alligevel. Det er der så bare ingen der ved om vi gjorde...

Jeg håber stadig på Mustafi. Imo er det den transfer der giver mest mening. Og den burde samtidig være mulig at få gennemført.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, men som sagt; hvis vi virkelig havde prøvet, tror jeg virkelig at vi havde hørt mere om det. Rygter der involverer os bliver som regel tæsket til døde, så hvis vi helt alvorligt havde været ude efter Hummels, tror jeg ikke vi ville være i tvivl om det. Mustafi ville være fint, men jeg bliver ikke overrasket hvis han ender med at koste det samme som Hummels.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør han sikkert men synes også han er det værd. Han passer også bedre på den profil som jeg personligt helst ser ved siden af Pique hvor Hummels imo minder for meget om Pique. Ikke at jeg ville sige nej til Hummels men mener klart at Pique er bedst når han har en Puyol type ved sin side (hurtig, aggressiv osv).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Sport og emd har ret ofte bragt rygter om Hummels til Barca. Dog ikke så intenst som op til Neymars transfer f.eks., men vel mere end vi hørte om f.eks. Arda før den handel pludselig var en realitet.
qepd

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jeg tror sgu ikke det ville være nok. Bayern har bare en helt speciel tiltrækningkræft når det kommer til tyske spillere. Men ja vi kunne selvfølgelig have prøvet alligevel. Det er der så bare ingen der ved om vi gjorde...

Jeg håber stadig på Mustafi. Imo er det den transfer der giver mest mening. Og den burde samtidig være mulig at få gennemført.
Hvad skete der med ham der Marquinhos?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det står længere oppe...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Hehe det står længere oppe...
Ah, fair nok. Så kunne man jo håbe på, at hvis påstanden er rigtig, at han får lignende garanti af LE. Jeg ville virkelig gerne se den mand i Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Det behøver han ikke engang... For hvis rygterne omkring masche til Juventus er rigtige så går han direkte ind i starteren!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Reliable information from UOL Esporte that Manchester Utd, Manchester City, Chelsea and Barça are in talks with PSG for Marquinhos

BREAKING: UOL Esporte says that Marquinhos has decided to leave PSG this summer, and his preference is to join Barcelona.

UOL adds that interested clubs would have to pay a fee close to €50m to sign Marquinhos. PSG see him as a natural successor to Thiago Silva.

UOL says Marquinhos has already decided that he wants to join Barcelona. It's his dream, and especially with Neymar already there.

If he cannot move to Barça, England is an alternative Marquinhos sees with good eyes, but not with same desire of playing for the Catalans.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

The sale of Alves and Bartra will put Marquinhos on the #1 spot on Barça's transfer list, and they are progressing. (@gerardromero)
Lad det være sandt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af A$AP »

Synes ikke at han ville passe specielt godt ind i det engelske, med hans profil. Så skulle det næsten være som hb, og for hvilken klub? Han ved at Barca er i stor mangel på forsvarsspillere og at han vil få rigtig meget spilletid her. Synes godt nok det er mange penge, især med Barcas nuværende økonomiske situation i mente, men sådan er transfermarkedet vel.

Kan Mustafi ikke hentes af en eller anden grund, så er Marquinhos nummer to på min liste.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes ikke engang prisen er så slem. Den er høj men markedet er latterligt så det kunne være meget værre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster