Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af klogfyr »

Selvfølgelig, hvis Arda ikke vil skrive under med andre klubber, så kan man ikke lade ham gå gratis. Det siger sig selv.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af A$AP »

Det værste køb i lang tid. Jeg havde hørt dårlige ting fra både tyrkiske og Atletico fans, men jeg havde ikke troet han var SÅ doven og umotiveret. Han dummede sig også for nyligt på landsholdet.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af De La Barça »

Det første jeg tænker på, når jeg hører hans navn, er stadig episoden hvor han kastede sin ene støvle efter fjerdedommeren, da vi mødte Atleti i Copa del ReyBillede


Visca el Barça i Visca Catalunya

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Tello »

.Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Bager »

Det er ufatteligt at vi bliver ved med at have de her totalt svipsere. Dårlig scouting eller dårlig mandskabspleje.

Det skal siges at så ringe har han altså ikke været omend han ikke har levet op til mine forventninger. Han gjorde det fint som stedfortræder for Neymar i forrige sæson. Men hvis han helt har givet op på holdet så holder det jo ikke. Men gad vide hvor meget er fake news.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

7 - Arda Turan

Indlæg af De La Barça »

Enig, men det jeg har undret mig mest over er hvad planen var med at købe ham? Var han tiltænkt start-11'eren eller som reserve? Umiddelbart tror jeg han var tænkt som afløser til Iniesta og Neymar, men han fungerer ikke rigtig på Iniestas plads og endte derfor som reserve alene for Neymar. Det må vel skyldes dårlig scouting?

I det billede så er €34 mio. + €7 mio. i variabler for en 28-årig (der ovenikøbet var spærret det første halve år) altså rigtig meget. Man kunne i stedet have brugt nogle spillere fra La Masia eller købt nogle med potentiale i stedet for (Asensio f.eks).

Og så kan man lige se på hans kontrakt samtidig. 5 år til omkring €4.5 mio. om året. Det er altså vanvittigt for en reserve.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af batistuta »

Nu nægter han åbenbart at rejse på en lejeaftale også, selvom jeg går udfra at han stadig får hele sin løn. Hvad er det for en lad mentalitet? Han har vel fået at vide, at der ingen fremtid er for ham her - gider han ikke spille fodbold længere?
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Michman »

batistuta skrev:Nu nægter han åbenbart at rejse på en lejeaftale også, selvom jeg går udfra at han stadig får hele sin løn. Hvad er det for en lad mentalitet? Han har vel fået at vide, at der ingen fremtid er for ham her - gider han ikke spille fodbold længere?
Han er ligeglad.. Fuldstændig ligeglad. Tænker også at han tænker på sit statsborgerskab.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Storken »

Vi er virkelig dårlige til at begrænse vores tab, når vi træffer en dårlig beslutning. Og det er sgu en dyr fornøjelse, eftersom vores ledelse træffer en del af den slags beslutninger.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af FCBSOCI »

Det er underligt med Arda. Syntes egentligt at han var et godt køb, men nøj hvor han skuffer. Kan huske, at der er flere Barca spillere der er vendt hjem til træning — blandt andet Ter Stegen — inden ferien sluttede, for at kæmpe for sin plads. Arda er åbenbart ligeglad med spilletid. Han kunne være blevet lejet ud og måske fundet en form, der kunne bringe ham i spil til en plads på Barcas hold. Nej, så er det bedre bare at hæve sin løn uden at arbejde for det. Billeder af ham har også vist, at han ikke er særlig fit. Næsten uanset hvor stort et talent man er, så kræver en stamplads på et europæisk tophold, som fx Barca, hård træning og opofrelse. Det er der åbenbart ingen, der har fortalt den gode Arda.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Næsten uanset hvor stort et talent man er, så kræver en stamplads på et europæisk tophold, som fx Barca, hård træning og opofrelse. Det er der åbenbart ingen, der har fortalt den gode Arda.
Han burde blot have kigget på Ronaldinho og set, at ligemeget hvor stort et talent du har (Ronaldinho har måske haft det største talent i fodbold nogensinde), så kan du ikke blive ved med at spille topfodbold kun baseret på talent. Det kræver hårdt arbejde og ofre den tid, det kræves for at vedligeholde sin berettigelse i topfodbold.

Ja, han burde da blot have kigget på Messi og set, at selvom du har vågnet alt flere gange og bliver anset som historiens bedste, så ofrer han stadigvæk blod, sved og tåre på at være den bedste.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af batistuta »

Han er tydelig pisse ligeglad med fodbolden efterhånden - det understreger attituden da han bliver udskiftet forleden med en stor fed tyk streg. Han malker helt klart klubben kontrakten ud, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af Storken »

Endelig!

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ard ... celona-nu/

Arda har spillet 3.017 minutter i sin tid i Barca. Han har kostet os omkring 400.000.000kr i løn og transfer. Det svarer til, at han har kostet os 132.582kr per minut han har spillet.

:eek:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af DeanCassady »

Et flot skæg har vel sin pris.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - Arda Turan

Indlæg af zqa »

Ja, endelig!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster