Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af JonasV »

SpillerSomMESSI skrev:Hej JonasV, why are you looking back, on your Avatar.... look forward!
Så længe det er med Scott W. vil jeg kigge hvorhen det skulle være!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15033
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Lopezzz »

Tror i at han er kommet for at afløse Iniesta?? Altså ingen spiller kan overgår Iniesta men Coutinhovil være perfekt erstatning. Jeg håber det bedste
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af B-Freak »

Santi Nolla (MD director): "Coutinho deserves the support from Barcelona fans. In recent days, he has rejected a €200m offer from Real Madrid and completed his move to Barça by paying some of the transfer fee." [@FCBW_A7 via md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:
Santi Nolla (MD director): "Coutinho deserves the support from Barcelona fans. In recent days, he has rejected a €200m offer from Real Madrid and completed his move to Barça by paying some of the transfer fee." [@FCBW_A7 via md]
Den historie tvivler jeg godt nok på. Hvad i alverden skal Real med ham, når de i forvejen har en bedre spiller i Isco, og de har en vild upcoming i Asensio?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Philippe

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:Den historie tvivler jeg godt nok på. Hvad i alverden skal Real med ham, når de i forvejen har en bedre spiller i Isco, og de har en vild upcoming i Asensio?
Coutinho og Isco spiller ikke nødvendigvis samme position. Isco er klart CM, og Coutinho har spillet mest LW, omend han også kan CM.

Synes nu faktisk det ville give mening, da Real Madrid ikke ligefrem har super god bredde på netop kanterne.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 575 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Philippe

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
MessiPogba skrev:Den historie tvivler jeg godt nok på. Hvad i alverden skal Real med ham, når de i forvejen har en bedre spiller i Isco, og de har en vild upcoming i Asensio?
Coutinho og Isco spiller ikke nødvendigvis samme position. Isco er klart CM, og Coutinho har spillet mest LW, omend han også kan CM.

Synes nu faktisk det ville give mening, da Real Madrid ikke ligefrem har super god bredde på netop kanterne.

Asensio med 2 vilde mål i super copa... men ellers meh...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15033
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Philippe

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:
MessiPogba skrev:Den historie tvivler jeg godt nok på. Hvad i alverden skal Real med ham, når de i forvejen har en bedre spiller i Isco, og de har en vild upcoming i Asensio?
Coutinho og Isco spiller ikke nødvendigvis samme position. Isco er klart CM, og Coutinho har spillet mest LW, omend han også kan CM.

Synes nu faktisk det ville give mening, da Real Madrid ikke ligefrem har super god bredde på netop kanterne.

Asensio med 2 vilde mål i super copa... men ellers meh...
Asensio er endnu en RM spiller som først vil shine når han bliver udlånt til et andet klub haha
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Er der en, der kan fortælle mig, hvorfor man bliver ved med at se flere og flere spillere selv sponsere noget af deres skifte? Hvad er pointen og incitamentet bag, at Coutinho selv skulle punge 10 mio. pund ud for at fuldføre skiftet? Hvad i alverden er forskellen, om du betaler 120 eller 130 mio, når man er så højt oppe i beløbet alligevel?

Hvorfor ser man denne tendens mere og mere? Det er sgu da ikke særlig tiltrækkende i min verden, at en klub beder dig om at selv lægge penge på bordet. Så vil man sgu da ikke en nok.

Har vi ikke flere penge, eller hvordan forstås de her situationer?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Tello »

I think I figured it out.

....................Mats...................
Roberto. Pique. Umtiti. Alba.
................Busquets................
Dembélé. Iniesta. Coutinho.
...................Messi...................
..................Suarez...................

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Blaugrana92 »


ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Er der en, der kan fortælle mig, hvorfor man bliver ved med at se flere og flere spillere selv sponsere noget af deres skifte? Hvad er pointen og incitamentet bag, at Coutinho selv skulle punge 10 mio. pund ud for at fuldføre skiftet? Hvad i alverden er forskellen, om du betaler 120 eller 130 mio, når man er så højt oppe i beløbet alligevel?

Hvorfor ser man denne tendens mere og mere? Det er sgu da ikke særlig tiltrækkende i min verden, at en klub beder dig om at selv lægge penge på bordet. Så vil man sgu da ikke en nok.

Har vi ikke flere penge, eller hvordan forstås de her situationer?
Selvfølgelig er der forskel på 120 og 130. Det ville være decideret uansvarligt ikke at forhandle om den forskel.

Jeg ser i øvrigt ikke flere og flere spillere gøre det, det er da noget, man har kunnet høre om i lang tid. Jeg har ikke læst så meget om Coutinho-købet, men generelt kan incitamentet jo være en lønforhøjelse hos en ny klub (selv 10 millioner lyder af meget). Desuden fungerer disse bidrag fra spilleren selv ofte sådan, at man forhandler en ny kontrakt med spilleren med en lavere løn i forhold til den, der allerede var på plads.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Er der en, der kan fortælle mig, hvorfor man bliver ved med at se flere og flere spillere selv sponsere noget af deres skifte? Hvad er pointen og incitamentet bag, at Coutinho selv skulle punge 10 mio. pund ud for at fuldføre skiftet? Hvad i alverden er forskellen, om du betaler 120 eller 130 mio, når man er så højt oppe i beløbet alligevel?

Hvorfor ser man denne tendens mere og mere? Det er sgu da ikke særlig tiltrækkende i min verden, at en klub beder dig om at selv lægge penge på bordet. Så vil man sgu da ikke en nok.

Har vi ikke flere penge, eller hvordan forstås de her situationer?
Det er set mange gange med os. Hvorfor? Fordi Barca er drømmen for rigtig mange spillere og de VIL til Barca. Hvor det i mange andre tilfælde er klubben der skal "købe" spilleren enten økonomisk eller gennem ideer så er spillere villige til at betale lidt for at spille hos os.

Er det ikke dejligt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ladislau »

Måske kan han også få pengene refunderet hos Nike

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Er der en, der kan fortælle mig, hvorfor man bliver ved med at se flere og flere spillere selv sponsere noget af deres skifte? Hvad er pointen og incitamentet bag, at Coutinho selv skulle punge 10 mio. pund ud for at fuldføre skiftet? Hvad i alverden er forskellen, om du betaler 120 eller 130 mio, når man er så højt oppe i beløbet alligevel?

Hvorfor ser man denne tendens mere og mere? Det er sgu da ikke særlig tiltrækkende i min verden, at en klub beder dig om at selv lægge penge på bordet. Så vil man sgu da ikke en nok.

Har vi ikke flere penge, eller hvordan forstås de her situationer?
Det er set mange gange med os. Hvorfor? Fordi Barca er drømmen for rigtig mange spillere og de VIL til Barca. Hvor det i mange andre tilfælde er klubben der skal "købe" spilleren enten økonomisk eller gennem ideer så er spillere villige til at betale lidt for at spille hos os.

Er det ikke dejligt?
Men det jeg ikke kan forstå er, at vi taler om 10 mio. pund. Altså hvis man vil en spiller så meget, så betaler man da de 10 mio. pund.

Jeg kunne forstå, hvis differencen var 30-40 mio. pund, og at man var så rig som spiller allerede, at ma nhavde de penge liggende, og man brugte dem for at fuldføre ens drømmeskifte. Men 10 mio. pund?

Jeg har dog en antagelse om, at der er tale om en misforståelse i medierne, da det nok er loyalitetsbonus, der måske er tale om, at Coutinho nok har frasagt sig sin ret til en stor loyalitetsbonus fra Liverpool. Han forlængede jo vist i januar/februar 2017, så han har nok haft ret til en stor, fed loyaltietsbnous, og den har han nok frasagt sig for at få lov til at skifte, da Liverpool elelrs skulle give ham 10 mio. pund.

Det lyder bare vitterlig absurd, at i en så stor handel, at Coutinho skal selv give 10 mio. pund for at fuldføre handlen. Det giver absolut ingen mening, at Barcelona skal nøle ved sådan en handel for 10 mio. pund.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af whidgee »

Jeg læste at det er en sign-on bonus han har givet afkald på, men at han ved en senere forlængelse eller gennem Nike vil blive kompenseret. Det har nok noget at gøre med hvad Barca har budgetteret med og hvad ledelsen har godkendt af maks beløb.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster