Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
PuyolErGud skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:EDIT: En gang vrøvl om Coutinho i Champions League. Vi kan jo slet ikke bruge ham der. Jeg er ikke vant til, at Liverpool har spillet Champions League-gruppespil.

:lol: :lol:
Jeg ved godt det er dumt sagt, men det var bare en joke for at undskylde min egen dumhed. Jeg troede alvorligt ikke, Liverpool havde været med i år, selvom de endda har spillet nogle ret underholdende kampe. Men det er ikke fair sagt. De har været i Champions League 2 af de sidste 4 år og 8 af de sidste 13. :)
Og faktisk vundet turneringen i 2005
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jo mere jeg ser til Coutinho som cm jo bedre kan jeg forstå hvorfor vi så gerne vil have ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jo mere jeg ser til Coutinho som cm jo bedre kan jeg forstå hvorfor vi så gerne vil have ham.
Han er på dagen fuldkommen fantastisk. Som en meget, meget, meget light udgave af Ronaldinho faktisk. Men han kæmper for meget med sit bundniveau. En spiller til så mange penge skal spille som XAvi og Iniesta gjorde i deres prime. De spille altid som minimum til 7. De lå ofte mellem 8 og 9, og så en del gange til 10, når vi direkte smadrede modstanderne. Coutinho kan spille til en 10'er og kampen efter være ned på 5. Det er jo ikek holdbart for en eventuelt 145 mio. handel.

For de penge der skal Coutinho være på det niveau mindst. Jeg tvivler ærlig talt, at han har mentaliteten. Hvorfor, jeg har den holdning, ved jeg ikke, da jeg ikke ser ham træne til hver dag. I Liverpool er han den største stjerne af dem alle rent navnemæssigt og anseelse. I Barcelona er han blot en af mange. Iniesta og Messi vil i enhver situation overstråle ham. Hvordan kaperer han pludselig det?

Henry kom til Barcelona i 2007, en noget bedre fodboldspiller end Coutinho i min optik, og det var efter 8 år i England, hvor Henry havde maltrakteret alt og alle i Premier League og sågar i CL, hvor han nok var top 3 i verden på det tidspunkt. Alligevel havde han det svært i Barca. Selvom Pep fik en del ud af ham i 08/09, så var det en Hermy, der havde det svært ved at finde fodfæste, fordi han pludselig ikke var stjernen mere som han var i Arsenal. Her var det Messi, Ronaldinho, Eto'o, Deco og Xavi, der stod foran pludselig i anseelse og i hierarkiet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Det er pudsigt at du bliver ved med at påstå det der for når man læser hvad poolfans siger så er de grundlæggende uenige.

Men ok jeg leger med på ideen om at han er svingende. Kan det tænkes at det måske er fordi pool som hold er pisse svingende? At Coutinho ikke har fået den rigtige støtte? Du har i dag skrevet at grunden til at Hazard faldt igennem var pga mou - kan det samme ikke være tilfældet med klopp som han eftersignende ikke har det bedste forhold til? Eller kan det tænkes at det er niveauet på spillerne omkring ham der ikke er gode nok? Xavi og Iniesta var trods alt ikke helt Xavi og Iniesta før de blev omringet af topspillere.

Jeg gider ikke bruge tid på det men mentaliteten. Det er for overfladisk og spekulativt.

Lad mig give dig et andet eksempel. Paulinho kom fra kinesisk fodbold og tog alle med storm. Hvorfor? Fordi der var en rolle til ham. Vi har ingen anelse om hvad planerne er for coutinho men alligevel pladrer vi løs som om vi gør. Man har en klar plan og det er tydeligt at man vil have ham. Så måske skulle vi lige se hvad planen var inden vi begyndte at melde ham som forkert til holdet osv.

Og til sidst - fuck prisen! Der er alt for meget snak om priser. Vi er Barca og vi har pengene. I alt for lang tid har vi passivt set til mens spillere vi kunne bruge smuttede til andre hold fordi vi ikke gad betale hvad de kostede. Det er slut nu. Og tak for det.

Desuden har vi stadig en røvfuld penge tilbage fra ney handlen. Så hvorfor ikke se på det som om vi får dembele, coutinho og griez for 150 mio. 50 mio hver. God deal for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det er pudsigt at du bliver ved med at påstå det der for når man læser hvad poolfans siger så er de grundlæggende uenige.

Men ok jeg leger med på ideen om at han er svingende. Kan det tænkes at det måske er fordi pool som hold er pisse svingende? At Coutinho ikke har fået den rigtige støtte? Du har i dag skrevet at grunden til at Hazard faldt igennem var pga mou - kan det samme ikke være tilfældet med klopp som han eftersignende ikke har det bedste forhold til? Eller kan det tænkes at det er niveauet på spillerne omkring ham der ikke er gode nok? Xavi og Iniesta var trods alt ikke helt Xavi og Iniesta før de blev omringet af topspillere.

Jeg gider ikke bruge tid på det men mentaliteten. Det er for overfladisk og spekulativt.

Lad mig give dig et andet eksempel. Paulinho kom fra kinesisk fodbold og tog alle med storm. Hvorfor? Fordi der var en rolle til ham. Vi har ingen anelse om hvad planerne er for coutinho men alligevel pladrer vi løs som om vi gør. Man har en klar plan og det er tydeligt at man vil have ham. Så måske skulle vi lige se hvad planen var inden vi begyndte at melde ham som forkert til holdet osv.

Og til sidst - fuck prisen! Der er alt for meget snak om priser. Vi er Barca og vi har pengene. I alt for lang tid har vi passivt set til mens spillere vi kunne bruge smuttede til andre hold fordi vi ikke gad betale hvad de kostede. Det er slut nu. Og tak for det.

Desuden har vi stadig en røvfuld penge tilbage fra ney handlen. Så hvorfor ikke se på det som om vi får dembele, coutinho og griez for 150 mio. 50 mio hver. God deal for os.
Prøv at høre her. At bruge Liverpool-fans som argumentation for noget er som at skyde sig selv i foden. De lever i en drømmeverden. I følge dem har Coutinho været verdens bedste og PLs bedste de sidste 3 år. Vi snakker om en gruppe, der har svært ved at se udover sin egen næsetip. Husk på det er dem, der stadigvæk hårdnakket påstår, at Gerrard er bedre end Paul Scholes.

Alle fansgrupperinger er meget biased mod deres eget hold, men Liverpool-fans tager det virkelig til helt nye højder.

Fodbold er jo et holdsport, så du er selvfølgelig afhængig af de aktører omkring dig, som skal gøre dig bedre. Det er helt klart, og her har Coutinho aldrig haft ligeså gode muligheder som i de andre topklubber. Men at man i nogle kampe kan ligne en, der aldrig har spillet fodbold eller træffer beslutninger, som er helt ude i hampen, så er det spilleren der er galt med og ikke systemet nødvendigvis. Der har været nogle kampe, hvor Liverpool har sprudlet, men hvor Coutinho har skuffet.

jeg kan så godt lide Klopps fodbold, for jeg er stor fan af fodbold først og fremmest, og Klopp er sammen med Pep de to mest dejlige trænere at se, da de indgyder offensiv fodbold i deres spillere, men omvendt hader jeg vitterlig Liverpool næstmest efter Real Madrid.

Og nej, ikke fuck prisen. Der skal være rationelle strukturer i fodbold, og det er for mig fuldkommen hjerteløst at brænde så mange penge af på en mand, der ikke engang er i top 3 i veredn eller på sin position. Selv dengang vi købte Suarez til 65 mio. pund synes jeg det var en vild pris, men han var dog i top tre til fem af angribere de to sidste sæsoner i Liverpool. Det kan COutinho på ingen måder sige, at han er, og han skulle koste 2,2 gange så meget mere? Det er jo hovedløst.

Og hvad fanden skal vi med Grisen? Jeg kan simpelthen ikke se ham sprudle på et hold, hvor Messi er den centrale figur. De vil bare løbe ind i hinanden. Vi har brug for dybdeløbere. Som vi så det med David Villa og Pedro.

Dembele vil jo helst have den i fødderne, og det vil Coutinho helst også, og Grisen vil også helst det. Det er svært at skabe flow og bevægelse, hvis alle vi lhave den i fødderne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Prøv at høre her. At bruge Liverpool-fans som argumentation for noget er som at skyde sig selv i foden. De lever i en drømmeverden. I følge dem har Coutinho været verdens bedste og PLs bedste de sidste 3 år. Vi snakker om en gruppe, der har svært ved at se udover sin egen næsetip. Husk på det er dem, der stadigvæk hårdnakket påstår, at Gerrard er bedre end Paul Scholes.

Alle fansgrupperinger er meget biased mod deres eget hold, men Liverpool-fans tager det virkelig til helt nye højder.
Så derfor skal jeg tro på dig? Ej vel. De ser samtlige af deres kampe og har nok lidt bedre styr på hvad han kan og ikke kan.
Fodbold er jo et holdsport, så du er selvfølgelig afhængig af de aktører omkring dig, som skal gøre dig bedre. Det er helt klart, og her har Coutinho aldrig haft ligeså gode muligheder som i de andre topklubber. Men at man i nogle kampe kan ligne en, der aldrig har spillet fodbold eller træffer beslutninger, som er helt ude i hampen, så er det spilleren der er galt med og ikke systemet nødvendigvis. Der har været nogle kampe, hvor Liverpool har sprudlet, men hvor Coutinho har skuffet.

jeg kan så godt lide Klopps fodbold, for jeg er stor fan af fodbold først og fremmest, og Klopp er sammen med Pep de to mest dejlige trænere at se, da de indgyder offensiv fodbold i deres spillere, men omvendt hader jeg vitterlig Liverpool næstmest efter Real Madrid.
Dit forhold til klopp er som sådan ikke relevant. Det var nærmere coutinhos forhold til ham og selvom klopp kan lide offensivt bold så er det ikke ensbetydende at de vil det samme.

Og jeg må igen stille mig spørgende op overfor dine konklusioner. Coutinho har været en af pools bedste spillere over de seneste mange sæsoner. Det kan godt være han ikke har været den bedste men han har minimum været top 3 hvis ikke top 2 og det siger sgu noget. Der er tale om at han har holdt et ufatteligt højt niveau på et hold der er svingende.
Og nej, ikke fuck prisen. Der skal være rationelle strukturer i fodbold, og det er for mig fuldkommen hjerteløst at brænde så mange penge af på en mand, der ikke engang er i top 3 i veredn eller på sin position. Selv dengang vi købte Suarez til 65 mio. pund synes jeg det var en vild pris, men han var dog i top tre til fem af angribere de to sidste sæsoner i Liverpool. Det kan COutinho på ingen måder sige, at han er, og han skulle koste 2,2 gange så meget mere? Det er jo hovedløst.
Du kommer til at have det meget svært med fodbold over de næste år hvis du ikke snart gør op med dig selv hvad spillere koster. Der kommer langt flere sindssyge handler og de kommer fordi klubberne har råd til det. Det hele rykker sig og klubberne har langt flere penge på lommen hvorfor de kan betale de priser. Så selvom det virker helt åndssvagt for dig så kan klubberne det og de går ikke ned pga det. Tværtimod vil det være nødvendigt for at følge med og tjene endnu flere penge.
Og hvad fanden skal vi med Grisen? Jeg kan simpelthen ikke se ham sprudle på et hold, hvor Messi er den centrale figur. De vil bare løbe ind i hinanden. Vi har brug for dybdeløbere. Som vi så det med David Villa og Pedro.
Vi skal have en topspiller som man mener kan bidrage. Hvordan osv ved jeg ikke men jeg stoler på at man har en plan. Og jeg tror de har en del mere viden om hvad vi har brug for.
Dembele vil jo helst have den i fødderne, og det vil Coutinho helst også, og Grisen vil også helst det. Det er svært at skabe flow og bevægelse, hvis alle vi lhave den i fødderne.
Måske. Men igen - du skal nok se der er en plan. Man køber jo ikke bare spillere for at gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Prøv at høre her. At bruge Liverpool-fans som argumentation for noget er som at skyde sig selv i foden. De lever i en drømmeverden. I følge dem har Coutinho været verdens bedste og PLs bedste de sidste 3 år. Vi snakker om en gruppe, der har svært ved at se udover sin egen næsetip. Husk på det er dem, der stadigvæk hårdnakket påstår, at Gerrard er bedre end Paul Scholes.

Alle fansgrupperinger er meget biased mod deres eget hold, men Liverpool-fans tager det virkelig til helt nye højder.
Så derfor skal jeg tro på dig? Ej vel. De ser samtlige af deres kampe og har nok lidt bedre styr på hvad han kan og ikke kan.
Fodbold er jo et holdsport, så du er selvfølgelig afhængig af de aktører omkring dig, som skal gøre dig bedre. Det er helt klart, og her har Coutinho aldrig haft ligeså gode muligheder som i de andre topklubber. Men at man i nogle kampe kan ligne en, der aldrig har spillet fodbold eller træffer beslutninger, som er helt ude i hampen, så er det spilleren der er galt med og ikke systemet nødvendigvis. Der har været nogle kampe, hvor Liverpool har sprudlet, men hvor Coutinho har skuffet.

jeg kan så godt lide Klopps fodbold, for jeg er stor fan af fodbold først og fremmest, og Klopp er sammen med Pep de to mest dejlige trænere at se, da de indgyder offensiv fodbold i deres spillere, men omvendt hader jeg vitterlig Liverpool næstmest efter Real Madrid.
Dit forhold til klopp er som sådan ikke relevant. Det var nærmere coutinhos forhold til ham og selvom klopp kan lide offensivt bold så er det ikke ensbetydende at de vil det samme.

Og jeg må igen stille mig spørgende op overfor dine konklusioner. Coutinho har været en af pools bedste spillere over de seneste mange sæsoner. Det kan godt være han ikke har været den bedste men han har minimum været top 3 hvis ikke top 2 og det siger sgu noget. Der er tale om at han har holdt et ufatteligt højt niveau på et hold der er svingende.
Og nej, ikke fuck prisen. Der skal være rationelle strukturer i fodbold, og det er for mig fuldkommen hjerteløst at brænde så mange penge af på en mand, der ikke engang er i top 3 i veredn eller på sin position. Selv dengang vi købte Suarez til 65 mio. pund synes jeg det var en vild pris, men han var dog i top tre til fem af angribere de to sidste sæsoner i Liverpool. Det kan COutinho på ingen måder sige, at han er, og han skulle koste 2,2 gange så meget mere? Det er jo hovedløst.
Du kommer til at have det meget svært med fodbold over de næste år hvis du ikke snart gør op med dig selv hvad spillere koster. Der kommer langt flere sindssyge handler og de kommer fordi klubberne har råd til det. Det hele rykker sig og klubberne har langt flere penge på lommen hvorfor de kan betale de priser. Så selvom det virker helt åndssvagt for dig så kan klubberne det og de går ikke ned pga det. Tværtimod vil det være nødvendigt for at følge med og tjene endnu flere penge.
Og hvad fanden skal vi med Grisen? Jeg kan simpelthen ikke se ham sprudle på et hold, hvor Messi er den centrale figur. De vil bare løbe ind i hinanden. Vi har brug for dybdeløbere. Som vi så det med David Villa og Pedro.
Vi skal have en topspiller som man mener kan bidrage. Hvordan osv ved jeg ikke men jeg stoler på at man har en plan. Og jeg tror de har en del mere viden om hvad vi har brug for.
Dembele vil jo helst have den i fødderne, og det vil Coutinho helst også, og Grisen vil også helst det. Det er svært at skabe flow og bevægelse, hvis alle vi lhave den i fødderne.
Måske. Men igen - du skal nok se der er en plan. Man køber jo ikke bare spillere for at gøre det.
Det har jeg dog ikke sagt, du skal kun lytte til mig. Bare mere, at du skal tage en Liverpool-fans beretninger om deres egne spillere med et gran salt. De tror stadigvæk, de er Englands største klub jo ;)

Ja, han har været en af Liverpools bedste spillere, men aldrig den bedste. Og han har aldrig været i top 3-5 i Premier League på noget tidspunkt. Måske på potentiale, men det er jo intet værd, når du ikke formår at formøble det godt nok.

Ja, du har helt og aldeles ret i, at jeg har det stramt over de her nye tider med de her absurde priser, men jeg kan sagtens se rationelt på det, synes jeg. Jeg kan sagtens forsvare PSGs købstilbud på Neymar. Han var i top 3 af verdens bedste, han har fodboldens største PR-værdi, og han er Brasiliens bedste mand. Prisen var latterlig, men den kan til en vis grad forsvares af PSG, da jo har prøvet at malke hans overgangssum absurd.

Pogba kunne jeg tildels også forsvare hans 89 mio. pund. Hvis United havde givet 150 mio. pund, var det jo ligeså håbløst som Coutinho, da Pogba ikke er 150 mio. værd, men 89 kan gå an, da hans PR-værdi er flere gange målt som det næststørste kun overgået af Neymar. Læg dertil, at Pogba som et år yngre og færre år som professionel i 2016 havde vist mere end Coutinho havde. Pogba havde været i en CL-finale som en af de fire bedste markspillere på deres hold, var toneangivende i Frankrigs vej til EM-finalen, og havde været andel af et Juventus-hold, der havde vundet fem liga-trofæer og vist gode CL-resultater under Allegri. Læg dertil, at han i 2015 kom på årets hold i verden. Kan Coutinho prale af det? Pogba var på det tidspunkt 22 år.

Jeg er helt med på, at vi har brug for topspillere, og jeg håber, der er en plan med f.eks. Grisen, som jeg har så ualmindeligt svært ved at se få succes i Barca. Og rent personligt ser jeg ham helst ikke her, da jeg synes, han er en choker, når det gælder.

Præcis, man skal ikke købe spilelre for at købe. Det er lige præcis det, jeg føler, vi gør. Vi køber Coutinho og Grisne, fordi vi er BArca, og vi kan det. Jeg vil med glæde æde mine rod i mig, hvis de begge sprudler. Men min pessmisme lige præcis over de to er noget stort. Coutinho pga. hans pris og manglende stabilitet, og Griezmann, fordi han som type ikke er den, jeg ser som bedst fit for vores klub med de spillere, vi allerede har.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Ja, han har været en af Liverpools bedste spillere, men aldrig den bedste. Og han har aldrig været i top 3-5 i Premier League på noget tidspunkt. Måske på potentiale, men det er jo intet værd, når du ikke formår at formøble det godt nok.
Det mener du. Der er mange andre der mener at han er af de bedste og at han i denne sæson er ved for alvor at slå det fast.
Ja, du har helt og aldeles ret i, at jeg har det stramt over de her nye tider med de her absurde priser, men jeg kan sagtens se rationelt på det, synes jeg. Jeg kan sagtens forsvare PSGs købstilbud på Neymar. Han var i top 3 af verdens bedste, han har fodboldens største PR-værdi, og han er Brasiliens bedste mand. Prisen var latterlig, men den kan til en vis grad forsvares af PSG, da jo har prøvet at malke hans overgangssum absurd.

Pogba kunne jeg tildels også forsvare hans 89 mio. pund. Hvis United havde givet 150 mio. pund, var det jo ligeså håbløst som Coutinho, da Pogba ikke er 150 mio. værd, men 89 kan gå an, da hans PR-værdi er flere gange målt som det næststørste kun overgået af Neymar. Læg dertil, at Pogba som et år yngre og færre år som professionel i 2016 havde vist mere end Coutinho havde. Pogba havde været i en CL-finale som en af de fire bedste markspillere på deres hold, var toneangivende i Frankrigs vej til EM-finalen, og havde været andel af et Juventus-hold, der havde vundet fem liga-trofæer og vist gode CL-resultater under Allegri. Læg dertil, at han i 2015 kom på årets hold i verden. Kan Coutinho prale af det? Pogba var på det tidspunkt 22 år.
En spiller er det værd som klubberne vil betale for dem. Længere er den ikke. Og eftersom klubberne får flere og flere penge så vil priserne stige fra sæson til sæson indtil vi rammer den nye norm. Der er vi bare ikke endnu og derfor virker det voldsomt.

Jeg gider ikke forholde mig til det. Klubberne bruger de penge de har og sådan er det. Og så længe vi har pengene til at lege med så skal vi gøre det. Ellers bliver vi sat.
Præcis, man skal ikke købe spilelre for at købe. Det er lige præcis det, jeg føler, vi gør. Vi køber Coutinho og Grisne, fordi vi er BArca, og vi kan det. Jeg vil med glæde æde mine rod i mig, hvis de begge sprudler. Men min pessmisme lige præcis over de to er noget stort. Coutinho pga. hans pris og manglende stabilitet, og Griezmann, fordi han som type ikke er den, jeg ser som bedst fit for vores klub med de spillere, vi allerede har.
Hvor gammel er iniesta? Og hvordan har suarez leveret i denne sæson?

Vi køber ikke spillere for at gøre det. VI køber spillere fordi vi har brug for dem. Vi mistede ney og med de penge vi fik er vi ved at hente hans erstatning, inis erstatning og suarez'.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Anser du helt seriøst Griez som Suarez' afløser? Grisen er jo ikke angriber? Han er second striker, hvis jeg skal finde den bedst mulige betegnelse for ham. En plads, hvor vi allerede har historiens bedste spiller.

Hånden på hjertet, så vil jeg hellere gå efter Lewandowski så. Også selvom han er snart 30. Han kan det hele. Især, hvis Valverde fastholder sin skæve 4-4-2-formation. Lewandwoski er ikke som Aguero, der lever meget på sin fart, men en meget, meget intelligent angriber, som er løbestærk, truer i dybden, indgår i småspil, kan holde fast i bolden, kan iscenesætte andre.

Hvis vi derimod vil vende tilbage til 4-3-3, så er det nok ikke have Lewan, da Messi er udset som falsk 9'er igen, og Dembele helst vil spille højre kant, som er den position jeg ville give Messi, hvis Lewan skal være spids, og så har vi at gør emed Dembele som er pludselig reserve. Det går nok ikke.

Men selv i en 4-3-3 har jeg så skide svært ved at se Griezmann hos os. Det bedste eksempel jeg kan give er EM 2016. Der startede Griezmann som højre kant. Der var han godt nok noget anonym, og han blev først den spiller, man kårede som turnerings bedste, da han kom inde bag Giroud som hængende angriber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det tror jeg ledelsen gør. Og hvad planerne er ved jeg ikke men de må mene at griez passer bedre ind end lewan eftersom det er ham man går efter.

Men jeg ville ikke være utilfreds med lewan heller. For mig handler det bare om at vi er ude efter gode spillere og ikke lappeløsninger. Og coutinho og griez er fandeme gode spillere. Og det er det jeg forholder mig til. Ikke hvor de skal spille osv for det ved jeg intet om. Jeg ved man har en plan og jeg ved at man mener at coutinho er så vigtig for planen at man vil bruge 145 mio på ham. Det er imo sindssygt spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.nike.com/dk/da_dk/c/fcbarce ... hYysZXzLig

Øh ved nike noget vi ikke ved?! Deres officielle hjemmeside.
DER HVOR MAGIEN ER
Philippe Coutinho er parat med Camp Nou. Få dit 2017/18 FC Barcelona sæt
med tryllekunstnerens navn på. Skynd dig — gratis personalisering indtil 6. januar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:https://www.nike.com/dk/da_dk/c/fcbarce ... hYysZXzLig

Øh ved nike noget vi ikke ved?! Deres officielle hjemmeside.
DER HVOR MAGIEN ER
Philippe Coutinho er parat med Camp Nou. Få dit 2017/18 FC Barcelona sæt
med tryllekunstnerens navn på. Skynd dig — gratis personalisering indtil 6. januar.
Lol, en stor omgang fail. Men så må den være færdig. Nike er vores sponsor og Coutinhos personlige sponsor, så tvivler, at de har fået noget forkert at vide. De må være glade.

Og jeg tror faktisk også at de har en finger med i spillet. Med Neymars afgang, så har de jo ikke nogen store marketingsstjerne at trække på længere. Messi og Suarez er Adidas-folk, Iniesta er jo ikke en PR-søjle som så. Der er Dembele, men ......... han har ikke slået igennem helt endnu. Tror Nike er glad for at have en Nike-frontmand i Barcelona og i deres trøjer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Er den der også når du hopper derind?

Det er jo sygt mærkeligt at nike gør det der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Er den der også når du hopper derind?

Det er jo sygt mærkeligt at nike gør det der.
Jep, den er der, når jeg trykker på linket.

Men altså, det er jo en milliard-handel.

Adidas lavede også samme læk, da Pogba blev handlet af United, som jo sponsorer både Pogba og United. Der lækkede de den der video med Stormzy iført i en Pogba-trøje.

Det er jo helt bevist træk af Nike, tror jeg. Tvivler man kan være så dum at lække noget uden det er offentliggjort.

Men de er vel bare glade for at, at endelig har en Nike-mand i klubben, som de kan bruge til lanceringer af trøjer. De er nok ikke helt tilfreds, at Suarez og Messi, to Adidas-drenge, er de største navne i klubben. Pique og Iniesta er jo ikke de mest sexede navne at have som frontdrenge og Busquets.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Det er godt nok vildt! Så må den næsten være lukket?

Virkelig underligt at det ikke er blevet taget ned endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster