Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Storken skrev:Hvem synes I egentlig skal overtage efter Iniesta? Det ville være oplagt at sige Thiago, men hvad er alternativerne til Coutinho?
Kan desværre kun nævne en ud over de to. Og han siger sig selv.. Verratti.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Hvem synes I egentlig skal overtage efter Iniesta? Det ville være oplagt at sige Thiago, men hvad er alternativerne til Coutinho?
Det er ikke til at sige. Det kommer an på hvordan vi vil spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Michman skrev:
Storken skrev:Hvem synes I egentlig skal overtage efter Iniesta? Det ville være oplagt at sige Thiago, men hvad er alternativerne til Coutinho?
Kan desværre kun nævne en ud over de to. Og han siger sig selv.. Verratti.
Jeg vil hellere have Verratti liggende bagved, som spilstyrende. Vi har brug for en magiker på den offensive midt.

Der er nærmest kun kandidaterne De Bruyne, Eriksen, Coutinho, Thiago og Isco, hvis de ikke skal være for gamle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor mange penge tror i Pool har? Jeg tænker lidt om det er en klub man vil kunne overtale til at sælge. Alle klubber i england har penge men pool har ikke samme "støtte" som chelski, city og utd.

Og de vil gerne have keita og van dijk så måske lader de sig overtale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:Hvem synes I egentlig skal overtage efter Iniesta? Det ville være oplagt at sige Thiago, men hvad er alternativerne til Coutinho?
Af dem du selv nævner: Thiago, Isco, De Bryune, Eriksen, Coutinho. I den rækkefølge

Jeg synes dog behovet for en spilstyrende midtbane er større ligenu end behovet for en erstatning til Iniesta. Det kan godt vente til næste år. Vi får dog ikke Verratti, ser det ud til.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg kan ikke forestille mig, at Liverpool vil sælge deres største stjerne midt i deres jagt, på at vende tilbage til toppen. Udover det sportslige tab, så vil det også være et virkelig dårligt signalværdi at sende, nu hvor de endelig begynder at blive attraktive igen. De solgte godt nok Suarez til os, men det gør efter mening bare chancen for et Coutinho salg endnu mindre. Så skal der i i hvert fald bydes alt for mange penge før de vil lytte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Men samtidig har jeg bare en ide om at de i det mindste er til at snakke med...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Enig. Men samtidig har jeg bare en ide om at de i det mindste er til at snakke med...
Det minder mig om dengang Wenger udløste Suarez' "good faith" klausul på £40 mio. Her var Liverpool tvunget til at diskutere en eventuel handel med Arsenal, men de valgte bare helt køligt at sige nej tak.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Enig. Men samtidig har jeg bare en ide om at de i det mindste er til at snakke med...
Det minder mig om dengang Wenger udløste Suarez' "good faith" klausul på £40 mio. Her var Liverpool tvunget til at diskutere en eventuel handel med Arsenal, men de valgte bare helt køligt at sige nej tak.
Jeg har seriøst aldrig forstået den sag der. Hvordan kunne Liverpool overhovedet sige nej tak, når Arsenal aktiverede frikøbsklausulen i Suarez' kontrakt? Det er da tale om kontraktbrud, er det ikke???
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har det godt nok ambivalent omkring Coutinho. Jeg synes ikke, han er så god, som folk gør ham det til. Han bliver hyped ufattelig meget af Liverfool-fans, der er verdensklasse i at gøre deres spillere bedre. De synes jo bl.a. at Henderson er en klassespiller og kunne spille for alle hold i England. Altså Henderson. Manden, der ikke har nogen spidskompetence og får en som Khedira til at se fortræffelig ud.

Coutinhos ry og omdømme bliver i min optik løftet meget omkring af, at han af og til scorer ufattelige flashy mål. Hans end product er for mit vedkommende for sløset. Han har stadigvæk i en alder af 25 år meget, meget inkonsistent. Han har problemer med at være fuldkommen dominerende, og han er alt for let at tage ud af en kamp.

At betale 80 mio. euro for Coutinho er for mig hul i hovedet. Så hellere læg 30-40 mio. oveni og så se, hvor langt Dembeles og Hazards klubber vil gå for dem. Coutinhos talent er ikke større end Dembeles, og Coutinho er slet ikke i nærheden af Hazard.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Enig. Men samtidig har jeg bare en ide om at de i det mindste er til at snakke med...
Det minder mig om dengang Wenger udløste Suarez' "good faith" klausul på £40 mio. Her var Liverpool tvunget til at diskutere en eventuel handel med Arsenal, men de valgte bare helt køligt at sige nej tak.
Jeg har seriøst aldrig forstået den sag der. Hvordan kunne Liverpool overhovedet sige nej tak, når Arsenal aktiverede frikøbsklausulen i Suarez' kontrakt? Det er da tale om kontraktbrud, er det ikke???
Suarez havde ikke en frikøbsklausul. Han havde en "good faith" klausul. Det betød, at Liverpool var tvunget til at sætte sig ned og diskutere en handel, hvis en klub bød mere end £40 mio for Suarez. De var ikke nødvendigvis tvunget til at sælge ham, men de skulle være åbne overfor en forhandling.

Liverpool havde dog ingen intentioner om at sælge Suarez, så de afviste bare Arsenals bud på 40.000.001£. De var kort sagt pisse ligeglade med den klausul, der sagde, at de skulle forhandle med Arsenal.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Enig. Men samtidig har jeg bare en ide om at de i det mindste er til at snakke med...
Det minder mig om dengang Wenger udløste Suarez' "good faith" klausul på £40 mio. Her var Liverpool tvunget til at diskutere en eventuel handel med Arsenal, men de valgte bare helt køligt at sige nej tak.
Jeg har seriøst aldrig forstået den sag der. Hvordan kunne Liverpool overhovedet sige nej tak, når Arsenal aktiverede frikøbsklausulen i Suarez' kontrakt? Det er da tale om kontraktbrud, er det ikke???
Suarez havde ikke en frikøbsklausul. Han havde en "good faith" klausul. Det betød, at Liverpool var tvunget til at sætte sig ned og diskutere en handel, hvis en klub bød mere end £40 mio for Suarez. De var ikke nødvendigvis tvunget til at sælge ham, men de skulle være åbne overfor en forhandling.

Liverpool havde dog ingen intentioner om at sælge Suarez, så de afviste bare Arsenals bud på 40.000.001£. De var kort sagt pisse ligeglade med den klausul, der sagde, at de skulle forhandle med Arsenal.
Good faith? Den har jeg sgu aldrig hørt før.

Men stadigvæk, hvis det står i kontrakten, er der så ikke tale om et kontraktbrud? Suarez var, hvis jeg husker rigtigt, den sommer rigtig gal på Liverpool havde løbet fra et løfte.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:Suarez havde ikke en frikøbsklausul. Han havde en "good faith" klausul. Det betød, at Liverpool var tvunget til at sætte sig ned og diskutere en handel, hvis en klub bød mere end £40 mio for Suarez. De var ikke nødvendigvis tvunget til at sælge ham, men de skulle være åbne overfor en forhandling.

Liverpool havde dog ingen intentioner om at sælge Suarez, så de afviste bare Arsenals bud på 40.000.001£. De var kort sagt pisse ligeglade med den klausul, der sagde, at de skulle forhandle med Arsenal.
Good faith? Den har jeg sgu aldrig hørt før.

Men stadigvæk, hvis det står i kontrakten, er der så ikke tale om et kontraktbrud? Suarez var, hvis jeg husker rigtigt, den sommer rigtig gal på Liverpool havde løbet fra et løfte.
https://www.theguardian.com/football/20 ... er-arsenal

De her klausuler er en joke.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Velkommen til Barca...

phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster