Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Du skal forresten ikke glemme at det også var denne ledelse (minus rosell) der købte alba og masche. Så hvis man ser på startere købt for mindre end 50 mio så er der alligevel MAtS, Masche/Umtiti, Alba og Rak. Det synes jeg egentligt er fint når man tænker på de spillere som vi har på de andre pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Hvis man tager vores galla opstilling, så er kun én af disse spillere inkluderet (Rakitic). Det siger alligevel lidt om de her 13 indkøb, at de er 12 af dem er marginalspillere eller smidt på porten igen. Derudover har flere af indkøbene været hjernedøde fra dag ét (Eksempelvis Douglas og Vermaelen).

Jeg synes kort sagt ikke, at vores scouts har gjort det specielt godt de senere år.
Ja det siger at vores start 11'er er en af de absolut bedste i verden og det er svært at forstærke holdet. Det er ca det man hører hver eneste gang der bliver købt en spiller. Denne er på ingen måder garanteret en plads på holdet.

Men ja der har da været nogle åndssvage køb. Sådan er det dog i alle klubber.
Det er utroligt, at du (af alle mennesker) ikke opdagede, at jeg havde glemt Ter Stegen i min galla opstilling ;-) :grin:
Nu skal du ikke tale udenom ;-)
Hvordan tror du Ter Stegen vil reagere på din lille uopmærksomhed? Kan han vogte vores mål, når du ikke vogter over ham?

:razz:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:What? Synes du virkelig selv at du er klogere end alle andre?! Jeg er chokeret ;-)

Jeg synes nu vi har lavet fint med gode handler.
Handler til mindre end €50 mio siden Guardiola forlod os:
Mathieu
Vermaelen
Rakitic
Douglas
Ter Stegen
Bravo
Vidal
Turan
Gomes
Alcacer
Umtiti
Digne
Cillesen

Man får svært ved at finde 5 gode handler blandt de her 13 spillere.
Rakitic var en fremragende handel.
Ter Stegen og Bravo var gode handler.
Umtiti og Digne ligner her efter kort tid gode handler.
Mathieu kom på et kritisk tidspunkt for forsvaret i et svært marked. Han gjorde det ok i starten og var ikke vildt dyr.
Turan gør det fint, men var måske lidt gammel til prisen.
Gomes, Cillesen og Alcacer har ikke imponeret eller skuffet vildt, de kan gå begge veje.
Vermaelen, Douglas og Vidal var dårlige handler.
Alba-handlen blev måske lukket mens Guardiola på papiret var træner, men han bør vel tælles med som en fremragende handel. Du har vist også glemt Song, som ikke var ret god.
Ca. 7 ud af 15 er gode handler. Det er svært at vurdere i forhold til andre klubber, men jeg synes ikke det virker helt ad helvede til.

I øvrigt er jeg uenig i, at det er selvfølgeligt, at de dyre bliver gode handler. Neymar og Suarez har været markant bedre end fx Bale og James Rodriguez, selvom Ney og Suarez endda var lidt billigere sammenlagt.
Senest rettet af ELPISTOLEROSUAREZ fre nov 11, 2016 8:46 pm, rettet i alt 1 gang.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Hvis man tager vores galla opstilling, så er kun én af disse spillere inkluderet (Rakitic). Det siger alligevel lidt om de her 13 indkøb, at de er 12 af dem er marginalspillere eller smidt på porten igen. Derudover har flere af indkøbene været hjernedøde fra dag ét (Eksempelvis Douglas og Vermaelen).

Jeg synes kort sagt ikke, at vores scouts har gjort det specielt godt de senere år.
Ja det siger at vores start 11'er er en af de absolut bedste i verden og det er svært at forstærke holdet. Det er ca det man hører hver eneste gang der bliver købt en spiller. Denne er på ingen måder garanteret en plads på holdet.

Men ja der har da været nogle åndssvage køb. Sådan er det dog i alle klubber.
Det er utroligt, at du (af alle mennesker) ikke opdagede, at jeg havde glemt Ter Stegen i min galla opstilling ;-) :grin:
Nu skal du ikke tale udenom ;-)
Hvordan tror du Ter Stegen vil reagere på din lille uopmærksomhed? Kan han vogte vores mål, når du ikke vogter over ham?

:razz:
Han har allerede skrevet at han er skuffet over mig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:I øvrigt er jeg uenig i, at det er selvfølgeligt, at de dyre bliver gode handler. Neymar og Suarez har sammenlagt været billigere end fx Bale og James Rodriguez, men det har gjort det markant bedre.
Du kan ikke kalde James for en dårlig handel. Han tjente sig selv hjem på trøjesalg efter en måned.

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Når man tænker på hvor meget du støtter andre spillere så er det godt nok vildt at du har dømt gomes som lort efter 10 kampe.

Gomes skal ingen steder. Han er et kæmpe talent og skal ikke smides væk.
Har ikke set Gomes lave noget der er 35 mil euro værd. Hvor imod Rafinha og Denis senest har vist noget. Kan godt være han har en svær første sæson ligesom Arda. Men vores midtbane sejler. Det er ikke godt nok. Vi bliver kørt over lige så snart vi møder en GOD modstander. Gomes er et talent ingen tvivl om det. Men er han det vi har brug for? Eller kan han blive det? Coutinho er en kanon god fodbold spiller men om han er for offensiv ved jeg ikke. Vores midtbane pt hænger bare ikke sammen. + Iniesta ikke bliver yngre. Vi skal have en der kan tage over for ham. Der kunne Coutinho være et godt valg i mine øjne.
Denis og Rafinha har ikke vist mere end Gomes. De har ligesom ham haft en rigtig fin sæson.

Alt det andet du skriver om midten har intet med Gomes at gøre. Og det ville Coutinho på INGEN måder kunne ændre på. Han er ikke bedre end det vi har selvom han endelig har fundet et ok stabilt niveau.
Er ikke enig. Synes Rafinha har vist meget mere end Gomes. Med mål osv.
Ah ok. Så han har scoret lidt flere mål og derfor er han bedre. Undskyld Michman men din logik er altså ikke meget værd her. Denis, Rafinha og Gomes har alle haft en rigtig god sæson. Denis i villarreal, Rafinha hos Celta og Gomes i Valencia. Det er det. Men at sætte dem på standby fordi man vil have det nye i form af en spiller som Coutinho der ligesom de nævnte spillere har været svingende giver ingen mening.
... Som altid ingen sober debat. Bare at min logik ikke er meget værd her..? Du kan ligeså godt sige at jeg ikke må sige min mening eller jeg ikke skal være her..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:I øvrigt er jeg uenig i, at det er selvfølgeligt, at de dyre bliver gode handler. Neymar og Suarez har sammenlagt været billigere end fx Bale og James Rodriguez, men det har gjort det markant bedre.
Du kan ikke kalde James for en dårlig handel. Han tjente sig selv hjem på trøjesalg efter en måned.

Billede
Så du siger, at jeg har ret?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Som altid ingen sober debat. Bare at min logik ikke er meget værd her..? Du kan ligeså godt sige at jeg ikke må sige min mening eller jeg ikke skal være her..
Hvem var det der kaldte en af vores nye unge spillere for lort? Det er ikke ligefrem starten på en sober debat. Og derefter mener jeg egentlig ikke at jeg har sagt noget som var hårdt. Jeg har bare sat spørgsmålstegn ved din logik der ikke giver den store mening her.

I stedet for at tage offerkortet frem så kunne du fortælle mig hvorfor Denis og Rafinha har vist mere? Du kunne fortælle mig hvorfor det viser noget at en spiller der spiller længere fremme på banen (rafinha) har scoret flere mål? Der er mange ting du kunne komme ind som underbygger hvorfor Gomes er lort og skal ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Som altid ingen sober debat. Bare at min logik ikke er meget værd her..? Du kan ligeså godt sige at jeg ikke må sige min mening eller jeg ikke skal være her..
Hvem var det der kaldte en af vores nye unge spillere for lort? Det er ikke ligefrem starten på en sober debat. Og derefter mener jeg egentlig ikke at jeg har sagt noget som var hårdt. Jeg har bare sat spørgsmålstegn ved din logik der ikke giver den store mening her.

I stedet for at tage offerkortet frem så kunne du fortælle mig hvorfor Denis og Rafinha har vist mere? Du kunne fortælle mig hvorfor det viser noget at en spiller der spiller længere fremme på banen (rafinha) har scoret flere mål? Der er mange ting du kunne komme ind der underbygget hvorfor Gomes er lort og skal ud.
Jeg siger min mening om Gomes manden har intet vist endnu.. Offerkortet seriøst.. Stop dig selv.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
Som altid ingen sober debat. Bare at min logik ikke er meget værd her..? Du kan ligeså godt sige at jeg ikke må sige min mening eller jeg ikke skal være her..
Hvem var det der kaldte en af vores nye unge spillere for lort? Det er ikke ligefrem starten på en sober debat. Og derefter mener jeg egentlig ikke at jeg har sagt noget som var hårdt. Jeg har bare sat spørgsmålstegn ved din logik der ikke giver den store mening her.

I stedet for at tage offerkortet frem så kunne du fortælle mig hvorfor Denis og Rafinha har vist mere? Du kunne fortælle mig hvorfor det viser noget at en spiller der spiller længere fremme på banen (rafinha) har scoret flere mål? Der er mange ting du kunne komme ind der underbygget hvorfor Gomes er lort og skal ud.
Jeg siger min mening om Gomes manden har intet vist endnu.. Offerkortet seriøst.. Stop dig selv.
Du kalder ham for lort? En spiller der knap nok er kommet til klubben. Og ja det er da i den grad at trække offerkortet og henvise til en sober debat når du satte tonen ret hurtigt.

Så nej jeg vil ikke stoppe mig selv. Du burde argumentere for dine holdninger fremfor at snakke udenom som du forsøger lige pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Jeg siger bare at Gomes INTET har vist.. Ingen ting. Han passer ikke ind i vores spille stil synes jeg. Hvad har manden vist som man betaler 35 mil for?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Man burde næsten indføre en form for skole-hjem-samtaler blandt brugerne herinde. Folk skulle nok blive lidt mere respektfulde over for deres omgivelser, hvis Wennerberg tog en snak med ens familie hvert halve år :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Jeg siger bare at Gomes INTET har vist.. Ingen ting. Han passer ikke ind i vores spille stil synes jeg. Hvad har manden vist som man betaler 35 mil for?
Du kan jo ikke dømme en spiller efter 10 kampe? Det er hovedløst. Manden er 23 år og kommer til verdens bedste klub. Hvis du forventer at han går amok med det samme så tager du fejl. Det tager tid. Lang tid.

Men jeg vil gerne høre hvad det er der gør at han ikke passer ind? Hvad adskiller f.eks. Gomes og Rak?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Man burde næsten indføre en form for skole-hjem-samtaler blandt brugerne herinde. Folk skulle nok blive lidt mere respektfulde over for deres omgivelser, hvis Wennerberg tog en snak med ens familie hvert halve år :glad:
Så er det heller ikke slemmere ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8345
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Jeg siger bare at Gomes INTET har vist.. Ingen ting. Han passer ikke ind i vores spille stil synes jeg. Hvad har manden vist som man betaler 35 mil for?
Du kan jo ikke dømme en spiller efter 10 kampe? Det er hovedløst. Manden er 23 år og kommer til verdens bedste klub. Hvis du forventer at han går amok med det samme så tager du fejl. Det tager tid. Lang tid.

Men jeg vil gerne høre hvad det er der gør at han ikke passer ind? Hvad adskiller f.eks. Gomes og Rak?
Deres positions spil, deres genpres. Rak er mere sikker på bolden.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 63 gæster