Douglas Pereira dos Santos

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Brombi »

Nu hvor han officielt er Barca spiller, skulle vi så ikke lige støtte op om ham, i hvert fald inden han får minutter. Ingen af os kender ham og ærlig talt burde han ikke kunne bedømmes ud fra Wiki og Youtube. Vores scouts må have set NOGET som ville kunne retfærdigøre dette køb. Thiago Silva var vist også 24 da Milan hentede ham. :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:Nu hvor han officielt er Barca spiller, skulle vi så ikke lige støtte op om ham, i hvert fald inden han får minutter. Ingen af os kender ham og ærlig talt burde han ikke kunne bedømmes ud fra Wiki og Youtube. Vores scouts må have set NOGET som ville kunne retfærdigøre dette køb. Thiago Silva var vist også 24 da Milan hentede ham. :lol:
Kunne dog være rart, hvis han ikke startede med at sige: "Jeg håber ikke, at jeg skuffer"... han må gerne selv tro lidt på det.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af theKing1988 »

Velkommen til Douglas

Han kan kun overraske mig positivt, for jeg har absolut ingen forventninger til ham.

BarçaDK

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af BarçaDK »

Mander skrev:
Brombi skrev:Nu hvor han officielt er Barca spiller, skulle vi så ikke lige støtte op om ham, i hvert fald inden han får minutter. Ingen af os kender ham og ærlig talt burde han ikke kunne bedømmes ud fra Wiki og Youtube. Vores scouts må have set NOGET som ville kunne retfærdigøre dette køb. Thiago Silva var vist også 24 da Milan hentede ham. :lol:
Kunne dog være rart, hvis han ikke startede med at sige: "Jeg håber ikke, at jeg skuffer"... han må gerne selv tro lidt på det.
Årh, bah, hellere det og at han præsterer end højrebackens svar på Lord B52.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... ke-skuffer

Når det lader til at han ikke skal lejes ud. Nu giver den bare indnu mindre mening den handel!!! :roll:

Så skal han side på tribunen i en hel sæson, så har han jo ikke chance for at udvikle sig over hoved, så han kan blive klar til at over tage for Alves :eek: Jeg må godt nok sige at jeg ikke kan følge LE og ledelsens tanke gang. De må snart lade være at drikke at natpotten!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke montoya skal tage alves' plads og douglas så skal være dennes reserve? Så gør det nemlig ikke det store at douglas sidder på tribunen en sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Mon ikke montoya skal tage alves' plads og douglas så skal være dennes reserve? Så gør det nemlig ikke det store at douglas sidder på tribunen en sæson.
Montoya som erstatning for Alves? Det håber jeg ikke. Han har godt nok ikke vist den klasse, der skal til for at løfte den opgave. Og han er 23 år.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Mon ikke montoya skal tage alves' plads og douglas så skal være dennes reserve? Så gør det nemlig ikke det store at douglas sidder på tribunen en sæson.
Håber så sandelig ikke at det er Montoya der skal overtage for Alves. :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Piquénbauer »

Nej vi skal jo have verdensklasse på alle pladser!!! :eek:

Montoya kan blive en god back hvis han får tid og tillid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Nej vi skal jo have verdensklasse på alle pladser!!! :eek:

Montoya kan blive en god back hvis han får tid og tillid.
Ærgeligt at Grimaldo ikke spiller højreside :|

Vi har Alves, Montoya, Adriano og til nød Vermaelen som kan spille den højreback, har vi virkelig brug for Douglas? Han må ryge ned på B-holdet medmindre han imponerer stort til træning.

Jeg synes ambitionen burde være at få en wonderkid eller en med klart verdensklasse potentiale til at afløse Alves, men måske vil Douglas overraske, tvivlen må komme alle involverede parter til gode :|
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Michman »

Kender ham ikke.. Men hold da op han var billig.. Så er det bare at håbe at Barca ikke har lavet en "Hleb" handel..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Nej vi skal jo have verdensklasse på alle pladser!!! :eek:

Montoya kan blive en god back hvis han får tid og tillid.
Han er 23. Tiden begynder så småt at arbejde imod ham, hvis ikke han får et gennembrud snart. Jeg tror ærlig talt ikke han bliver løsningen, når den tid kommer.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af theKing1988 »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Nej vi skal jo have verdensklasse på alle pladser!!! :eek:

Montoya kan blive en god back hvis han får tid og tillid.
Han er 23. Tiden begynder så småt at arbejde imod ham, hvis ikke han får et gennembrud snart. Jeg tror ærlig talt ikke han bliver løsningen, når den tid kommer.
Montoya er efterhånden ved at nå en alder hvor vi skal kunne forvente mere af ham over længere perioder end hvad han har leveret pt., det kan vi kun blive enige om.
Senest rettet af theKing1988 ons aug 27, 2014 8:14 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Piquénbauer »

Som bartra står han overfor en vigtig sæson. Begge har dog en fordel idet de tidligere har spillet under LE. Tror vi får en stærkt spillende montoya at se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Som bartra står han overfor en vigtig sæson. Begge har dog en fordel idet de tidligere har spillet under LE. Tror vi får en stærkt spillende montoya at se.
Det håber jeg også, men jeg tror ikke det sker.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster