Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Eller endnu bedre, at have 5 gode centerbacks i Piqué, Mascherano, Vermaelen, Bartra og Mathieu? Eller kvalificerer de to sidste ikke som gode centerbacks?
Gode breddespillere. Men vil ikke putte dem op i samme kategori som Pique og Masche. Spørgsmålet er så om Verm og evt Bartra kan komme derop.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Eller endnu bedre, at have 5 gode centerbacks i Piqué, Mascherano, Vermaelen, Bartra og Mathieu? Eller kvalificerer de to sidste ikke som gode centerbacks?
Gode breddespillere. Men vil ikke putte dem op i samme kategori som Pique og Masche. Spørgsmålet er så om Verm og evt Bartra kan komme derop.
Nej, selvfølgelig er de ikke i samme kategori som Piqué og Mascherano. Det er der meget, meget få der er. Vi snakker spillere som Thiago Silva, Sergio Ramos, Giorgio Chiellini, Jérôme Boateng og så videre. Der er Vermaelen altså heller ikke oppe. Det var han heller ikke da han var bedst i Arsenal. Men han er en god og rigtig dygtig centerback alligevel. Ligesom Mathieu og Bartra.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Nope. Men en præstation som den i går giver lidt forhåbninger om at han måske (hvis vi er heldige) kan komme tættere på Pique og Masche.

Ellers må han blive i samme kategori som Bartra og Mathieu - en god breddespiller. Og det er også fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Vermaelen: "Good start of our Liga campaign with a win against Athletic de Bilbao. Very happy with the 3 points."
Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Heartbreaker »

Nederste billede :glad: deeeeerp
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

Vermaelen: Now I feel like a Barça player. Now I'm not afraid to put my foot in.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Guardiola »

Jeg er fan. Har kun set halvanden kamp med ham (for os) - men han gør alt rigtigt, efter min mening. Virker også som en rolig, afslappet og cool person.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Jesni »

Guardiola skrev:Jeg er fan. Har kun set halvanden kamp med ham (for os) - men han gør alt rigtigt, efter min mening. Virker også som en rolig, afslappet og cool person.
Kan han holde sig skadesfri, kunne han gå hen og blive et super godt køb. Prisen med hans nuværende præstationer begynder at se god ud.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af JonasV »

Som den jubelpessimist jeg er, havde jeg ikke troet man ville ende med at have så gode vibes omkring ham, som der er nu. Det' fe'!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Official: Vermaelen has a calf injury #fcblive
note: no official recovery time announced for vermaelen, who suffered a calf muscle injury, but media estimates go from two weeks to a month
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Ved vi noget officielt om hvor lang tid han er ude? Det er så pisse synd for ham at han er ude igen... Lucho må finde en måde hvorpå han kan "spare" ham på de rigtige tidspunkter så vi slipper for de skide skader.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Klubben giver ikke estimater for skadespauser i denne sæson, de har bare meddelt skaden ("calf injury") og så lader de medier/eksperter/læger/etc. om at vurdere omfanget...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

kklaus skrev:Klubben giver ikke estimater for skadespauser i denne sæson, de har bare meddelt skaden ("calf injury") og så lader de medier/eksperter/læger/etc. om at vurdere omfanget...
Hvorfor?

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:
kklaus skrev:Klubben giver ikke estimater for skadespauser i denne sæson, de har bare meddelt skaden ("calf injury") og så lader de medier/eksperter/læger/etc. om at vurdere omfanget...
Hvorfor?
Pas, ny politik? Det er bare noget de har besluttet.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Centre back Vermaelen, recovering from calf injury, is expected to be back for Barcelona's next game, against Rayo in two weeks. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster