Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Jesni »

Og de havde eftersigende modtaget et bedre bud fra England, så Manchester United har angiveligt budt over det beløb? Lyder meget underligt.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev:Og de havde eftersigende modtaget et bedre bud fra England, så Manchester United har angiveligt budt over det beløb? Lyder meget underligt.
Tjoeh, men Wenger vil jo ikke sælge til så stor en konkurrent?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Jesni »

Nyhuus skrev:
Jesni skrev:Og de havde eftersigende modtaget et bedre bud fra England, så Manchester United har angiveligt budt over det beløb? Lyder meget underligt.
Tjoeh, men Wenger vil jo ikke sælge til så stor en konkurrent?
Det er ikke det, jeg undrer mig over. jeg undrer mig over, at der faktisk er blevet lagt et højere bud end de spåede 19 millioner euro.
Senest rettet af Jesni fre aug 08, 2014 1:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Raman93 »

Vent til de spanske medier melder en pris. Den engelske presse ramte også Suarez forkert med omkring 20 millioner euro.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev:
Nyhuus skrev:
Jesni skrev:Og de havde eftersigende modtaget et bedre bud fra England, så Manchester United har angiveligt budt over det beløb? Lyder meget underligt.
Tjoeh, men Wenger vil jo ikke sælge til så stor en konkurrent?
Det er ikke det, jeg undrer mig over. jeg undrer mig over, at der faktisk er blevet lagt et højere bud end de spåede 19 millioner pund.
Ahh ja okay. Kan du have ret i!
Wenger skulle angiveligt have forlangt at få en spiller den anden vej, hvis de skulle sælge til United:
http://www.theguardian.com/football/201 ... CMP=twt_gu

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Det kunne have været værre, vi kunne have købt Daniel Agger i stedet. Hvis han holder sig fra skader og kan få lov til langsomt at spille sig ind på holdet, så kunne jeg godt se ham danne et godt makkerpar med Piqúe. Han er ikke nogen dårlig spiller, tværtimod. Jeg havde dog forventet at vi ville boykotte Arsenal i et godt stykke tid, efter at de solgte os Song. (Ej, han er god nok ham Song) Når det så er sagt, så er alle Arsenal-spiller fandme også skadet hele året rundt, hos os får han forhåbentligt lov til langsomt at blive klar igen og derefter spille sig ind i varmen.

Fint køb, hvis altså han kan holde sig fri fra skaderne. Har ikke så meget mere at sige til det.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Raman93 »

Barcelona will pay 15M plus variables for Arsenal centre back Thomas Vermaelen (28). The Belgian will sign a five-year deal. [ser]

Done.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Thomas Vermaelen will wear the #16 shirt [TV3]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

omfg..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Michman »

Jesni skrev:Og de havde eftersigende modtaget et bedre bud fra England, så Manchester United har angiveligt budt over det beløb? Lyder meget underligt.
Der går et rygte om at det var fordi at hvis de skulle sælge til United så skulle der et spiller bytte med..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af mathi »

R. Hernandez:
€20m on Mathieu, €12m on Bravo and €19m on Vermaelen. €51m that could've been used wisely to sign actual good, young and dependable players.
I'm so furious that I don't have words to express what a band of disgraceful imbeciles run Barcelona. #JuntaDimisión
€19m for Vermaelen. Nineteen fucking million for a 28 year old injury prone Arsenal backup centre back. Holy shit.
Han siger det jo meget godt...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Cesc in 3 seasons prior to joining Barça missed 63 games because of injury, while Vermaelen last 3 seasons missed 39 games. [tm]
Games Cesc missed in 3 seasons after joining Barça? 7. I repeat. Seven in 3 seasons! Some problem with Arsenal's medical team, surely?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Jesni »

Argh. Bravo er sku et fint indkøb. 19 mill for Varmaelen kan være godt, og kan også gå hen og blive dårligt. Og ja, 20 mill for Mathieu er elendigt.
A$AP skrev:
Games Cesc missed in 3 seasons after joining Barça? 7. I repeat. Seven in 3 seasons! Some problem with Arsenal's medical team, surely?
Det er ikke første gang, det har været på tale. Mener også der var problemer med en af Bendtners langvarige skader, hvor den medicinske skab blive kritiseret ret meget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Til 15 mio er det et fint køb. Og nu må vi være færdig med at handle!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Mener også der var problemer med en af Bendtners langvarige skader, hvor den medicinske skab blive kritiseret ret meget.
Det er sikkert bare sådan et billigt et fra IKEA.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster