Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Alcantara skrev:
Mkj 77 skrev:Og eftersom han besidder den stilling han gør, jamen så er han osse i sin gode ret til at sige nej og scoute en ny
Lige så vel har træneren ret til at afvise jagten på et nyt transfermål. Husker du ikke sidste sommer, hvor klubben satte alt ind efter Thiago Silva på Titos anmodning? Det var enten ham eller ingen.

Nu er der blevet råbt og skreget efter forsvar de sidste 2 sæsoner, så havde de ikke købt en, så havde det været et decideret selvmord.

Nu skrev en anden at vi havde købt en leder, hvem er det?
Vermaelen er tidligere anfører og i min optik ikke den person der kan rive pique rundt hvis han kvajer sig.

Vedr købet af verdens bedste 9 er, jo jo det er muligt. Men det er fandme dyrt når han har karantæne og oveni hatten er et fjols af den anden verden på en fodboldbane.

Lad os nu se, jeg håber jeg tager rigtig meget fejl så suarez bliver blid som et lam og laver mål på stribe, at vermaelen smider skaderne og tager dirigent stokken i hånden, samt bartra smider pique af helvede til og med mathieu som en god back up.

Rakitic er et køb jeg har bifaldet fra starten, så der tvivler jeg ikke på succes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Bravo, mathieu, vermaelen, raktitic og suarez har alle været anfører for deres tidligere hold (enten fast eller som reserve). Så med det vil jeg godt påstå at vi har hentet en del ledertyper.

Men ikke at vi har brug for en til at holde pique i ørerne men mere en til at supplere ham bedre. I sidste sæson (hvor han spillede fremragende) viste han faktisk selv at han godt kunne lede forsvaret. Kan overhovedet ikke se hvorfor du vil af med ham...

Vi fik suarez til en god pris. Ja han har noget baggage med men han er verdensklasse og en kæmpe gamechanger.

Vi er styrket på alle punkter efter dette transfervindue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

Han har fandme ikke lette omstændigheder.

Samtlige klubber i Europa og hele pressen ved; at vi mangler 2 målmænd, 2 CB'er, en ny Cesc (leder), en målscorer (9'er), Derudover ved de også, at vi kun har dette transfervindue til at handle, da vi har en transferban i sigte. Zubi spiller med komplet åbne hænder, og har ikke rigtig noget at handle med.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Bravo, mathieu, vermaelen, raktitic og suarez har alle været anfører for deres tidligere hold (enten fast eller som reserve). Så med det vil jeg godt påstå at vi har hentet en del ledertyper.

Men ikke at vi har brug for en til at holde pique i ørerne men mere en til at supplere ham bedre. I sidste sæson (hvor han spillede fremragende) viste han faktisk selv at han godt kunne lede forsvaret. Kan overhovedet ikke se hvorfor du vil af med ham...

Vi fik suarez til en god pris. Ja han har noget baggage med men han er verdensklasse og en kæmpe gamechanger.

Vi er styrket på alle punkter efter dette transfervindue.
At sige at Pique spillede fremragende i sidste sæson er sgu noget af en overdrivelse. Ja, han startede godt, men han sluttede søreme også skidt af efter nytår imo

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af emo »

Jeg mener at han mener de få kampe han spillede fremragende i.

Synes at han sluttede godt af, eneste gode ved hans sæson. Så kom skaden, så blev han presset tilbage og stod distancen.
Allez...

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

emo skrev:Jeg mener at han mener de få kampe han spillede fremragende i.

Synes at han sluttede godt af, eneste gode ved hans sæson. Så kom skaden, så blev han presset tilbage og stod distancen.
Nå okay, på den måde. Ja, han spillede fremragende i nogle kampe det er rigtig nok. Desværre for Pique og os synes jeg der var langt flere dårlige kampe end der var gode.

BarçaDK

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af BarçaDK »

Piqué er fremragende mod spillere som Diego Costa og Álvaro Negredo, men så snart angriberne spiller mere på deres adræthed end deres råstyrke, så sux Piqué.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Nope. Jeg synes han spillede en rigtig flot sæson. Og jeg er ikke den eneste. Whoscored har pique som den bedste cb i ligaen i sidste sæson (syvende bedste af alle spillere). Squawka har ham som den fjerde bedste i la liga. Synes tit at man er for hård ved ham... Han er en rigtig fin cb som dog skal have en hurtig type ved sin side. Derfor har man købt vermaelen og mathieu så han ikke kommer i de problemer som barcadk nævner!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Flax_Generous »

Problemet med Vermaelen er - ud over de mange skader - at han ret ofte spiller som en hovedløs kylling. Rigtig ringe koncentration, disciplin og positioneringsevne. Selv da han var allerbedst, lavede han den her slags fejl.
Senest rettet af Flax_Generous tirs aug 12, 2014 12:42 pm, rettet i alt 2 gange.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Sikke et køb..... Godt arbejde,
Ude på ubestemt tid med sin lårskade.................

Man kunne jo lige så godt have købt agger

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Mkj 77 skrev:Sikke et køb..... Godt arbejde,
Ude på ubestemt tid med sin lårskade.................

Man kunne jo lige så godt have købt agger
Jeg troede også absolut at når han havde bestået lægetjekket så var det fordi han ikke havde nogle skader overhovedet :roll:

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Han blev jo skadet under VM, så det er vel næppe fordi man er blevet overrasket over, at han er skadet. At de første meldinger på ca. 2 ugers genoptræning så lød noget bedre end midt i september/ubestemt tid...
Giv mig min sko tilbage, røv!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af mathi »

Piquénbauer skrev:Men manden kan jo ikke gøre noget rigtigt?

Vi mangler cb'er - købt.
Vi mangler højde og styrke - købt.
Vi mangler ledere - købt.
Vi mangler en 9'er - købt.
Sådan som du stiller det op der:

Vi mangler cb'er - Dario Dumic og Per Nilsson købt.
Vi mangler højde og styrke - Per Nilsson og Oluf Melberg købt.
Vi mangler ledere - Per Nilsson og Oluf Melberg købt.
Vi mangler en 9'er - Nicklas Bendtner - købt

Det kan jo ikke bare stilles sådan op. Det handler om pris kontra kvalitet, om klubbens størrelse/ambitioner vs. spillerens faktiske niveau.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

mathi skrev:
Piquénbauer skrev:Men manden kan jo ikke gøre noget rigtigt?

Vi mangler cb'er - købt.
Vi mangler højde og styrke - købt.
Vi mangler ledere - købt.
Vi mangler en 9'er - købt.
Sådan som du stiller det op der:

Vi mangler cb'er - Dario Dumic og Per Nilsson købt.
Vi mangler højde og styrke - Per Nilsson og Oluf Melberg købt.
Vi mangler ledere - Per Nilsson og Oluf Melberg købt.
Vi mangler en 9'er - Nicklas Bendtner - købt

Det kan jo ikke bare stilles sådan op. Det handler om pris kontra kvalitet, om klubbens størrelse/ambitioner vs. spillerens faktiske niveau.
Husk nu resten:
Det er lang tid siden at vi har haft et så flot transfervindue som dette. Vi skal vel tilbage til giuly, deco og dem. Og ja der skulle være gjort noget ved cb problemet før men det er der gjort nu. Så kan det godt være at vi ikke har købt stjerner til alle kæderne men dem vi har købt passer ind. Ter stegen og bravo er gode med fødderne og kan spille som sweeper. Mathieu og vermaelen er hurtige, stærke, gode i luften og kan spille bold. Rakitic er en fremragende cm som kan levere en hel sæson. Og så har vi hentet verdens bedste angriber. Men ligemeget hvad så skal der brokkes. For dyr. For dårlig. For gammel. For skadet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Det er jo ikke bare brok for brokkens skyld hvis det faktisk er baseret på bekymringer der ikke er taget ud af den blå luft.

Min utilfredshed med nogle af købene er mere baseret på bekymring på klubbens vegne over de valg der er gjort end på irritation/skuffelse over dem. Jeg vil da blive rigtig glad hvis det viser sig jeg tager fejl.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 55 gæster