Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Velkommen til Vermaelen.

Lad os håbe han kan holde sig skadesfri og genfinde et højere niveau end hans sidste tid i Arsenal.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8370
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Michman »

rummenigge skrev:
Michman skrev:Lad os nu se hvordan det kommer til at gå.. Tror sku han er god nok..
Vermaelen minder lidt om Ramos. De er sjovt nok lige høje og lige gamle, kan spille ude i siden back og er målfarlige. Deres niveau svinger også en del. Man må håbe at Vermaelen kommer ind i sine bedste år hvor præstationerne bliver mere stabile, hvilket er typisk for forsvarer når de runder de 28.

Vermaelen har også spillet ca 9 år hos Ajax, hvorfor han spillestilsmæssigt passer perfekt ind i Barcas system. Det skal nok blive godt så længe han ikke bliver skadet.

EDIT: Et smart køb faktisk. Han har måske mentalt været færdig med Arsenal i længere tid og er klar på en frisk. I så fald har han været decideret billig.


Det er på en måde et smart køb.. Men jeg ser det stadig som en lappe løsning.. Men lad os nu se..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Luis Enrique »

Godt køb!

Vermaelen har rutinen, erfaringerne fra en storklub og fra de store kampe og bør have en allerhelvedes stor trang til at bevise noget. Han har indiskutabelt evnerne, som jeg tror og håber han finder frem igen.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Kubala »

Som jeg sagde det med Song i sin tid, så vil jeg give Vermaelen chancen, til det modsatte er bevist. Det samme med de fleste spillere, som Barca signer. Håber på det bedste, selvom jeg har mine tvivl.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Visca El Barca »

Velkommen til. Håber han modbeviser mig og spiller fantastisk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Ponte »

Det kunne have været værre, MEGET værre.

Synes det er ganske fornuftigt når nu vi ikke kunne få dem fra øverste hylde uden at være økonomisk uansvarlige på pga. latterlige griske klubber.

Jeg er faktisk ok happy med Vermaelen, velkommen!
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Thomas Vermaelen

Indlæg af Bager »

Han har aldrig rigtig imponeret mig. Defensivt synes jeg ikke han er specielt solid. Men måske det kan komme? Han har forudsætningerne og med Lucho og en anden spillestil kan alt ske. Held og lykke til ham og velkommen til. Det er utrolig glædeligt at vi pt. har fire fuldblods CB udover Mascherano. Tiden med lappeløsninger er slut. :)

Gad vide om vi ikke er færdig på markedet nu? Afellay bliver sendt afsted, hvad med Song?
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af JonasV »

Vaelekommen til - gør det godt, TV!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Lasse N »

Eftersigende ville han jo aller helst til united og var også endt der hvis arsenal ikk havde blokeret et skifte. Allerede der har jeg mistet lidt for ham må jeg indrømme.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

Lasse N skrev:Eftersigende ville han jo aller helst til united og var også endt der hvis arsenal ikk havde blokeret et skifte. Allerede der har jeg mistet lidt for ham må jeg indrømme.
Efter sigende? Noget han selv udtalte?

Om ikke andet er det fair nok, da han nok har større chance for at være fast mand og præstere maks fra start hos United da han allerede kender ligaen og sproget. Så Barca er nok en større udfordring, men som type passer han godt til, hvilket han nu også ville hos United pga Van Gaal.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af rummenigge »

Medical:

phpBB [video]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Lasse N »

rummenigge skrev:
Lasse N skrev:Eftersigende ville han jo aller helst til united og var også endt der hvis arsenal ikk havde blokeret et skifte. Allerede der har jeg mistet lidt for ham må jeg indrømme.
Efter sigende? Noget han selv udtalte?

Om ikke andet er det fair nok, da han nok har større chance for at være fast mand og præstere maks fra start hos United da han allerede kender ligaen og sproget. Så Barca er nok en større udfordring, men som type passer han godt til, hvilket han nu også ville hos United pga Van Gaal.
Nej men hvis du følger de rigtige personer på twitter vil du ret hurtigt få et indblik i hvad der sker rundt omkring i de forskellige klubber og transfers. . så undskyld jeg ikke lige har en artikel hvor han ordret er citeret for at sige det. I mine øjne burde det bare ikke være større end Fc Barcelona, udanset om man så har spillet i den samme liga i 20 år, kender sproget what ever ... Barcelona ER noget specielt og ingen spillere burde tvivle på dette

Jeg syntes bare i bund og grund at det er ret så håbløst at bruge omkring 300 mil. på en 30 år franskforsvarsspiller som ingen uden for Spanien (og som ikke følger la liga) ikke rigtig kendte til da han spillede i Valencia og nu en spiller på 29 fucking år der er på bænken i Arsenal.... arrrrrhhhh

PuyolErGud
Indlæg: 10783
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af PuyolErGud »

Fritte skrev:Han ligner en hjemløs i det tøj han går i. I like him!
Song skal nok style ham!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af Drake »

Hvor er det godt vi har købt endnu en CB!

MEN jeg synes virkelig det er et uambitiøst køb. Jeg fatter ikke at man ikke vil give det det koster for at købe en verdensklasse CB!!!! :mad:

Men det betyder vel at vi går 100 % efter Cuadrado? når man ikke vil bruge de sidste penge på en verdensklasse CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Thomas Vermaelen

Indlæg af emo »

Så, så, Lasse... Der skrives meget, også lort. Han er 28 lidt endnu, bedste år. Sq hellere de to end en Silva som har været lort der seneste tid.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster