Jérémy Mathieu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Skydefinten »

Zubi is always right
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af PuyolErGud »

Lol. Jeg kender personen med den sidste kommentar, om at han ikke er boldfast nok. :lol:

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af mathi »

Nu havde størstedelen af brugerne herinde SÅ travlt med at rose købet af Mathieu og lovprise ham for sine indsatser i sine første kampe. Kan se stemningen ikke er ligedan efter aftenens kamp. Det understreger blot hvad vi var nogle stykker der forsøgte at komme igennem med da han blev hentet. Han var ikke den klasse forsvarsspiller vi havde brug for, ej heller er Vermalen. Men de er hvad vi har sammen med fantastiske pique i 1½ år..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af emo »

Oh, det var ondt. Du ventede bare på en mindre god kamp fra ham for at begrunde din tidlige skepsis. Lavt.

Hvordan rater du de andre? Holdet var lort. Mathieu kan ikke bare går ind og owne en back plads som Alba eller Alves. Han er en anden type. Manden er bund solid inde centralt hvor han skal spille. Shit, at man søger så meget for at begrunde noget, daymn.
Allez...

neymarJR

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af neymarJR »

Han er trods alt bedre end piqe,selvom det jo ikke siger så meget,det er jeg også,jeg synes ikke han skal have hele skylden,holdet var dårlige i dag,som helhed.

neymarJR

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af neymarJR »

Jeg vil nok sætte større spørgsmålstegn ved om enrique er den rette mand til jobbet,når han begge kampe mod store hold,fejler så meget.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Visca El Barca »

Han viser nogle tendenser i sit spil, som er meget bekymrende. Og de er der, ligegyldigt hvor han spiller. Det skal væk. Jeg mener dog stadig, at han ikke er en start 11'er materiale for et hold, der gerne vil være et af de allerbedste hold i verden.

Jeg vil gå så langt at sige, at Bartra burde stå foran både ham og Pique i køen til spilletid. Han er dog ganske rigtig, meget bedre end Pique og det niveau han viser lige p.t.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Piquénbauer »

Han har sgu været fin som cb. At han så vælter rundt i dag er som det er. Ham og masche som cb'er er fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Kubala »

Han har også vist svaghedstegn, når han har spillet CB, men grundet sejrene og ingen lukket mål, har man glemt alt om dette.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvem har ikke vist svaghedstegn? Mathieu har gjort det godt som cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Kubala »

Han er heller ikke blevet testet, eller det synes jeg i hvert fald ikke. Han har tendenser, der bekymrer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Piquénbauer »

Det vil jeg give dig ret i. Kan så bare ikke komme på ret mange andre som ikke har disse tendenser. Og slet ikke hvis man ser på dagens kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Kubala »

Man skal nok ikke tage i dag med i ligningen, da han spillede som back, men han har vist sider i sit spil, som er bekymrende; noget der skal arbejdes på. Han skal desuden også arbejde på at blive en bedre back, hvis man har tænkt sig at benytte sig af ham der.

BarçaDK

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af BarçaDK »

Kubala skrev:Han har også vist svaghedstegn, når han har spillet CB, men grundet sejrene og ingen lukket mål, har man glemt alt om dette.
Rent held at de andre ti har klaret den!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24 - Jérémy Mathieu

Indlæg af Kubala »

BarçaDK skrev:
Kubala skrev:Han har også vist svaghedstegn, når han har spillet CB, men grundet sejrene og ingen lukket mål, har man glemt alt om dette.
Rent held at de andre ti har klaret den!
Ja, det er rent held. Det må være forklaringen. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster