Denis Suárez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af A$AP »

Ja, den hårde sandhed er nok, at han kan udvikle sig meget mere under Sarri i Napoli. Deres hurtige og velsmurte spillestil/måde vil være et godt fit for Suarez. Han vil nok også få sig en større rolle i Napoli, hvilket også vil give mere spilletid. I stedet for her, hvor det vil blive blandet med spilletid, og når han så vil få chancen, så mod dårligere hold, enten i ligaen eller copa del rey. Hvis han i Napoli får samme tiltro og rolle som i Villarreal, ville han sgu kunne blive virkelig god. Barca er måske ikke det bedste sted for ham lige nu. Jeg har dog bare læst, at han gerne vil blive og gøre det til noget stort i Barca. Jeg er dog stadig vild med ham, og håber det lykkes.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Drake »

Jeg vil heller ikke have noget i mod at få 40 mil euro for Denis. Jeg synes ikke at han er et kæmpe talent desværre, kan ellers godt lide ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Bager »

Jeg kan godt se hans talent. Jeg tror han kan udvikle dig til en fremragende spiller. I min bog er han klart ikke til salg.

Det er en anden sag med Rafinha, som jeg til gengæld ikke kan se lyset i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Drake »

Bager skrev:Jeg kan godt se hans talent. Jeg tror han kan udvikle dig til en fremragende spiller. I min bog er han klart ikke til salg.

Det er en anden sag med Rafinha, som jeg til gengæld ikke kan se lyset i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, kan heller ikke se lyset i Rafinha, og hellere sælge ham frem for Denis.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af A$AP »

Denis Suárez: "I refused many offers. I wanted to stay at Barça and prove myself."
Denis Suárez: "We looked weak after the Spanish Cup [against Madrid], but we came back and won four straight games in the league."
Denis Suárez: "I'm happy that team won and the goal has strengthened my confidence."
Denis Suárez: "We lost La Liga last season because we lost in stadiums like the one we played in today."
Denis Suárez: "When you get a chance, you should use it to the fullest. I'm glad I helped the team comeback today."
Han kom ind og gav ny energi og flair på midtbanen og holdet. Som han også har gjort, de andre gange han er blevet skiftet ind. Han kan altså godt den mere offensive midtbanerolle, håber det er starten på mere spilletid.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Jamial »

A$AP skrev:Han kom ind og gav ny energi og flair på midtbanen og holdet. Som han også har gjort, de andre gange han er blevet skiftet ind. Han kan altså godt den mere offensive midtbanerolle, håber det er starten på mere spilletid.
Jeg er virkeligt glad for Denis. Han giver gas. God kamp! :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jamial skrev:
A$AP skrev:Han kom ind og gav ny energi og flair på midtbanen og holdet. Som han også har gjort, de andre gange han er blevet skiftet ind. Han kan altså godt den mere offensive midtbanerolle, håber det er starten på mere spilletid.
Jeg er virkeligt glad for Denis. Han giver gas. God kamp! :)
Faktisk er han lidt bedre end den Iniesta vi har lige pt... brug ham på den offensive midtbane fra start i nogle kampe med a kæden, og lad os se om ikke han gør samspillet med Alba, Messi, Busquets ligeså godt som Ini..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af zqa »

Han er ikke i nærheden af at være tæt på Iniestas niveau - og jeg er overbevist om han aldrig kommer det. Ok reserve.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

zqa skrev:Han er ikke i nærheden af at være tæt på Iniestas niveau - og jeg er overbevist om han aldrig kommer det. Ok reserve.
Jo, den Iniesta vi har lige nu... ikke den originale Ini, for 4-5 sæsoner siden.. det niveau når Denis aldrig, men det niveau Ini har nu, mener jeg faktisk at Denis matcher.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af JonasV »

Men tingen med Iniestas niveau er jo også at der - indtil videre - eksisterer flere forskellige denne sæson. Don Andrés' niveau mod Juve tror jeg eksempelvis, Denis får svært ved at matche. Kampen i går gjorde Denis en forskel.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Det kunne jo forklare, hvorfor han ikke er på banen så tit:)
Barca will pay a further 800K to City for Denis. This is the amount Barca will pay them for every 10 appearances till he reaches 100 at FCB.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af A$AP »

Billede

Jeg tror bare, at han hentyder til Turans ånde..

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af batistuta »

Han skal til at have noget mere spilletid - ellers ville jeg finde en anden klub, hvis jeg var ham. Han kan blive fantastisk!
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af Jamial »

Jeg vil gerne have lidt hjælp her. Jeg forstår simpelthen ikke, at Denis ikke får mere spilletid. Jeg synes, han gør det udemærket, hver gang han kommer ind. Hvorfor får han ikke chancen? Hvad er det jeg ikke ser?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6 - Denis Suárez

Indlæg af A$AP »

Han kom i hvert fald ind og var betydeligt mere med i spillet på de der 15 minutter, end Rakitic var i hele kampen. Tænk hvis han bare fik 4-5 kampe i træk for at bygge noget op. Det er ikke holdbart for hans egen karriere at fortsætte sådan her. Ligemeget hvor meget han gerne vil blive i klubben og vinde. Valverde har åbenbart sat sig fast på bestemte spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster