Munir El Haddadi

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af zqa »

Nooooooo!!!
#jesuisSheep

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Store læber vi mister der :sad:
qepd

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Raman93 »

Jeg havde håbet, at vi efter Munirs flotte opstart, havde beholdt ham, istedet for at udleje ham. Som Storken var inde på i en anden tråd, så er det jo ikke, fordi vi er vanvittigt godt dækket ind på kanterne. Og så ærger det mig lidt, at han skal udlejes til Valencia.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Drake »

Jeg synes det er en god idé at leje ham ud, da han kan få meget mere spille tid, og hvis vi virke tror han har talentet til at bliver starte for os, så skal han have så meget spilletid som muligt.

Synes vi er fint dækket ind på kanterne. Vi har Arda, Denis og Gomes til at være backup for Neymar.. Rafinha som jeg ser er den bedste backup for Messi da han er venstrebenet, når vi ikke har Munir. Og da Messi er den er bliver mindst sparet, så behøver vi kun en backup til ham, men hvis det er så kan Denis, Arda og Vidal god spille der.

Synes vi har mere brug for en backup til Suarez, der har vi kun Messi, Neymar og Munir hvis han ikke lejes ud. Men de er bedst på kanterne synes jeg.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Piquénbauer »

Som det ser ud pt så bliver Munir lejet til Valencia i en sæson med en købsoption på 12 mio. Barca vil have en buy-back hvis valencia køber ham på 15 mio. Ligeledes er det MEGET vigtigt at huske på at bare fordi Valencia aktiverer købsoptionen så er det ikke ensbetydende med at Munir skal tage til Valencia. Han kan sagtens tage tilbage til barca efter lånet ophører.

Jeg synes det virker fornuftigt. Vi har meget mere brug for en angriber end en kant og med de spillere der er i truppen (Arda, Denis og Rafinha) så tror jeg hans spilletid ville være ekstremt begrænset. Så hellere få ham til banen i Valencia end at rådne op på bænken hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af A$AP »

Valencia er ikke just en klub i sine bedste år i øjeblikket, elendig start på sæsonen og solgt flere profiler i år. Jeg håber Munir kan få godt med kampe og minutter og udvikler sig godt. Han har ellers vist gode takter. Forhåbentligt forholdene i Valencia bliver bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Piquénbauer »

Ja men desværre har vi ikke en buy-back hvis valencia vælger at bruge deres købsoption. Her er det dog vigtigt at huske på at Munir stadig kan sige nej og tage tilbage til barca selvom valencia bruger købsoptionen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Storken »

Det er umiddelbart lavt sat med en købsoption på €12 mio. Jeg vil allerede nu mene, at han er €15 mio værd. Hvis Munir viser bare en anelse klasse i det kommende år, så er det lige pludselig et røverkøb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Piquénbauer »

Og så ender vi med at have betalt 18 mio for paco hvilket vel har været et mindst ligeså stort røverkøb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Blaugrana92 »

Vent lige, har vi seriøst ingen tilbagekøbsklausul? Hvorfor er det at vi konsekvent vælger at pisse vores La Masia talenter væk i disse år? Munir har været så godt spillende - altså relativt i forhold til tidligere - og så vælger vi simpelthen at smide ham væk for 12 millioner euro, i starten af en sæson hvor han har indtil videre har vist rigtig, rigtig lovende kræfter?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også vælger vi at sende ham på lån i en sæson? Der er ingen der siger at Valencia vil købe ligesom vi heller ikke ved om Munir vil sige ja hvis han får muligheden.

Det er godt for munir at kommer ud og får noget spilletid. Det ville han ikke få hvis han blev.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og så ender vi med at have betalt 18 mio for paco hvilket vel har været et mindst ligeså stort røverkøb.
Nej, vi ender med at betale €18 mio plus Munir ;-)

Det skal dog siges, at Paco for €30 mio er en flot handel. Det undrer mig dog lidt, at vi betaler mere for Gomes fra den samme klub. Han er i mine øjne fra hylden lige under Paco.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Xavi6Smede »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Og så ender vi med at have betalt 18 mio for paco hvilket vel har været et mindst ligeså stort røverkøb.
Nej, vi ender med at betale €18 mio plus Munir ;-)

Det skal dog siges, at Paco for €30 mio er en flot handel. Det undrer mig dog lidt, at vi betaler mere for Gomes fra den samme klub. Han er i mine øjne fra hylden lige under Paco.
Nu skal jeg ikke kunne sige hvad der ellers har været af interesse for Paco, men Real Madrid var i hvert fald interesseret i Gomes. Det har Valencia vel udnyttet til at tjene lidt ekstra.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af Jesni »

Nogen betalte engang 35 millioner pund for Andy Carroll. Jeg er ikke sikker på kvalitet og pris altid hænger sammen her. Gomes havde også vundet EM med Portugal, så det har nok ikke hjulpet på efterspørgslen i vores lys.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17 - Munir El Haddadi

Indlæg af kklaus »

Soler:"Munir is on loan to play more minutes than he could have here.Valencia has a buy option,but the starting point is that he is on loan"
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster