Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Uh ja Kondogbia er dejlig! Især fordi han har sparket costa i skridtet ;-)

Han skal arbejde lidt med bolden men han kan blive rigtig god. Så som plan b vil jeg være meget tilfreds hvis han skulle komme!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Nói NPO »

Nu siger sport at vi er villige til at kaste 100 millioner euro efter Pogba. Alt for mange penge.

Btw, piquenbauer, du mener at han skal være erstatning for Iniesta?? De er jo totalt forskellige, og er på ingen måde lig hinanden. Hvis Pogba skal udfylde samme rolle som Iniesta er han dømt til at fejle og skuffe stort. Ser mere en type som Isco som kan arvtage for Iniesta. Eller Denis Suarez hvis han udvikler sig.
Den lille ananas

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af klogfyr »

Nói NPO skrev:Nu siger sport at vi er villige til at kaste 100 millioner euro efter Pogba. Alt for mange penge.

Btw, piquenbauer, du mener at han skal være erstatning for Iniesta?? De er jo totalt forskellige, og er på ingen måde lig hinanden. Hvis Pogba skal udfylde samme rolle som Iniesta er han dømt til at fejle og skuffe stort. Ser mere en type som Isco som kan arvtage for Iniesta. Eller Denis Suarez hvis han udvikler sig.
Enig i at det er alt for mange penge og også enig i at Ini og Pogba er forskellige spillere. Ini er dog blevet rykket tilbage på midtbanen under LE, og det er ikke noget, der har gjort noget godt for ham. Ini spillede godt i Cl-finalen og enkelte andre kampe, men har ellers haft et noget svingende niveau i denne sæson. Ini har fået flere defensive pligter i denne sæson og det er ikke lige hans spidskompetence. Pogba virker som en, der er i stand til at arbejde defensivt på midtbanen og samtidig drive bolden frem, så jeg tror, som sådan, at han ville være en fin erstatning for Ini i LEs system.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Nói NPO »

klogfyr skrev:
Nói NPO skrev:Nu siger sport at vi er villige til at kaste 100 millioner euro efter Pogba. Alt for mange penge.

Btw, piquenbauer, du mener at han skal være erstatning for Iniesta?? De er jo totalt forskellige, og er på ingen måde lig hinanden. Hvis Pogba skal udfylde samme rolle som Iniesta er han dømt til at fejle og skuffe stort. Ser mere en type som Isco som kan arvtage for Iniesta. Eller Denis Suarez hvis han udvikler sig.
Enig i at det er alt for mange penge og også enig i at Ini og Pogba er forskellige spillere. Ini er dog blevet rykket tilbage på midtbanen under LE, og det er ikke noget, der har gjort noget godt for ham. Ini spillede godt i Cl-finalen og enkelte andre kampe, men har ellers haft et noget svingende niveau i denne sæson. Ini har fået flere defensive pligter i denne sæson og det er ikke lige hans spidskompetence. Pogba virker som en, der er i stand til at arbejde defensivt på midtbanen og samtidig drive bolden frem, så jeg tror, som sådan, at han ville være en fin erstatning for Ini i LEs system.
Jeg tror bare vi ville mangle noget kreativitet, flair og vision for spillet som Pogba imo ikke har. Ja, pogba arbejder hårdt, fylder meget, er fysisk stærk, teknisk dygtig, og en god pasningsspiller. Men han er bare ikke en kreativ spiller der på samme måde skaber spil som Xavi og iniesta har gjort de sidste mange år. Tror bare ikke på at en midtbane med Bussi, Rakitic og Pogba ville fungere. Det ville blive for tilbagtrukket. Midtbanen og angrebet ville ikke "hænge sammen" efter min mening med tre så defensive spillere.

Husk at vores storhedstid kom med Bussi som den bagerste del af en trekant, hvor af de forreste var Ini og Xavi.
Hvis pogba skulle erstatte nogen skulle det være Rakitic, og at bruge 100 millioner euro på at erstatte en der har gjordt det fremragende i hans første sæson i klubben, er direkte dumt efter min mening.


Er selv en kæmpe fan af Isco, der ville passe perfekt ind hos barca, være langt billigere, fylde mindre i truppen, ikke kræve at blive den næstbedst betalte spiller i truppen, og er langt mere kreativ og offensiv end Pogba.
Den lille ananas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Pogba er altså ikke særlig defensiv. Tværtimod. Og han er både kreativ, har massere af flair og vision for spillet!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Nói NPO »

zqa skrev:Pogba er altså ikke særlig defensiv. Tværtimod. Og han er både kreativ, har massere af flair og vision for spillet!
Han er dygtig, på mange områder, men på dem du nævner synes jeg Isco er bedre. Og billigere. Igen, synes han er voldsomt overvuderet, hyped, og sindssyg dyr. Synes det mest af alt ligner et galactico køb, hvor man køber spilleren fordi han er ung, populær, hyped og som et våben i valgkampen. Han er dygtig, men langt fra 100 millioner være, slet ikke i nærheden. På ingen måde et smart eller klogt køb, bare stort. Han komme sikkert til at sælge en del trøjer...

Siger bare at jeg langt heller vil feks. købe Isco eller veratti og giver Denis Suarez en fair chance før man gør Pogba til den næstbedst betalte spiller i truppen, og den dyreste nogensinde(?). Hvad med spillere som Ini, Pique, Bussi osv. Fortjener Pogba virkelig en bedre løn? Og hvad ville truppen sige?

Synes det er dumt. Som i sådan virkelig dumt.
Den lille ananas

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Kan du fortælle mig hvordan vi nogensinde skulle købe isco? Og hvad det er der gør verratti billigere?

Omkring pogbas egenskaber så har zqa fint skrevet hvad jeg mener. Pogba er en ekstremt komplet spiller. En spiller som vil kunne forbedre vores hold med det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Nói NPO »

Piquénbauer skrev:Kan du fortælle mig hvordan vi nogensinde skulle købe isco? Og hvad det er der gør verratti billigere?

Omkring pogbas egenskaber så har zqa fint skrevet hvad jeg mener. Pogba er en ekstremt komplet spiller. En spiller som vil kunne forbedre vores hold med det samme.
Transfermarkt siger at Veratti er 40 millioner værd. PSG har mange penge, så lad os sige vi køber ham for 60. Så er der 40 millioner i forskel...
Den lille ananas

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe så simpelt er det godt nok ikke. PSG har i verratti et af de største talenter på den centrale midtbanen overhovedet. En mand som de kan bygge hele deres projekt op om. Og som du siger så har de penge. Så hvorfor skulle de dog nøjes med 60 mio?

Jeg kan ikke se en eneste grund til at verratti skulle koste mindre end pogba. Så kan man mene hvad man vil om spillernes individuelle kvaliteter men hvis man kun ser på dem ud fra et økonomisk perspektiv så vil de begge være "dårlige" handler. Og det samme kan siges om isco. Og koke. Det er alle ekstremt dyre spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Daluigi »

Jeg stemmer også for vi køber Isco, hvis han er billigere end Pogba!

Nårh nej, han spiller jo for Real Madrid og er derfor på absolut ingen tænkelige måder billigere eller mere tilgængelig en Pogba!

Ligeledes er det fuldstændig sindssygt at påstå Pogba er en defensiv type!? Han kan anvendes til flere ting, og han er eminent i det offensive. Det så vi flere gange i CL-finalen, hvor han var farlig flere gange omkring feltet.
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Jeg stemmer også for vi køber Isco, hvis han er billigere end Pogba!
Selvfølgelig er han ikke det. Pogba er insanely overpriced.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Tuttosport breaking the news that Juventus, Raiola and Pogba want Barcelona. Total cost: €80m + Gerson + Bonuses.

They continue: Pogba bought now and loaned to Juve next season. Raiola will give the deal to whoever wins the elections. Deal almost done.
Yeah!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesus H. Christ, hvor er det mange penge ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Vi tjener det ind på trøjer ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Vi tjener det ind på trøjer ;-)
Ét minut efter præsentationen! ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster