Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

Alt for dyr. Jeg så ikke meget i den kamp, der retfærdiggører det prisskilt, han har. Men det er sikkert en populær udmelding af Bartomeu taget et nærtstående valg i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg lapper det i hvert fald i mig. Han var imo fremragende i går og han kan udvikle sig til en af de bedste overhovedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af theKing1988 »

Taget hans konkurrenter til titlen som den bedste 8'er nogensinde i betragtning. Ini, Xavi, Ballack, Ruud Gullit, Steven Gerrard og Frank Lampard (jeg har sikkert glemt en masse, men de var bare lige dem jeg først kom i tanke om der kunne klassificeres som 8'ere og ikke 10'ere eller 6'ere), så vil jeg tillade mig at sige at jeg skal se meget mere fra Pogba før jeg hiver så stor ros frem om ham. Men han er da godt på vej til at blive en rigtig god spiller.

Jeg er klar over det er sjovere at se fremad end at huske på store koryfæer, men der skal meget mere til end en stor finale før sammenligninger med store koryfæer overhovedet er rimelige

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke helt hvem du skriver til? Der er ingen der har sagt at han er en af de bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Kubala »

Hm... jeg synes heller ikke, at han var så iøjefaldende, som nogen gjorde ham til herinde i finalen. I første halvleg var han ret usynlig og i anden kom han efter det, men han var på ingen måder ekstraordinær. Synes derimod, at Evra spillede en god kamp for dem, og Pirlo var også god til at støtte forsvaret og skabe en vis form for stabilitet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Benedito (presidential candidate): "I talked with Juve president Agnelli and Pogba. They ask 80M transfer fee and 12m net salary." [8tv]
Graham Hunter tilfører forresten at Benedito vil hente pogba.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Pogba og Juve, hvis det sker:

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Haha ja for pokker!

Men samtidig så har vi set at penge ikke altid kan erstatte en kvalitetsspiller. Et talent som pogba hænger ikke på træerne!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

Vi har lige vundet La Liga. Og Copa del Rey. Og Champions League. Har vi brug for at smide 80 (!) Mill euro efter en spiller. Er det klogt? Jeg går ud fra, at man ikke gør det for en indskiftningsspiller. Hvem skal ud? Rakitic? Iniesta? Jeg er godt nok skeptisk. Kan vi ikke få en mindre flashy rotationsspiller for en fjerdedel? Eller en klassespiller for det halve? Hvad kostede Rakitic til samnenligning?... 18 så vidt jeg husker

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

For mig handler det om kvalitet samt potentiale hvilket pogba har og derfor betyder prisen ikke det store for mig. Når man ser på vores cm så er Iniesta er ikke ung længere og hans niveau vil falde over de næste sæsoner. Pogba vil kunne gå ind og rotere med rak og ini hvilket vil holde vores cm frisk (og måske endda forlænge iniesta tid på midten). Og derfor er der ikke nogen der skal ud.

Når det kommer til andre spillere så er der verratti og gundogan som begge kunne være spændende. Men jeg ved ikke hvordan vi står i forhold til dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Vi har lige vundet La Liga. Og Copa del Rey. Og Champions League. Har vi brug for at smide 80 (!) Mill euro efter en spiller. Er det klogt? Jeg går ud fra, at man ikke gør det for en indskiftningsspiller. Hvem skal ud? Rakitic? Iniesta? Jeg er godt nok skeptisk. Kan vi ikke få en mindre flashy rotationsspiller for en fjerdedel? Eller en klassespiller for det halve? Hvad kostede Rakitic til samnenligning?... 18 så vidt jeg husker
Jeg er helt enig. Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig, en Seydou Keita agtig type, der kunne skubbe ind på midtbanen ved siden af Rakitic i ny og næ, sådan at Rakitic kunne få lidt friere tøjler og få en mere kreativ og fremskudt rolle, end han har haft i størstedelen af denne sæson. Altså en fysisk stærk spiller, med en grundlæggende god teknik og et solidt pasningsspil, der derudover har et enormt løbepensum. Han ville være ren og skær rotationsspiller - præcis som Keita - mens Rakitic og Iniesta dermed stadig ville være de foretrukne. Pogba er rigtig spændende, men jeg synes ikke at han er 80-millioner-euro-spændende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det lyder ellers som en ret god beskrivelse af pogba ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

@Piqqen. Jeg kan godt se han er spændende, men altså ved ikke om jeg skal synes der går Football Manager eller Real i den. 80 mill så snakker vi altså samme pris som Suarez. Suarez som var fuldstændigt flyvende, og den bedste eller næstbedste i verden det år. Diego Costa kostede chelsea 38. Aguero City 45. Alexis Arsenal 42. Modric Real 30. 80 er godt nok mange penge. Særligt for en rotationsspiller. Men altså håber der er en ledelse, som kan regne hvis vi kaster os ud i det. Og spå

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke gå så meget op i pengene. Klubben køber ikke en spiller for at købe (som real) eller hvis der ikke er penge til det (vi skal kun hente til midtbanen så der burde være fint med penge). Vi køber for at forbedre holdet. Neymar kostede kassen og var pengene værd. Det samme var Suarez. Og tror at det samme vil være tilfældet med Pogba.

Pogba er 22 år og har alle de kvaliteter det kræves for allerede nu at dominere centralt. Når man så tænker på hvor meget han kan udvikle sig så bliver han uhyggelig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Guardiola »

Lad os se hvad der sker. Det er ikke udlændinge, topskat, eller ældrepleje, som er det store tema i valgkampen. Det bliver Pogba, men handler sjovt nok som altid om økonomisk fordelingspolitik. Blau grana... blå og rød fløj

Hvis vi køber Pogba for 80, så må du personligt give et løfte om Piqqen, at vi tager el triplete igen næste år

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster