Aymeric Laporte

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

abx skrev:Han var da pivringe mod os. Bartra-niveau
Det er normalt at se skidt ud når man står overfor MSN... Problemet er når man spiller som Bartra men for os.

Jeg er dog helt enig i at 50 mio er mange penge. Men sådan er markedet og knægten kan trods alt spille for os i mange år. Og han har de ting vi søger i en cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Parla »

Jønde skrev:Amen det jo helt tosset hvis de priser der nævnes er sandt. 15-20 mill euro er i min verden fornuftigt, men når det så er sagt så ligger han ikke på min top 3 liste over ønske forsvarer alligevel. Jeg ser hellere spillere som boateng, romagnoli eller zouma.
Jeg kan ikke se på Zouma uden at få ondt I mine ben.

phpBB [video]


AV AV AV AV

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Brombi »

Parla skrev:
Jønde skrev:Amen det jo helt tosset hvis de priser der nævnes er sandt. 15-20 mill euro er i min verden fornuftigt, men når det så er sagt så ligger han ikke på min top 3 liste over ønske forsvarer alligevel. Jeg ser hellere spillere som boateng, romagnoli eller zouma.
Jeg kan ikke se på Zouma uden at få ondt I mine ben.

phpBB [video]


AV AV AV AV
Han er så svinsk

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Blaugrana92 »

Mener også han fik en ret lang karantæne for den der. Virkelig en forfærdelig tackling. Slet ingen sans for hvor voldsom han er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Athletic player Aymeric Laporte (21) is Barcelona's first centre back option for the summer. He has a 50M buyout fee. [md]

Barcelona have been informed that Athletic centre back Aymeric Laporte (21) will join Man City. Signed a pre-deal a few weeks ago. [sport]
Det er lidt pudsigt at de to store katalanske aviser er så uenige. Hvem af dem er det nu der har de bedste forbindelser til klubben?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Wennerberg »

Piquénbauer skrev:
Athletic player Aymeric Laporte (21) is Barcelona's first centre back option for the summer. He has a 50M buyout fee. [md]

Barcelona have been informed that Athletic centre back Aymeric Laporte (21) will join Man City. Signed a pre-deal a few weeks ago. [sport]
Det er lidt pudsigt at de to store katalanske aviser er så uenige. Hvem af dem er det nu der har de bedste forbindelser til klubben?
På det seneste er det lidt som om, at når den ene avis breaker en nyhed, så skal den anden modsige den. Begge aviser har gode forbindelser, dog vil jeg betegne Sport lidt mere som en sladder-avis, som går lidt længere for at få læsere. Sport skrev blandt andet som om at det var officielt, at Barca havde købt Nolito, men der tog de grueligt fejl.
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Tak Wenner! Det er sgu lidt forvirrede med hensyn til transfers når de aviser som burde have godt styr på det modsiger hinanden ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Brombi »

Hvis jeg ikke husker helt forkert var det også sport der breakede, at Barca havde fået en aftale på plads med Pogba

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Deco »

Hvor stor chance tror i der er for at han er barca spiller til sommer?

Jeg tænker bare, at nu hvor City også vil have ham. og deres pengepung er jo næsten bundløs.
Bilbao, vil jo selvfølgelig have flest penge ud af den handle som muligt..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Guardiola »

Deco skrev:Hvor stor chance tror i der er for at han er barca spiller til sommer?

Jeg tænker bare, at nu hvor City også vil have ham. og deres pengepung er jo næsten bundløs.
Bilbao, vil jo selvfølgelig have flest penge ud af den handle som muligt..
Hallo! Har du levet i en jordhule. Vi har Mathieu

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Deco skrev:Hvor stor chance tror i der er for at han er barca spiller til sommer?

Jeg tænker bare, at nu hvor City også vil have ham. og deres pengepung er jo næsten bundløs.
Bilbao, vil jo selvfølgelig have flest penge ud af den handle som muligt..
Tror stadig at Marquinhos er den man helst vil have...

Men hvis det er så er jeg overbevist om at vi er mere tiltrækkende end city. I sidste ende betyder det heller ikke så meget at deres pengepung er bundløs da vi alle ved hvad han kommer til at koste (frikøbs). Så de kan ikke overbyde os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Deco »

Bare fordi han har en frikøbsklausul, stopper det da ikk en klub med at byde over den..

Jeg her ikke den stor fidus til Marquinhos.. Han spiller da ikke særlig ofte i og med at har Silva og Luiz foran sig.

Marquinhos og Laporte er begge voldsom dyre! og synes personligt de ikke har præsteret godt nok til barca.

Tænker umiddelbart et billigere alternativ kunne være Umtiti fra Lyon.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af PuyolErGud »

City ville intet få ud af at byde mere en frikøbsklausulen jo. Så snart den er aktiveret, så har klubben ikke det store at sige. Så om City byder 500 millioner ekstra, kan Laporte selv vælge klub.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Deco skrev:Bare fordi han har en frikøbsklausul, stopper det da ikk en klub med at byde over den..

Jeg her ikke den stor fidus til Marquinhos.. Han spiller da ikke særlig ofte i og med at har Silva og Luiz foran sig.

Marquinhos og Laporte er begge voldsom dyre! og synes personligt de ikke har præsteret godt nok til barca.

Tænker umiddelbart et billigere alternativ kunne være Umtiti fra Lyon.
At en spiller ikke spiller særlig ofte er ikke ensbetydende med at han ikke er god. Tænk f.eks. på thiago hos os.

Og så er jeg egentlig bare uenig i det du skriver. Laporte har ikke haft den bedste sæson men ellers har han spillet på et højt niveau. Og som spiller mener jeg at marquinhos har alt hvad der skal til for at blive en succes hos os - hurtig, god med bolden, stærk i tacklingerne og et fint blik for spillet.

Men Umtiti skal da også være velkommen. Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvem det bliver og hvad de koster så længe vi får et stort talent til forsvaret!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:
Deco skrev:Bare fordi han har en frikøbsklausul, stopper det da ikk en klub med at byde over den..

Jeg her ikke den stor fidus til Marquinhos.. Han spiller da ikke særlig ofte i og med at har Silva og Luiz foran sig.

Marquinhos og Laporte er begge voldsom dyre! og synes personligt de ikke har præsteret godt nok til barca.

Tænker umiddelbart et billigere alternativ kunne være Umtiti fra Lyon.
At en spiller ikke spiller særlig ofte er ikke ensbetydende med at han ikke er god. Tænk f.eks. på thiago hos os.

Og så er jeg egentlig bare uenig i det du skriver. Laporte har ikke haft den bedste sæson men ellers har han spillet på et højt niveau. Og som spiller mener jeg at marquinhos har alt hvad der skal til for at blive en succes hos os - hurtig, god med bolden, stærk i tacklingerne og et fint blik for spillet.

Men Umtiti skal da også være velkommen. Jeg er egentlig lidt ligeglad med hvem det bliver og hvad de koster så længe vi får et stort talent til forsvaret!
Gælder det også Bartra? Eller er det kun spillere du gerne vil have til klubben det gælder for?.
Jeg synes Bartra og Marqinhos minder rigtig meget om hinanden, så forstår ikke man vil bruge penge istedet for at satse på det man har.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Skaarup og 66 gæster