Aymeric Laporte

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Laporte (Athletic): "I didn't say I would reject a Barça offer, as media report. I said first I should get one, then I'd analyze it." [as]
Wuhuu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Brombi »

Som jeg forstår det lyder det også lidt som at han kan få fast spilletid i bilbao. Det er vigtigt for ham og hans plads på landsholdet. Tror også at han bliver lidt skræmt når han ser på Bartra


Sendt fra min ayyyPhone

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Det tror jeg nu ikke. En spiller som Laporte køber man ikke få at lade ham sidde på bænken. Det vil han være alt for dyr til.

Men ja fast spilletid er uden tvivl vigtigt op til EM. Det betyder dog ikke det store i forhold til os da han først ville komme til klubben til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:
Laporte (Athletic): "I didn't say I would reject a Barça offer, as media report. I said first I should get one, then I'd analyze it." [as]
Wuhuu!
Fedt! For han er den jeg helst ser hos os i forsvaret næste sæson - vildt at han kun er 21. Bartra må desværre nok vige pladsen så han kan få spilletid et andet sted.

En Basker vil lige så meget se RM gå ned som en Barcafan eller katalaner.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Bager »

I 18 optrædener har han fået 6,88 i rating inde på whoscored.com. Det er ikke imponerende. Jeg frygter lidt, at man hyper ham. Han spillede i et forsvar der tabte 6-0 til os, og det så ikke godt ud. Siger ikke han er ringe, men spørger om han faktisk er så god som folk siger.
Visca el Barca

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af PuyolErGud »

Bager skrev:I 18 optrædener har han fået 6,88 i rating inde på whoscored.com. Det er ikke imponerende. Jeg frygter lidt, at man hyper ham. Han spillede i et forsvar der tabte 6-0 til os, og det så ikke godt ud. Siger ikke han er ringe, men spørger om han faktisk er så god som folk siger.
Den kamp var de jo så også i undertal fra start til slut, hvilket måske fjerner sammenligningsgrundlaget lidt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

ALLE unge spillere bliver hypet. Så nej Laporte er ikke helt på det niveau som man taler ham op til. Men når man snakker om unge spillere så skal man lige så meget se på hvad de kan udvikle sig til og hvilke styrker de har.

Laporte er stor, stærk og forholdsvis hurtig. Han er venstrebenet og har et fornemt touch af en cb samt et fint overblik hvilket gør ham i stand til at sætte spillet i gang fra sin position. Ydermere er han, på trods af sin unge alder (21), ved at få samlet en god gang rutine sammen har udover denne spillet 2 hele sæsoner i La Liga og i europa.

Sammen med Marquinhos så er han imo den helt store favorit til at komme til klubben. Vi har brug for en ung cb som kan spille sammen med Pique i nogle år!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af ladislau »

Nu siger du forholdsvis hurtig. Jeg vil gerne have en CB med rigtig meget fart i støvlerne ved siden af Pique. Synes Laporte lever mere af sin forudseenhed( og styrke og andre ting)end hurtighed.
Han kommer helt sikkert ud og løbe mere i Barca end i Bilbao. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt vi kommer til at bande af, at han kommer til kort, når han skal stå 20 meter længere fremme, end han gør nu.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Brombi »

ladislau skrev:Nu siger du forholdsvis hurtig. Jeg vil gerne have en CB med rigtig meget fart i støvlerne ved siden af Pique. Synes Laporte lever mere af sin forudseenhed( og styrke og andre ting)end hurtighed.
Han kommer helt sikkert ud og løbe mere i Barca end i Bilbao. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt vi kommer til at bande af, at han kommer til kort, når han skal stå 20 meter længere fremme, end han gør nu.
Men klasseforsvarspillere hænger ikke på træerne, og dem der allerede eksisterer koster et halvt kongerige. Laporte er naturligvis lidt overhyped pga sin alder, men han leverer nogle solide præstationer ind imellem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Agent of Athletic player Aymeric Laporte (21) called Robert to explain that statement about rejecting Barcelona bid was mistranslation. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/news/li ... ll-4908715

Han flirter. Men 50 mio euro er godt nok mange penge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Luis Enrique »

50 mio. € for Laporte er afsindigt - det er 40 for den sags skyld også.

Jeg har ikke set dem så regelmæssigt år, men Umtiti fra Olympique Lyon synes jeg har set ud til at være pænt spillende. Transfermarkt siger 12 mio. Mon ikke han kan fås for 20 - 25 mio. - hvis det absolut skal være en ung gut?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af abx »

Han var da pivringe mod os. Bartra-niveau
Próxima Estación.... Parallel!

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Parla »

50 millioner er godt nok mange penge for en 21 årig spiller. Kunne man ikke bygge robotben til Puyol for 50 millioner og så få ham tilbage til forsvaret.

Vi havde chancen for at få Thiago Silva for £30m pund og Mats Hummels for lidt mindre for nogle år siden.
Så fatter ikke at 50 millioner for en relativt uprøvet forsvarsspiller er ideelt.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Jønde »

Amen det jo helt tosset hvis de priser der nævnes er sandt. 15-20 mill euro er i min verden fornuftigt, men når det så er sagt så ligger han ikke på min top 3 liste over ønske forsvarer alligevel. Jeg ser hellere spillere som boateng, romagnoli eller zouma.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster