Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Nej det er ikke idioti. Jeg tror ikke du forstår argumentet. Messi var bedre end CR er nu, i 2012. I det år CR har som sin bedste sæson, er han stadig dårligere end sin rival var da han var bedst. Det er et logisk ræsonnoment. Messi er ikke overgået af nogen overhovedet, hverken i ligaen eller i kalenderåret.
Forklar nærmere hvad du ikke forstår i det.
Det handler ikke om, om Messi har haft en bedre sæson tidligere. Det handler om, hvem af de to, der performer i en give periode. 2014 har Ronaldo været ekstrem. Og han har været bedre end Messi. Hvis du gad at læse det indlæg, jeg svarede på - der startede diskussionen -, vi du se, at Bager skrev, at man bare måtte indse, at Ronaldo havde været den bedste i 2014, som jeg erklærede mig enig i.

Så kan man så derefter sætte beste sæson NOGENSINDE op mod hinanden og udlede sin egen farvede konklusion, men det er ikke relevant ifht., hvad vi snakkede om. Men jeg forstår udemærket din motivation for at gøre det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Nej det er ikke idioti. Jeg tror ikke du forstår argumentet. Messi var bedre end CR er nu, i 2012. I det år CR har som sin bedste sæson, er han stadig dårligere end sin rival var da han var bedst. Det er et logisk ræsonnoment. Messi er ikke overgået af nogen overhovedet, hverken i ligaen eller i kalenderåret.
Forklar nærmere hvad du ikke forstår i det.
Det handler ikke om, om Messi har haft en bedre sæson tidligere. Det handler om, hvem af de to, der performer i en give periode. 2014 har Ronaldo været ekstrem. Og han har været bedre end Messi. Hvis du gad at læse det indlæg, jeg svarede på - der startede diskussionen -, vi du se, at Bager skrev, at man bare måtte indse, at Ronaldo havde været den bedste i 2014, som jeg erklærede mig enig i.

Så kan man så derefter sætte beste sæson NOGENSINDE op mod hinanden og udlede sin egen farvede konklusion, men det er ikke relevant ifht., hvad vi snakkede om. Men jeg forstår udemærket din motivation for at gøre det.
Jeg forsår godt hvad du skrev første gang og også denne gang, men du har ikke forstået det jeg har skrevet (tilsyneladende).. - **nej jeg prøver altså lige igen, for det er ret let: CR's mest awesome periode nogensinde (denne sæson) når han stadig ikke sin største rival i dennes bedste sæson.. selvom rivalen endda kun var 24-25 år i den sæson**

Men anyway, det er også cool. Nu skal jeg pakke min nye Ipad Air 2 op!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg forsår godt hvad du skrev første gang og også denne gang, men du har ikke forstået det jeg har skrevet (tilsyneladende).. - **nej jeg prøver altså lige igen, for det er ret let: CR's mest awesome periode nogensinde (denne sæson) når han stadig ikke sin største rival i dennes bedste sæson.. selvom rivalen endda kun var 24-25 år i den sæson**

Men anyway, det er også cool. Nu skal jeg pakke min nye Ipad Air 2 op!
Igen, læs hvad Bager skrev. Så finder du ud af, hvorfor det du skriver ikke er relevant ifht det. Jøsses, det er jo som at tale til den dør.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Hvis der er én person som absolut fortjener den, så er det vel Ronaldo. Om man kan lide ham eller ej, så har han været den eneste der har holdt niveau, måske blevet endnu bedre end det forgangne år. Hvis jeg skal være helt ærlig, så ligner det at han har villet det meget mere end Messi har. Det har måske noget at gøre med Ronaldo's vanvittige motivation til hele tiden at forbedre sig og ingen mål er nok for ham. Han vinder med garanti, og så har han vundet 3 ballon d'ors og så har Messi kun 1 mere, hvem ved, måske bliver det startskudet til et vildt Messi år, måske gør det ikke. Hvem ved, måske har Messi vundet sin sidste ballon d'or.


Men når vi om 5-10 år ser tilbage og skal prøve at finde ud af, hvem den bedste fodboldspiller nogensinde er, så er der ingen tvivl om hvem jeg vil sige. Især hvis det er mellem Ronaldo eller Messi. Messi's talent er bare meget større end Ronaldos, der er ingen spillere som Messi lige nu og det er også derfor at man hele tiden sammenligner Messi med de helt store legender,(Maradona, Pele) og så Ronaldo der bliver sammenlignet med Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg forsår godt hvad du skrev første gang og også denne gang, men du har ikke forstået det jeg har skrevet (tilsyneladende).. - **nej jeg prøver altså lige igen, for det er ret let: CR's mest awesome periode nogensinde (denne sæson) når han stadig ikke sin største rival i dennes bedste sæson.. selvom rivalen endda kun var 24-25 år i den sæson**

Men anyway, det er også cool. Nu skal jeg pakke min nye Ipad Air 2 op!
Igen, læs hvad Bager skrev. Så finder du ud af, hvorfor det du skriver ikke er relevant ifht det. Jøsses, det er jo som at tale til den dør.
I lige måde.

Altså det med døren, Jensi

Lad det bare ligge der, det er ok.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Manden er sporthistoriens største levende mindreværdskompleks.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Ifølge wiki er han 185 cm, det er vel ikke lavt? Jeg har svært ved at tro, at han gør det fordi han føler sig for lav?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Hvorfor skulle han ellers gøre det? For at få lækre stænger og en stram ræv?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:Ifølge wiki er han 185 cm, det er vel ikke lavt? Jeg har svært ved at tro, at han gør det fordi han føler sig for lav?
Jeg er en 1.88 og jeg føler mig lav.. Jeg kan sagtens følge ham.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Damn. Jeg havde skudt dig til 1.70 :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Undskyld..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... qus_thread

Det er lidt komisk, lol. Jeg tror ikke på det. Hvis det er rigtigt, er det så ikke en normal ting? Altså at spillere hos ærkerivalerne bliver kaldt for alt muligt i omklædningsrummene. Selvom det i dette her tilfælde ville være lidt mærkeligt, at Ronaldo går rundt og kalder Messi for noget.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Cristiano afkræfter det ihvertfald på FB:

Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nyhed fra madridista.dk
Cristiano Ronaldo satte ny Real Madrid-rekord i kampen mod Eibar i går.
Scoringen på straffespark var nemlig nr. 45 i tiden som Real Madrid-spiller og dermed er han spilleren, som har eksekveret flest straffespark i klubbens historie.
Rekorden er både tragisk og komisk... SÅ mange straffesparks mål ud af hvormange mål han har scoret i alt for RMD.. er han ikke oppe på ca 230 mål i alt for RMD.. og ca. 1/5 er på *straffespark*!

Hvordan kan RMD overhovedet få tildelt så mange straffespark?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster