Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mozadreve

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af mozadreve »

Quaresma skrev:
mozadreve skrev:
Heartbreaker skrev:Hvis de så ikke vandt, måtte han så bare drikke sig ihjel?
Må og må, det må han under alle omstændigheder han er en fri mand. Pointen ligger i at Ronaldo husker aftalen i et øjeblik som man ellers skulle forvente at en narcisist vil glemme alle andre i.
Ah, så han er sympatisk, eftersom han får bevist, at han ikke er en rendyrket narcissist?
Der er ikke noget der heder "rendyrket narcissist". Han har fået bevist at han ikke er narcissist. Det er bare et af mange eksempler. Men folk som dig vælger bevidst at tolke ALT som han gør pessimistisk, så det er klart at han aldrig er ydmyg nok for jer. Det siger lidt om jeres egen arrogance =)

mozadreve

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af mozadreve »

Quaresma skrev:At der er andre eksempler med tilfældige fans, får blot dette eksempel til at fremstå endnu mere ligegyldigt.
Nej her er der en smuk historie bag om episoden. Det alt andet end ligegyldigt.
Senest rettet af mozadreve lør maj 31, 2014 6:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

mozadreve skrev:
Heartbreaker skrev:Fordi han ønskede, alle skulle vide, hvor sympatisk og betænksom, han er. Passer det med, at der er ved at blive lavet en film om ham?
Eller måske er det fordi han virkelig tænker og bekrymrer sig om sin bror? Din tolking er meget pessimistisk.

Der bliver lavet en film om ham. Og?
At bekymre sig om ens nærmeste familie kendetegner menigmanden, og er vel ganske ordinært. Og Ronaldo er forhåbentlig også selv en så stor del af deres relation, at ønsket om at hjælpe i sidste ende også tilgodeser ham selv. Det modsatte ville dog med rette kunne opfattes som usympatisk.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

mozadreve

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af mozadreve »

Quaresma skrev:At bekymre sig om ens nærmeste familie kendetegner menigmanden, og er vel ganske ordinært. Og Ronaldo er forhåbentlig også selv en så stor del af deres relation, at ønsket om at hjælpe i sidste ende også tilgodeser ham selv. Det modsatte ville dog med rette kunne opfattes som usympatisk.
Du fanger stadig ikke pointen. Koncentrer dig nu lidt ikke.. Sympati for familie er normalt, men det er ikke normalt at man husker den slags i en så historisk øjeblik hvor arrogante personer for alt i verden vil glemme alle andre end dem selv. Ronaldo huskede sin bror. Det er IKKE ordinært.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Det er rimelig ordinært, hvis du spørger mig. Specielt taget den kommende film in mente.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

mozadreve

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af mozadreve »

phpBB [video]


Den brækkede næse. Den husker i nok også. Behøver slet ikke for det var ikke med vilje, men han tænker alligevel på ham i samme øjeblik som kampen fløjter af. De fleste spiller vil gå direkte ned i omklædningen. men det var for kameraets skyld ikk? er det den forklaring som vi har fat i her?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Tror nu nok, de fleste spillere ville huske det. Specielt efter at have scoret hattrick. Læg mærke til, begge ting gør han, efter selv lige at have haft succes. Køber den ikke. Han er en fantastisk fodboldspiller og det kan jeg godt beundre ham for, men ellers er han en douche.
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Det er rimelig ordinært, hvis du spørger mig. Specielt taget den kommende film in mente.
Enig. At huske sin bror er SUPER ordinært. Der er overhovedet ikke noget ekstraordinært over det på nogen som helst mulig måde overhovedet nogensinde i hele verden.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

mozadreve skrev:
Quaresma skrev:
mozadreve skrev:
Heartbreaker skrev:Hvis de så ikke vandt, måtte han så bare drikke sig ihjel?
Må og må, det må han under alle omstændigheder han er en fri mand. Pointen ligger i at Ronaldo husker aftalen i et øjeblik som man ellers skulle forvente at en narcisist vil glemme alle andre i.
Ah, så han er sympatisk, eftersom han får bevist, at han ikke er en rendyrket narcissist?
Der er ikke noget der heder "rendyrket narcissist". Han har fået bevist at han ikke er narcissist. Det er bare et af mange eksempler. Men folk som dig vælger bevidst at tolke ALT som han gør pessimistisk, så det er klart at han aldrig er ydmyg nok for jer. Det siger lidt om jeres egen arrogance =)
Bertel, er det dig? Selvfølgelig er der noget, der hedder rendyrket narcissist - akkurat som der er noget, der hedder rendyrket fanboy. Det røber graden af dedikationen. Get it?
mozadreve skrev:
Quaresma skrev:At der er andre eksempler med tilfældige fans, får blot dette eksempel til at fremstå endnu mere ligegyldigt.
Nej her er der en smuk historie bag om episoden. Det alt andet end ligegyldigt.
Åh ja, historien om mangemillionæren, der ikke sked sin alkoholiske bror et stykke.
mozadreve skrev:
Quaresma skrev:At bekymre sig om ens nærmeste familie kendetegner menigmanden, og er vel ganske ordinært. Og Ronaldo er forhåbentlig også selv en så stor del af deres relation, at ønsket om at hjælpe i sidste ende også tilgodeser ham selv. Det modsatte ville dog med rette kunne opfattes som usympatisk.
Du fanger stadig ikke pointen. Koncentrer dig nu lidt ikke.. Sympati for familie er normalt, men det er ikke normalt at man husker den slags i en så historisk øjeblik hvor arrogante personer for alt i verden vil glemme alle andre end dem selv. Ronaldo huskede sin bror. Det er IKKE ordinært.
Sjovt at du snakker om at "fange pointen", når du åbenbart selv har så svært ved at bestemme hvilken én, du ynder at smide ud. At du nu pludseligt skriver,

"Sympati for familie er normalt..." er noget overraskende, eftersom du et par indlæg tidligere skrev følgende,

"Sympati for egen familie er ikke en selvfølge for mange mennesker."

Så hvad er din pointe helt præcist? At du, når det kommer til stykket, giver en fuck for logik, når det drejer sig om at forsvare vor kære Cristiano?

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Lol. Troll.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7305
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Dytrax »

Billede

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Ah, jeg tænkte nok, at der var en rationel forklaring på hans skade... http://www.theguardian.com/football/201 ... tch-doctor

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Men det ville fandeme være syret hvis han så rent faktisk gik glip af det hele.

BarçaDK

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af BarçaDK »

Hvis han virkelig misser VM pga. en mystisk skade, som den ene dag er det ene sted og næste dag et andet... Så sender jeg en klase bananer eller en anden form for gave til ham dr. Bonsam. Ham skal man fandeme ikke være uvenner med. Så kan selv BG's ol' school Carles-style krop godt pakke sammen. :eek:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Hvis han virkelig misser VM pga. en mystisk skade, som den ene dag er det ene sted og næste dag et andet... Så sender jeg en klase bananer eller en anden form for gave til ham dr. Bonsam. Ham skal man fandeme ikke være uvenner med. Så kan selv BG's ol' school Carles-style krop godt pakke sammen. :eek:
Jeg bøjer mig i støvet på forhånd. Man fucker ikke med Dr. Bonsam.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster