Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Kilden er Diario Gol. Lad nu være med at tage dem seriøst.
Skriver også, "hvis det er sandt". :)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Og Asensio. What a reception. Kan huske hvordan Ronnie tog i mod Messi, og hvordan Messi tog i mod Neymar. Så er der Ronaldo, #thebest, som sviner Asensio [emoji1]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Han er sgu en sand leder og en ægte holdkammerat. Det ses jo, hvordan han altid jubler, når holdkammeraterne scorer.

Der er jo vitterlig et eller andet galt oppe i Cristianos hoved.

Jeg har set historiske spillere som Zidane, Ronaldinho, Iniesta, Messi, Xavi, Den rigtige Ronaldo, Andrea Pirlo, Paul Scholes, van Nistelrooy, Ryan Giggs, Raul, Baggio, Batistuta, Shevchenko, Drogba, Lampard, Gerrard, Henry, Bergkamp, Eto'o. ALle sammen som var på toppen af verden, og de jublede alle sammen over holdkammeraternes successer.

Cristiano er jo syg. Jeg æder ikke den der med, at det er fordi, han er en vinder og har en indædt vindermentalitet. Det har alle de der, jeg har nævnt i den grad også. Han er forskruet oppe i hovedet.
Sæt nu at det passer, så er det svært at overbevise folk om, føler jeg. Det kunne jo klart og tydeligt ses til EM. Kommer sådan til at tænke på De Rossi:
“We have this tendency to warm up three at a time, then after five minutes we change and another three go,” the 36-year-old said. “I just said we were near the end and had to win, so send the strikers to warm up. I pointed to Insigne too.

“It wasn’t up to me whether it was a tactical issue and the coach is a lovely guy, so I’m sorry if I offended anyone. At the time I just thought perhaps it was better that Insigne come on instead.”
Og
Humble in defeat, De Rossi boarded Sweden's bus before it departed the San Siro and delivered his apologies for the uncivil behaviour of many Italian fans inside the stadium and to wish the team well at the World Cup.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Kommer sådan til at tænke på De Rossi:
“We have this tendency to warm up three at a time, then after five minutes we change and another three go,” the 36-year-old said. “I just said we were near the end and had to win, so send the strikers to warm up. I pointed to Insigne too.

“It wasn’t up to me whether it was a tactical issue and the coach is a lovely guy, so I’m sorry if I offended anyone. At the time I just thought perhaps it was better that Insigne come on instead.”
Og
Humble in defeat, De Rossi boarded Sweden's bus before it departed the San Siro and delivered his apologies for the uncivil behaviour of many Italian fans inside the stadium and to wish the team well at the World Cup.
Nesta, Maldini, Buffon, De Rossi, Pirlo. Ligeså tossede som italienerne nogle gange kan være - ja, jeg kigger på dig, Materazzi - ligeså store gentlemen har de alligevel produceret. Selv Rino Gattuso er jo en fantastisk likeable karakter, selvom han engang ville slås med en 59-årig skaldet skotte.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Og Gattuso kunne ellers være noget af en satan.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Det kører ikke i øjeblikket for Mr. Ego men et par kasser i næste Clasico vil gøre at folk (journalister) glemmer alt om Messi
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Ifølge Goal.com siger Ronaldo han er historiens bedste. Jeg vil gerne medgive at han er god, men jeg synes det rabler for ham. Ronaldo i United-tiden havde været en seriøs kandidat til "historiens bedste", hvis altså han var fortsat med at være den type spiller. Ronaldinhos tid i Barca fortæller tingene meget godt. Han scorede ikke specielt meget når man ser på statistikkerne, mens hans magi kan man bare ikke mlåe på statistikker. Det samme med eksempelvis Messi.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Han ved udmærket godt at han ikke er i nærheden af de bedste nogensinde. Men når han siger det så får han "presset" sig selv ind i samtalen. Smart move omend han om 10 år stadig ikke vil blive nævnt som en af de største nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

En hvilken som helst spiller som har formået at vinde Ballon d'Or fem gange i samme periode som Messi, historiens formentlig bedste spiller, fortjener at blive nævnt som en af de bedste nogensinde. Den bedste? Nej. Men i nærheden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Egentlig ikke. En af de bedste målscorer nogensinde? Ja. Men bedste fodboldspiller er han langt fra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Selvfølgelig er han en af de bedste nogensinde.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Helt hul i hovedet at prøve at miskreditere Ronaldo. Han har lige så mange hædringer som Messi, og det siger sig selv at han er absolut den vildeste spiller nogensinde - udover Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Han er helt klart blandt de bedste.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Når man snakker om den bedste nogensinde så er det ofte individuelt. Jeg ser ham som en top 10-15 spiller nogensinde men ikke i nærheden af top 3 da disse spillere imo er et stykke foran de andre.

Så jo han er da en af de bedste nogensinde (mit første indlæg var formuleret for hårdt), men han er for mig ikke med i snakken om den absolut bedste.

Og jeg er desuden hamrende ligeglad med stats og individuelle kåringer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi, Maradona, Pele, Rinaldinho er alle bedre fodboldspillere end CR... Iniesta er også.

CR er en af de bedste målscorere i historien. Det er det alle der mener han er så god måler ham på.. hans stats med mål og assists. Der er kun Messi der er bedre i den sammenligning.

Men med bolden ved fødderne... hvem af ovennævnte er ikke bedre.. måske endda, lang bedre, end CR?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af whidgee »

Cristiano Ronaldo er uden tvivl en fantastisk spiller. Nok mere en fantastisk angriber den dag i dag men for nogle år siden var han blandt de bedste af de aktive spillere.

Jeg synes dog ikke at Cristiano Ronaldo kan sættes i samme liga som Messi, Maradona, Pele og Cruyff. og jeg synes ikke Ronaldo bør komme med i overvejelserne som historiens bedste spiller.

Men hvis vi taler de bedste spillere i løbet af de seneste 10-15, så er Ronaldo helt sikker med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster