Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Ja, han har også en Lamborghini Aventador. Men den blev nok kedelig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Ja, han har også en Lamborghini Aventador. Men den blev nok kedelig.
So last year! I mean, en Chiron! 20 mill. kroner (uden danske afgifter) og fra 0-400 og tilbage til 0 på 40 sekunder.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Den vejer 2000 kg og er tudegrim. Godt køb.
qepd

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Hvad med at bruge alle de penge på at købe mad til børn der sulter hver fucking eneste dag
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Hvad med at bruge alle de penge på at købe mad til børn der sulter hver fucking eneste dag
Argh, jeg ved godt, at du ikke er Ronaldos største fan, men Ronaldo gør faktisk en del gode ting af humanitært arbejde.

Sådan kan du sige om alle sportsstjerner. Der er sgu forskel på fodboldspilleren Ronaldo og mennesket Ronaldo. Mennesket Ronaldo er jeg sgu ikke så hadsk overfor. Han har gjort en del arbejde, og han prøver at udnytte den platform hna har til at få udført noget arbejde, der gavner de svage mennesker i verdenssamfundet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Hvad med at bruge alle de penge på at købe mad til børn der sulter hver fucking eneste dag
Argh, jeg ved godt, at du ikke er Ronaldos største fan, men Ronaldo gør faktisk en del gode ting af humanitært arbejde.

Sådan kan du sige om alle sportsstjerner. Der er sgu forskel på fodboldspilleren Ronaldo og mennesket Ronaldo. Mennesket Ronaldo er jeg sgu ikke så hadsk overfor. Han har gjort en del arbejde, og han prøver at udnytte den platform hna har til at få udført noget arbejde, der gavner de svage mennesker i verdenssamfundet.
Ja han har hjulpet nogle gange men at bruge så mange penge på en bil siger alt om ham
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Hvad med at bruge alle de penge på at købe mad til børn der sulter hver fucking eneste dag
Argh, jeg ved godt, at du ikke er Ronaldos største fan, men Ronaldo gør faktisk en del gode ting af humanitært arbejde.

Sådan kan du sige om alle sportsstjerner. Der er sgu forskel på fodboldspilleren Ronaldo og mennesket Ronaldo. Mennesket Ronaldo er jeg sgu ikke så hadsk overfor. Han har gjort en del arbejde, og han prøver at udnytte den platform hna har til at få udført noget arbejde, der gavner de svage mennesker i verdenssamfundet.
Ja han har hjulpet nogle gange men at bruge så mange penge på en bil siger alt om ham
Argh? Den koster jo ikke 20 millioner kroner dernede i Spanien, og helt ærligt, han har arbejdet hårdt for de penge, han tjener, så jeg kan ikke forstå, at folk skal se ned på ham, at han køber en Bugatti.

Ronaldo gør et stort arbejde ved side naf fodbolden for mindre priviligerede mennesker og er generelt god over for fans. Messi, Steph Curry, LeBron James, Roger Federer og andre massive sportssuperstjerner kører jo også rundt i store biler, men det har de da om nogen fortjent at have lov til.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Cristiano Ronaldo har solgt sin Ballon d’Or på en auktion for 600.000 euro og doneret pengene til Make-A-Wish fonden, der giver alvorlige syge børn chancen for at realisere deres drømme.
Idan Ofer, Israels rigeste person, betalte 600.000 euro for den eneste officielle replika af Ballon d’Or-trofæet. En vare, som Ronaldo havde doneret.
Disse penge går direkte til fundamentet og hjælper Make-A-Wish fonden til at give flere syge børn positive oplevelser i livet.
Normalt når en spiller vinder den prestigefyldte pris, beder de om at den officielle replika bliver givet til klubben, men Ronaldo bad specifikt om at 2013-replikaen blev doneret til velgørenhed.
En hater ville nok sige, at han sikkert gør det for opmærksomheden, men det ændrer stadigvæk ikke på, at Ronaldo gør sgu en del for velgørenhed. Han er en massiv cunt på en bane, men han virker som en god fyr uden for banen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Det koster ikke Ronaldo noget som helst at donere en fandens masse penge til velgørenhed. Ronaldo kan stadig købe alle de ting han gerne vil have, selvom han skulle give halvdelen af sin formue væk i morgen. Pengene har ingen reel værdi for ham, da hans resterende formue dækker alle hans behov alligevel. Han får derimod en god fornemmelse fra at donere de her penge, da han føler det gør ham til et godt menneske.

Hvis vi antager, at Lopezzz ikke har røven fuld af penge, så lider han faktisk et langt større tab, når han bruger 200-300kr om måneden på et barn i Afrika. Lopezzz kunne i stedet have brugt pengene på en tur i biografen, en middag på en restaurant eller en opgradering af sin iPhone lidt oftere. De her ting opgiver han ved at støtte det her barn, hvorfor han lider er reelt tab.

Hvis Ronaldo ville donere noget værdifuldt, så skulle han bruge sin tid på velgørenhed. Tid er det klart mest værdifulde og dyrbare vi har her i livet. Han ville derfor lide et reelt tab, hvis han brugte sin tid på opfylde syge børns ønsker (Make-A-Wish) i stedet for at donere til fonden.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Det koster ikke Ronaldo noget som helst at donere en fandens masse penge til velgørenhed. Ronaldo kan stadig købe alle de ting han gerne vil have, selvom han skulle give halvdelen af sin formue væk i morgen. Pengene har ingen reel værdi for ham, da hans resterende formue dækker alle hans behov alligevel. Han får derimod en god fornemmelse fra at donere de her penge, da han føler det gør ham til et godt menneske.

Hvis vi antager, at Lopezzz ikke har røven fuld af penge, så lider han faktisk et langt større tab, når han bruger 200-300kr om måneden på et barn i Afrika. Lopezzz kunne i stedet have brugt pengene på en tur i biografen, en middag på en restaurant eller en opgradering af sin iPhone lidt oftere. De her ting opgiver han ved at støtte det her barn, hvorfor han lider er reelt tab.

Hvis Ronaldo ville donere noget værdifuldt, så skulle han bruge sin tid på velgørenhed. Tid er det klart mest værdifulde og dyrbare vi har her i livet. Han ville derfor lide et reelt tab, hvis han brugte sin tid på opfylde syge børns ønsker (Make-A-Wish) i stedet for at donere til fonden.
Han bruger da tid i off-season til at bruge tid på velgørenhed. Men selvfølgelig, han kan da sagtens oppe sit game, hvad det angår - men det kan sgu alle stjerner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Dem, der modtager Ronaldos penge, er nok også ret ligeglade med om han har "ofret" noget ved donationen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:Dem, der modtager Ronaldos penge, er nok også ret ligeglade med om han har "ofret" noget ved donationen.
Jeg ved godt, at du ikke har lagt seriøse overvejelser i den påstand, men du tager sandsynligvis fejl. Jeg tror de fleste føler lidt dårlig samvittighed, hvis nogle ofrer et eller andet for at hjælpe dem. Jeg ville i hvert fald hellere modtage en donation fra en milliardær end en fattig person.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har for nyligt ganske enkelt opdaget, at Ronaldo i takt med sin livstidskontrakt på en milliard dollars med Nike, nu betyder, at han har en net worth på over 1,4 milliarder dollars.

Det er fandme mange, mange, mange penge at være værd for. Det er kun LeBron James og Michael Jordan, der kan prale med at være milliarder i dollars af sportsfolk igennem tiden, og Ronaldo ligeså nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Jeg har for nyligt ganske enkelt opdaget, at Ronaldo i takt med sin livstidskontrakt på en milliard dollars med Nike, nu betyder, at han har en net worth på over 1,4 milliarder dollars.

Det er fandme mange, mange, mange penge at være værd for. Det er kun LeBron James og Michael Jordan, der kan prale med at være milliarder i dollars af sportsfolk igennem tiden, og Ronaldo ligeså nu.
Man kan ikke kalde Ronaldo for milliardær, fordi han har en kontrakt, der kunne gøre ham meget rig i fremtiden.

Derudover tvivler jeg på, at LeBron James har flere penge end Tiger Woods, Michael Schumacher og Floyd Mayweather.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Jeg ved godt, at du ikke har lagt seriøse overvejelser i den påstand, men du tager sandsynligvis fejl. Jeg tror de fleste føler lidt dårlig samvittighed, hvis nogle ofrer et eller andet for at hjælpe dem. Jeg ville i hvert fald hellere modtage en donation fra en milliardær end en fattig person.
Du er også lidt sær ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster