Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Storken skrev:God artikel om Ronaldos udvikling:
http://grantland.com/the-triangle/the-e ... ry-twitter
Jeg er meget sent på den, men ja, rigtig god artikel. Den understøtter også min opfattelse af, at Ronaldos mest underholdende sæsoner var 06/07, 07/08 og 09/10, selvom de ikke var hans mest produktive.

I øvrigt synes jeg ikke, at man skal underkende Mourinhos indflydelse. Det er næppe komplet tilfældigt, at Ronaldo i Mourinho-årene gik væk fra flair og finter og i stedet udelukkende fokuserede på kynisk effektivitet.
Ronaldo lyttede jo ikke til Mourinho's råd, hvis man spørger The Special One :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det tror jeg simpelthen ikke på at han har sagt.. :lol:
Ronaldo (Real Madrid): "Maybe for others Messi is the best, but in my head I'm the best." [via as]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

note: seems to be some confusion about ronaldo quote, was taken directly from current headline of madrid fansite as
Haha jeg elsker når barcastuff troller!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Synes den mand er så irriterende. Ingen tvivl om, at han er én af de bedste fodboldspillere nogensinde, men hvorfor helvede skal han konstant understrege over for os, at han er Guds gave til os alle sammen?
FCBarcelonaChr skrev:Det tror jeg simpelthen ikke på at han har sagt.. :lol:
Ronaldo (Real Madrid): "Maybe for others Messi is the best, but in my head I'm the best." [via as]
Han har tilsyneladende sagt det direkte, hvis man kan tro citatet fra AS.

Han blev spurgt til Messis successer, og sagde:
No me molesta. Si miras mis últimos ocho años, siempre he estado en la cúspide. Y es difícil. Nómbrame otro que lo haya hecho. Después, que seas el número uno o el dos es cuestión de detalles, como si ganas trofeos o no. Quizás para tí el mejor sea Messi; en mi cabeza, soy yo. Y todos deberíamos pensarlo de nosotros mismos. Por eso he obtenido tanto en mi carrera.
Det rører mig ikke. Hvis du ser på de sidste otte år, så har jeg altid været på toppen. Og det er svært. Nævn mig en anden, der måtte have gjort det samme. Uanset hvad, om du er nummer et eller to er et spørgsmål om detaljer, ligesom om du vinder trofæer eller ej. Måske vil Messi være den bedste ifølge dig, men i mit hoved er det mig. Og vi burde alle tænke sådan om os selv. Det er takket være det, at jeg har opnået så meget i min karriere.

Jaja, hver sin smag, jeg synes bare det er ufatteligt. Spil nu bare fodbold og lad andre bedømme.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

http://www.theguardian.com/football/blo ... are_btn_tw

Bliver næsten nødt til at se den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Den her fortjener lige et replay :lol:

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Han lyder jo som den største idiot ud fra den anmeldelse:
Mendes – sharp black suit, Rolex, phone almost permanently to his ear – seems almost as hung up about Ronaldo winning the Ballon d’Or as CR7 himself. It is a 24-7, twitching obsession, on both their parts, given far more relevance throughout the film than Real Madrid’s Décima or anything else, and it is a telling moment when Mendes and one of his associates can be heard muttering darkly from one of the Bernabéu’s executive boxes about the possibility “the other guy might destroy everything”.
These parts are fascinating and, at times, Ronaldo comes across as so lonely it is a good job he enjoys his own company so much. “In football I don’t have a lot of friends. People I really trust? Not many. Most of the time I’m alone. I consider myself an isolated person.” It pains him that his father is not around to see his success but Mendes, he says, is like a father and a brother rolled into one. In Guillem Balagué’s new book about Ronaldo he writes how, to feed the competitive beast, the player’s entourage quickly came to realise “they must keep criticism at a distance, or control it, create the narrative and keep him on his pedestal”. Mendes is always there to fluff that ego and tell him he is better than Messi, and everybody else. It is far more than just the usual player-agent relationship.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, det er ligesom et af de nye afsnit af South Park, hvor Butters bliver sat til at frasortere alle de dårlige kommentarer på Twitter og Instagram, så Cartman kun får dem hvor der står hvor fantastisk og sej han er!

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Hahaha, det er ligesom et af de nye afsnit af South Park, hvor Butters bliver sat til at frasortere alle de dårlige kommentarer på Twitter og Instagram, så Cartman kun får dem hvor der står hvor fantastisk og sej han er!

Haha, det er faktisk spot on! :lol:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af JonasV »

Jeg sætter mine penge på en knock-knock joke.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Cristiano Ronaldo er blevet interviewet i engelske BBC og her slår han fast, at han er den bedste spiller i verden og en legende.

Han siger blandt andet:

- Jeg behøver ikke at sige: ”Jeg er den bedste spiller i verden, jeg er en legende”. Statistikkerne er der og de viser det.

Den 30-årige portugiser har i 760 kampe for klubhold og landshold scoret 504 mål og han erkender da også, at det er svært at forbedre sig hele tiden:

- At forbedre sig er blevet endnu sværere. Jeg ønsker at fastholde mit nuværende niveau og jeg tror at det er det sværeste for en professionel fodboldspiller.

At han er den bedste, er han dog ikke i tvivl om:

- I mit hoved er jeg den bedste. Det betyder ikke noget, hvad andre tænker eller siger. Jeg ser mig altid som den bedste.
Sikke et behov... Jeg har ham mistænkt for at være direkte uintelligent.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Om han er narcisist? Neeeeeej da....

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

I mit hoved er jeg den bedste. Det betyder ikke noget, hvad andre tænker eller siger. Jeg ser mig altid som den bedste.
Fed mentalitet. Seriøst. Han har ikke halvt så meget talent som Messi, men med den der mentalitet har han formået at komme så langt. Hvis der var én ting jeg skulle udpege fra Ronaldo, så ville det være hans vindermentalitet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:Om han er narcisist? Neeeeeej da....
Prepare yourself... for the wrath of the Jesni is coming....
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster