Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
Daluigi skrev:
MessiPogba skrev:Jeg ved godt, at det er lidt fy, men se lige denne video.

phpBB [video]


Hvor var han dog fucking god engang.

Hans bedste spillemæssige tid var hos United og ikke hos Real. Han kunne virkelig alt den gang. Score mål, iscenesætte andre, selv skabe ting ud af ingenting. Eneste minus var, at han ikke var nogen formidabel pasningsspiller og overblikket var ikke helt på toppen, men det var vist også det. Det er som om, at Fergusons hårde hånd var den eneste, der kunne tæmme Ronaldos egoistiske side med hans utrolige nykker og ikke sætte sig selv over holdet, som han gjorde så snart, han kom til Real, hvor alt skulle handle om ham. Det havde Ronaldo aldrig fået lov til i et omklædningsrum med ikoner som Scholes, Giggs og en klubmand som Gary Neville kombineret med Fergusons kyniske managementstil.

De sidste tre år i United var Ronaldo en enmandshær. Han var ustyrlig der. Mål, driblinger, frispark, chancer. Det hele sad i skabet dengang. Jeg ved stadigvæk ikke, hvordan det hele bare sådan forsvandt, for allerede omkring 2011, hvor Ronaldo "blot" var 26 år, forsvandt en stor del af hans dribleevner i min optik. Det er for mig lidt tidligt at få decimeret en så stor andel af din tidligere identitet blot for at score mål.

Men den unge Cristiano Ronaldo. Hold kæft, hvor var han dog god.
Hans bedste spillemæssige tid var hos Real. Han bidrog med helt ustyrligt mange mål, hvilket en angriber skal.
Om han afslutter 100 gange for hvert mål eller laver 5 finter inden er fuldstændig irrellevant i forhold til hans spillemæssige bidrag. Han er ikke en playmaker, og han er ikke en særlig komplet spiller. Men han vanvittig god, og klart bedst i Real. At han ikke har domineret ligaen skyldes ene og alene Lionel Messi. Simpelthen.
Bedste spillemæssige tid? Ja, hvis du vurderer på målet. Men den Ronaldo, der var i Real fra slut 2011 til 2018, var jo "kun" relevant pga. hans mål. Fratog du ham hans mål, var han ikke noget at snakke om. Men i United fra 2006-2009 var det underordnet, om han scorede eller ej, han dominerede kampene og skabte ting konstant på til medspillerne og til sig selv alene pga. hans kunnen. Den evne forsvandt relativt hurtigt i Real, hvor det eneste formål for ham var at score mål, og når han endelig forsøgte at gøre det samme, som han gjorde i United, mundede det ofte ud i ingenting.

Jeg snakker ikke om stepovers eller lignende, men bare hans tidligere evne i United, hvor han satte folk af med behag, fuldstændig forsvandt i Real.

Så jeg er godt nok uenig, hvis man siger, at Ronaldo rent spillemæssigt var bedst i Real. Målmæssigt, ja, der er han historisk, men på det spillemæssige, vil jeg til enhver tid have valgt United-Ronaldo end Real-Ronaldo.

Endeligt har Ronaldo jo aldrig været angrier. Han er en kantspiller med en historisk målnæse. Heraf at jeg ikk bare vurderer ham på målet.

Kan du ik lige highlighte hvad du finder specielt fantastisk ved den video? Har lige set en håndfuld minutter. Det meste er jo primært at han løber stærkt og så 5-6 stk på foden på egen banehalvdel.
En lignende video kunne snildt laves over Messi, bare over den seneste sæson.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Ronaldo and Ramos, teammates for over nine years, but Ronaldo just unfollowed Ramos on Instagram after Ramos has recently been praising Modric, without any pressure.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:
Ronaldo and Ramos, teammates for over nine years, but Ronaldo just unfollowed Ramos on Instagram after Ramos has recently been praising Modric, without any pressure.
Dum en petty-ass. Ronaldo må have verdens mindste pik, eller skrøbeligt sind, hvis der skal så lidt til, at han bliver sur.

Men det beviser også bare, hvilken drømmeverden Ronaldoo lever i, hvis han ikke anerkender Modrics talent, og hvor stor en andel han har haft i Ronaldos "succes" med at snyde omverdenen til, at målet er lig med ballon d'or.

Utaknemmelig svin.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Rooolig nu.
#jesuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Skulle vidst være efter følgende udtalelse af Sergio Ramos;
Maybe there are players with more marketing, with a bigger name but Modric deserves that award.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Skulle vidst være efter følgende udtalelse af Sergio Ramos;
Maybe there are players with more marketing, with a bigger name but Modric deserves that award.
En uhyre sjælden thumbs up til Ramos.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

http://www.marca.com/en/football/intern ... b458e.html

Cristiano Ronaldo deltager ikke når 'The Best' prisen skal deles ud på mandag i London. Grunden til dette er, at Juventus spiller en liga kamp på onsdag, og derfor deltager ingen af spillerne til ceremonien.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:http://www.marca.com/en/football/intern ... b458e.html

Cristiano Ronaldo deltager ikke når 'The Best' prisen skal deles ud på mandag i London. Grunden til dette er, at Juventus spiller en liga kamp på onsdag, og derfor deltager ingen af spillerne til ceremonien.
Den undskyldning er omtrent ligeså god, som da min far en dag i min ungdom opdagede smøger i min jakkelomme, og jeg sagde, at jeg holdte dem for en ven.

Ronaldo er over i sit divahjørne og græde over, at Modric vinder.

For det er hamrende hårdt at tage et privatfly fra Torino til London og tilbage igen med alt betalt og lige bruge små 6-8 timer af sit liv på det. Det er altså samme mand, som for 3 års tid siden tog sit private fly til Marokko efter træningerne for at hygge sig med sin bokserven af og til for at tage til træning dagen efter i Madrid. Seems legit.

Men jeg elsker det. Ronaldo i modvind og han viser, hvilket lille barn han er. Ufatteligt at man opfører sig sådan der, når man er far til fire og er 33 år.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

UEFA har besluttet, at det bliver til én spilledags karantæne for Cristiano.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af zqa »

Fint.
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

http://www.spiegel.de/international/cri ... 30627.html
Ronaldo denies the accusations, the sex was consensual, according to him. Mayorga's lawyer's claim relies in part on a document, which includes Ronaldo's description of what happened that night. In that document, the soccer player is quoted as saying: "She said no and stop several times."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:http://www.spiegel.de/international/cri ... 30627.html
Ronaldo denies the accusations, the sex was consensual, according to him. Mayorga's lawyer's claim relies in part on a document, which includes Ronaldo's description of what happened that night. In that document, the soccer player is quoted as saying: "She said no and stop several times."

Er det ikke en gammel historie? Altså meget muligt sandt, men var den ikke oppe for et par år siden!?

Whats new?

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:
kklaus skrev:http://www.spiegel.de/international/cri ... 30627.html
Ronaldo denies the accusations, the sex was consensual, according to him. Mayorga's lawyer's claim relies in part on a document, which includes Ronaldo's description of what happened that night. In that document, the soccer player is quoted as saying: "She said no and stop several times."

Er det ikke en gammel historie? Altså meget muligt sandt, men var den ikke oppe for et par år siden!?

Whats new?
Jo, som der også står i artiklen:
DER SPIEGEL first reported on the rape accusations one-and-a-half years ago. That story was based on documents made available to the newsmagazine by the whistleblower platform Football Leaks.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

kklaus skrev:http://www.spiegel.de/international/cri ... 30627.html
Ronaldo denies the accusations, the sex was consensual, according to him. Mayorga's lawyer's claim relies in part on a document, which includes Ronaldo's description of what happened that night. In that document, the soccer player is quoted as saying: "She said no and stop several times."
Hvis det er sandt, at man har et dokument på hvor der står, at Ronaldo har udtalt at hun sagde nej og stop, så burde det da se rimeligt skidt ud for ham? Jeg tror simpelthen ikke på, at dokumentet findes.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af kklaus »

LeoMessi skrev:
kklaus skrev:http://www.spiegel.de/international/cri ... 30627.html
Ronaldo denies the accusations, the sex was consensual, according to him. Mayorga's lawyer's claim relies in part on a document, which includes Ronaldo's description of what happened that night. In that document, the soccer player is quoted as saying: "She said no and stop several times."
Hvis det er sandt, at man har et dokument på hvor der står, at Ronaldo har udtalt at hun sagde nej og stop, så burde det da se rimeligt skidt ud for ham? Jeg tror simpelthen ikke på, at dokumentet findes.
Ja, hvis det findes, må det se rimelig skidt ud.
Der er noget mere her, dog på tysk:
Cristiano #Ronaldo bestreitet die Vorwürfe. Aber in einem Fragebogen, der die Tatnacht aus seiner Sicht beschreiben soll, steht dies:
(Die komplete Story gibt's hier: http://www.spiegel.de/plus/cristiano-ro ... 0159674385
Løs oversættelse (fra Reddit): https://www.reddit.com/r/soccer/comment ... t/e6sk1k6/
Basically what it sais (rough translation/ summary):

There are 2 questionnaires
In one (from December 2009) Ronaldo answers that he did have consensual sex with her
In the second one (from September 2009) which was send from a lawyer of Osório de Castro's chancellery to Osório and his colleagues, Ronaldo answers the question if she did scream or got loud during sex as followed: "She said stop or no several times. She said that she doesn't want to, but she has made herself available. Afterwards I apologized. But she never screamed."
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster