Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

PEP Guardiola er gud skrev: I øvrigt synes jeg det er helt forykt at han på denne måde ser ud til at kunne trumfe en handel igennem, manden har stadig kontrakt for 4 år!

Som jeg ser det er "the point of no return" intruffet, fansene i Man Utd må så småt begynde at se at der er tale om en spiller der ikke gider være i klubben
Hvor ved du fra han "trumfer" en handel igennem? Hvor ved du fra han ikke vil være i klubben? Du ved jo rent faktisk intet, udover at Calderon gerne vil have ham, og at Glazer ikke vil sælge.
Hvorfor er han større end klubben?
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
PEP Guardiola er gud skrev: I øvrigt synes jeg det er helt forykt at han på denne måde ser ud til at kunne trumfe en handel igennem, manden har stadig kontrakt for 4 år!

Som jeg ser det er "the point of no return" intruffet, fansene i Man Utd må så småt begynde at se at der er tale om en spiller der ikke gider være i klubben
Hvor ved du fra han "trumfer" en handel igennem? Hvor ved du fra han ikke vil være i klubben? Du ved jo rent faktisk intet, udover at Calderon gerne vil have ham, og at Glazer ikke vil sælge.
Hvorfor er han større end klubben?
Han har jo ikk lavet andet end at hentyde til det i pressen..... doh

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:
zqa skrev:
PEP Guardiola er gud skrev: I øvrigt synes jeg det er helt forykt at han på denne måde ser ud til at kunne trumfe en handel igennem, manden har stadig kontrakt for 4 år!

Som jeg ser det er "the point of no return" intruffet, fansene i Man Utd må så småt begynde at se at der er tale om en spiller der ikke gider være i klubben
Hvor ved du fra han "trumfer" en handel igennem? Hvor ved du fra han ikke vil være i klubben? Du ved jo rent faktisk intet, udover at Calderon gerne vil have ham, og at Glazer ikke vil sælge.
Hvorfor er han større end klubben?
Han har jo ikk lavet andet end at hentyde til det i pressen..... doh
Han har udtrykt en interesse i at skifte, hvis prisen er korrekt, men bliver ved med at sige, at det ikke er i hans hænder. Hvilket han jo har ret i. United skal acceptere at sælge ham og indtil videre ser det ikke ud til, at det sker.

Jeg tror dog godt, at vi kan forvente Ronaldo i spansk fodbold inden længe. Måske ikke i år, men så til næste år (det sidste er mere sandsynligt, tror jeg).

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

At være interesseret er sku langt fra det samme som at "trumfe" et skifte. D'oh!

Desuden sælger Glazer ikke, som Flax også siger, ikke endnu i hvert fald.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:At være interesseret er sku langt fra det samme som at "trumfe" et skifte. D'oh!

Desuden sælger Glazer ikke, som Flax også siger, ikke endnu i hvert fald.
Du tar ordet trumfe bogstavligt... :)

PEP Guardiola er gud

Indlæg af PEP Guardiola er gud »

Når jeg siger trumfer, mener jeg ikke at han smadrer sir Alex for at komme til Real, blot at det virker på mig som om at han - hvis han vil - kan komme til Real, egentlig uden Man Utds vilje. De kan self sætte prisen, men de kan ikke holde ham mod hans vilje.

Og hvorfra jeg ved han vil til Real!? Har du boet på månen de sidste par uger?

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40518
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=40714

Og for at svare på mit ovenstående spørgsmål, HAN SIGER DET SELV! Vil mene det virker som om han vil afsted, ellers havde han vel ikke sagt det.

Og hvorfor han er større end klubben? Hvad er det for et spg? Jeg siger ikke han er større end klubben, det er ingen, INGEN spiller. Netop derfor skal han sælges. Ronaldo virker på mig og på rigtig mange andre som en person der svæver på en lille lyserød sky. Jeg kan selvfølgelig ikke 100% sige at han føler sig større end klubben, men hans attitude og udstråling viser det.

Og hvordan ved jeg det? Det ved jeg ikke, men hvis alle vidste alt ville vi jo intet kunne diskutere! Og hvis du har det sådan burde du læse i leksikon. Jeg aner det ikke men jeg fortolker mandens attitude og udstråling således og jeg kan hører at jeg ikke er den eneste!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Scolari har lige nægtet at have anbefalet Ronaldo at skifte til Real Madrid og unavngivne kilder tæt på spilleren giver jeg absolut intet for. Dårlige 'beviser' du hiver frem. Det er bedre at forholde sig til hvad Calderon, Glazer/Ferguson og Ronaldo selv har sagt: Her ser det ud til, at Ronaldo er rimelig interesseret i et skifte (om end han dog også flere gange har sagt, at han intet har imod at blive i United - de udtalelser sælger bare ikke aviser, så det fortælles ikke igen og igen), Calderon er meget interesseret i et skifte og Glazer og Ferguson på ingen måde er interesseret i et skifte. De skal jo alle blive enige før der sker noget, og det er de altså rimelig langt fra.

I øvrigt er det jo ikke første gang, at Ronaldo flirter med spanske klubber. Sidst kom der intet ud af det efter Ronaldo havde fået sig en snak med Ferguson. Lad os nu se hvad der sker når Ferguson og David Gill vender tilbage fra deres ferie. Det er i sidste ende dem som afgører det (sammen mde Glazer-familien). Ronaldo kan i hvert fald næppe "trumfe" sig ud af klubben.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Tak Flax.
#jesuisSheep

Krkic

Indlæg af Krkic »

Det fantastisk så gode aviserne er til at hive "en ven" frem hvergang der skal nye rygter frem :wink:

MarkRJ

Indlæg af MarkRJ »

Tror ikke han kommer til Barca selvom han kunne være god at have.

Han er en dyr spiller også bliver han sikkert nok i Manchester noget tid endnu :(

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tager mig lige den frihed at tilføje dette til al det trumf-halløj på forrige side:
Det er jo os alle bekendt at det er ekstremt svært at holde på en spiller, der gerne vil væk. Nyindkøbte Dani Alves er jo et pragteksemplar. Dog har I fuldstændig ret i, at Ronaldo på ingen vis har sagt han ikke vil spille i United, blot at han gerne vil spille for Madrid. Det er en svær situation alle parterne står i, da de har 3 vidt forskellige meninger. De to klubber står på hver sin side af en labyrint, og i midten er den eftertragtede præmie: På den ene side har vi jo Madrid og Caldéron der ser ud til at ville gøre alt for at få fat på den kære Cristiano. På den anden side sidder Gill, the Glazers og Sir Alex, der omvendt ser ud til at ville gøre alt, for at beholde Ronaldo. Sidst har vi jo hovedperson, som står placeret midt inde i den enorme og avancerede labyrint, og venter på at se sin rette ejermand. Den der formår at sno sig gennem labyrinten, og samtidig blive enig med modparten om at de 'vandt', bliver altså den lykkelige ejer af et styks Cristiano Ronaldo. En ekstremt svær situation for begge klubber. Jeg kan godt forestille mig Sir Alex sidde og tænke på netop dette i øjeblikket. Man kan med rette fristes til at tro, at United smider deres fremtid væk, hvis de sælger Ronaldo, men det gør de naturligvis ikke, da Ronaldo, tro det eller ej, jo i virkeligheden er erstattelig.

Ja, jeg ved ikke, hvad der skal ske, og jeg kan heller ikke beslutte mig for, hvad jeg håber på. På den ene siden kan jeg godt forestille mig Ronaldo skabe en del uro og forstyrrelse i hierakiet i Madrid, men omvendt kan jeg også forestille mig en Ronaldo der tilpasser sig omstændighederne og brager i gennem. Dette vil jeg på ingen måde blive noget dejligt syn for os Barcelona fans.

Så mit forslag går på, at vi sletter alle folks minder og hukommelse om netop Cristiano Ronaldo, og kalder ham for Jens Vejmand i stedet. Desuden sørger vi for, at han bliver dansker, og sidst tryller vi Ronaldinho 3 år tilbage i sin tid.

Nej, jeg håber egentlig ikke at de køber ham. Det ville på et eller andet niveau, ligne noget der nærmer sig fodboldens bund, for hvis fodbold pludselig handler om penge i milliardbeløb, begynder charmen at forsvinde.

Nej, Madridlenerne kan tage Giggsy. Han holder ikke så længe! ;)

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Blaugrana92 skrev:Jeg tager mig lige den frihed at tilføje dette til al det trumf-halløj på forrige side:
Det er jo os alle bekendt at det er ekstremt svært at holde på en spiller, der gerne vil væk. Nyindkøbte Dani Alves er jo et pragteksemplar. Dog har I fuldstændig ret i, at Ronaldo på ingen vis har sagt han ikke vil spille i United, blot at han gerne vil spille for Madrid. Det er en svær situation alle parterne står i, da de har 3 vidt forskellige meninger. De to klubber står på hver sin side af en labyrint, og i midten er den eftertragtede præmie: På den ene side har vi jo Madrid og Caldéron der ser ud til at ville gøre alt for at få fat på den kære Cristiano. På den anden side sidder Gill, the Glazers og Sir Alex, der omvendt ser ud til at ville gøre alt, for at beholde Ronaldo. Sidst har vi jo hovedperson, som står placeret midt inde i den enorme og avancerede labyrint, og venter på at se sin rette ejermand. Den der formår at sno sig gennem labyrinten, og samtidig blive enig med modparten om at de 'vandt', bliver altså den lykkelige ejer af et styks Cristiano Ronaldo. En ekstremt svær situation for begge klubber. Jeg kan godt forestille mig Sir Alex sidde og tænke på netop dette i øjeblikket. Man kan med rette fristes til at tro, at United smider deres fremtid væk, hvis de sælger Ronaldo, men det gør de naturligvis ikke, da Ronaldo, tro det eller ej, jo i virkeligheden er erstattelig.

Ja, jeg ved ikke, hvad der skal ske, og jeg kan heller ikke beslutte mig for, hvad jeg håber på. På den ene siden kan jeg godt forestille mig Ronaldo skabe en del uro og forstyrrelse i hierakiet i Madrid, men omvendt kan jeg også forestille mig en Ronaldo der tilpasser sig omstændighederne og brager i gennem. Dette vil jeg på ingen måde blive noget dejligt syn for os Barcelona fans.

Så mit forslag går på, at vi sletter alle folks minder og hukommelse om netop Cristiano Ronaldo, og kalder ham for Jens Vejmand i stedet. Desuden sørger vi for, at han bliver dansker, og sidst tryller vi Ronaldinho 3 år tilbage i sin tid.

Nej, jeg håber egentlig ikke at de køber ham. Det ville på et eller andet niveau, ligne noget der nærmer sig fodboldens bund, for hvis fodbold pludselig handler om penge i milliardbeløb, begynder charmen at forsvinde.

Nej, Madridlenerne kan tage Giggsy. Han holder ikke så længe! ;)
Ja tag Giggs og Gary Neville - DET VED MAN HVAD ER , ikke alt det der step over finter , nej nej, det er før deres tid :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Var lige inde og kigge på hvad United fans siger til det mulige Ronaldo transfer , DER ER PANIK ! :D
"Han kan ikke erstattes"
"Jeg synes godt nok ronaldo er pisse respektløs over for hans fans."
Det er lige sjovt og læse , så smider lige et link :D

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... 2&page=384

KAOS - trust me :D
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

GiovaniDosBentzen skrev:Var lige inde og kigge på hvad United fans siger til det mulige Ronaldo transfer , DER ER PANIK ! :D
"Han kan ikke erstattes"
"Jeg synes godt nok ronaldo er pisse respektløs over for hans fans."
Det er lige sjovt og læse , så smider lige et link :D

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... 2&page=384

KAOS - trust me :D
Og hvad tror der ville ske herinde hvis det var Messi?

dinero

Indlæg af dinero »

Jønde skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:Var lige inde og kigge på hvad United fans siger til det mulige Ronaldo transfer , DER ER PANIK ! :D
"Han kan ikke erstattes"
"Jeg synes godt nok ronaldo er pisse respektløs over for hans fans."
Det er lige sjovt og læse , så smider lige et link :D

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... 2&page=384

KAOS - trust me :D
Og hvad tror der ville ske herinde hvis det var Messi?
Ja, jeg ville fandme skide grønne grise...
u n d s k y ld - s p r o g b r u g.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster