Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rb88 »

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... o-12855019

Mon ikke det går som altid og han får sin vilje om en ny forbedret kontrakt igen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Svært at finde ud af hvad der virkelig sker. Mange meldinger efterhånden. Og jeg kan overhovedet ikke finde ud af om det er godt eller dårligt for os.

I sidste ende tror jeg dog han bliver. Det er umuligt at hente en spiller fra den absolutte top for tiden og real skal have en topsspiller helt fremme. Så medmindre de finder ud af at hazard kan købes så tror jeg han bliver. Det ville også passe med det man ser med deres afvisninger af bud på ney og mbappe. De har sikkert forsøgt sig men fået en nej og nu prøver de her til sidst at forlænge med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Luciano Moggi, tidligere Juventus direktør omkring Ronaldo handlen;
"In my opinion he has already signed and he had a medical with Juventus in Munich," he wrote on Twitter.
"This is what I think after having spoken to important people," he later told Tele7Gold.
Er ret sikker på, at Ronaldo stadig er at finde i Real Madrid efter sommeren, men det er da bemærkelsesværdigt at Luciano Moggi udtaler ovenstående. Jeg selv håber at han skifter, da det ville være enormt spændende. Samtidig er jeg af den overbevisning, at Real Madrid vil stå stærkere uden ham.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Jeg håber, han skifter. Jeg tror nemlig ikke på, at Real vil stå stærkere.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Jeg håber han skifter, og en af grundende er, at vi slipper for den fucking fejring han laver når han scorer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »



En af Ronaldos nære venner har været ude og sige, at Ronaldo er træt af den evige kamp mellem ham og Florentino, han ville ikke længere bruge tid på det, han vil gerne væk.

Han har postet denne her, så han må være virkelig tæt på Ronaldo og co.




Jeg håber virkelig at det sker. Hans statistikker, sidste sæson, sæsonen før, de taler for sig selv. Real Madrid vil mangle det, specielt i CL.

Angleshooter
Indlæg: 16
Tilmeldt: ons jan 24, 2018 11:44 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Angleshooter »

phpBB [video]


Her bliver der gået lidt i dybden i spillet der foregår i RM lige nu, og lidt baggrund om forholdet mellem Ronaldo og Perez.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Marca skriver; at der onsdag aften har været et møde mellem Florentino Pérez, José Ángel Sánchez og Jorge Mendes, hvor de er kommet frem til, at Ronaldo kan få lov til at smutte for en pris på 100 millioner euro.

De skriver yderligere, at Ronaldo har besluttet sig, og at han nu er fokuseret på Juventus hvor han vil spille de næste fire sæsoner.

Jeg ved godt, at der hvert år har været rygter omkring Ronaldo, men jeg mindes aldrig de har været så hæftige som de er lige på nuværende tidspunkt.

http://www.marca.com/en/football/real-m ... b45de.html
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Har læst på nettet fra en insider fra juventus, at juventus har indkaldt alt personale til stadionet her på lørdag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Kommer han så til at score flere eller færre mål i Serie A?

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Nok antal mæssigt som Icardi I denne sæson? Tror ikke det bliver et show fra starten af.

Tænker Zidane som Juve træner efter Allegri, hvis ikke han nupper Frankrig.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tello »

Det er bare tsuuuuper!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af LeoMessi »

Juventus står til at skulle betale i alt 260 millioner euro for en snart 34 årig spiller? Set fra et sportsligt plan, kan jeg ikke se hvordan dette kan betale sig, og jeg er ret sikker på at man kunne have givet de penge langt bedre ud.

Hvad angår Real Madrid, så har de alt at vinde med dette salg. 120 millioner euro i kassen, de slipper for at skulle give en vanvidsløn for en gammel og afdanket spiller(hvilket de tydeligvis har indset), de gør plads til en ny Galáctico og samtidig gøre man det let for Lopetegui, da han slipper for et stort ego samt en spiller der konstant ødelægger det opbyggende spil, det er altså ikke helt dumt det de har gang i.

Det eneste der dog ikke giver mening for mig, og grunden til at jeg ikke helt tror på det bliver en realitet er, at Real Madrid ikke har en erstatning klar, og jeg tvivler på at Neymar kommer til klubben lige i denne omgang. Hazard har jeg svært ved at se som en direkte erstatning da ha ikke er målfarlig nok, og Mbappé mener jeg er helt udelukket.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan stadig ikke finde ud af om det er godt eller dårligt for os. Real mister en masse mål og det er ikke sikkert de kan få en erstatning. Men samtidig kan det være bedre for holdet.

Jeg tror dog heldigvis at det betyder at Messi Vs Ronaldo dør lidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
Jeg tror dog heldigvis at det betyder at Messi Vs Ronaldo dør lidt.
Man kunne håbe, men så hedder det sig sikkert at Ronaldo har bevist sig i tre ligaer, og dermed endnu mere overlegen...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster