Adnan Januzaj

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Piquénbauer skrev:
Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:Jesus. Han har spillet 5 kampe for United's førstehold. Da Bojan blev 18 skulle han til at igang med den anden sæson for os, efter at have spillet 48 kampe og scoret 12 mål i sæsonen forinden. Så klap hesten - han kan stadig ligeså vel blive en fiasko som en succes.
Bojan har aldrig spillet godt. Han blev aldrig god for Barca, og spillede kun godt en gang imellem. Han spillede heller ikke godt for Milan eller Roma og er endnu ikke slået igennem hos Ajav. Det er noget helt andet. Januzaj har spillet fantastisk, og bedre end sine medspillere.


Lukaku er 20 år. Men jo, han er også et stort talent. Han kan dog ikke engang slå Torres og Ba af tronen.
Det er vel mere mous dumhed end lukakus skyld. IMO er der bare i belgien 2 meget større talenter - lukaku og courtois. Jeg vil ikke tage noget fra Januzaj men knægten har jo ikke engang slået igennem endnu. Din kommentar omkring at han skulle være et større talent end neymar er bare :roll:
Neymar præsterer jo på noget at sit højeste niveau, det gør Januzaj slet ikke, han kommer til at udfolde sig meget mere. Neymar er klart bedre og har bevidst mere, det er ikke det. Men lad nu tiden vise os svarene. Neymar er ikke 18 år, så en direkte sammenligning med Neymar kan ikke komme på tale. Havde Neymar startet for Barca da han var 18 år, og scoret 2 mål i sin første kamp? Jeg ved det ikke, men det er den Neymar jeg sammenligner med.

Har ikke sagt at Barca skal købe ham, blot at jeg godt gad se ham i Barca.
Genopbygning status: færdig.

PuyolErGud
Indlæg: 10771
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af PuyolErGud »

Neymar præsterer jo på noget at sit højeste niveau, det gør Januzaj slet ikke, han kommer til at udfolde sig meget mere
Og kommer Neymar ikke også til det? Hvem siger at han præsterer på sit højeste lige nu? Manden er lige kommet til Europa. Mon ikke han også udvikler sig bare lidt. Og ja ham Januzaj er god, men rolig nu ikke. Lad ham nu lige for lidt mere regelmæssig spilletid før vi vurderer om han bliver det næste store. Lad os bare håbe han ikke bliver alt for forvirret omkring hvilket af de 6 mulige landshold han skal spille for :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Piquénbauer »

Jurij skrev:
Piquénbauer skrev:
Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:Jesus. Han har spillet 5 kampe for United's førstehold. Da Bojan blev 18 skulle han til at igang med den anden sæson for os, efter at have spillet 48 kampe og scoret 12 mål i sæsonen forinden. Så klap hesten - han kan stadig ligeså vel blive en fiasko som en succes.
Bojan har aldrig spillet godt. Han blev aldrig god for Barca, og spillede kun godt en gang imellem. Han spillede heller ikke godt for Milan eller Roma og er endnu ikke slået igennem hos Ajav. Det er noget helt andet. Januzaj har spillet fantastisk, og bedre end sine medspillere.


Lukaku er 20 år. Men jo, han er også et stort talent. Han kan dog ikke engang slå Torres og Ba af tronen.
Det er vel mere mous dumhed end lukakus skyld. IMO er der bare i belgien 2 meget større talenter - lukaku og courtois. Jeg vil ikke tage noget fra Januzaj men knægten har jo ikke engang slået igennem endnu. Din kommentar omkring at han skulle være et større talent end neymar er bare :roll:
Neymar præsterer jo på noget at sit højeste niveau, det gør Januzaj slet ikke, han kommer til at udfolde sig meget mere. Neymar er klart bedre og har bevidst mere, det er ikke det. Men lad nu tiden vise os svarene. Neymar er ikke 18 år, så en direkte sammenligning med Neymar kan ikke komme på tale. Havde Neymar startet for Barca da han var 18 år, og scoret 2 mål i sin første kamp? Jeg ved det ikke, men det er den Neymar jeg sammenligner med.

Har ikke sagt at Barca skal købe ham, blot at jeg godt gad se ham i Barca.
Hvordan ved du at neymar præsterer på sit højeste niveau? Manden er 21 så man må da gå ud fra at der stadig er mulighed for at han kan udvikle sig. Ydermere så var neymar allerede som 18 årigt en vigtig spiller for santos. Da bojan var 18 havde han allerede spillet en sæson for barca og gjort det fint. Men som du selv pointerede så er det gået ned af bakke for ham siden. Så at sammenligne Januzaj med andre store talenter på baggrund af en rigtig flot debutkamp er imo lidt fjollet. Giv ham nogle sæsoner og så kan vi se hvor stort et talent han er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af emo »

Det var så hellere ikke hans første kamp, han havde nogle tidligere indhold.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:Jesus. Han har spillet 5 kampe for United's førstehold. Da Bojan blev 18 skulle han til at igang med den anden sæson for os, efter at have spillet 48 kampe og scoret 12 mål i sæsonen forinden. Så klap hesten - han kan stadig ligeså vel blive en fiasko som en succes.
Bojan har aldrig spillet godt. Han blev aldrig god for Barca, og spillede kun godt en gang imellem. Han spillede heller ikke godt for Milan eller Roma og er endnu ikke slået igennem hos Ajav. Det er noget helt andet. Januzaj har spillet fantastisk, og bedre end sine medspillere.
Du overser min pointe. Der var enormt høje forventninger til Bojan. Han har havde som sagt lige spillet en sæson for et hold der havde Ronaldinho på holdkortet og scoret et tocifret antal mål. Som 17-årig. Jeg tror de fleste så ham som en kommende verdensstjerne. Det skete ikke. Dét er min pointe. Vi havde enorme forventninger til Bojan efter én sæson med førsteholdet. At have større forventninger til Januzaj end til Neymar, efter at førstnævnte har spillet 5 kampe for United's A-hold er altså grænsende til decideret dumt. Jeg udelukker ikke at Januzaj kan blive større end Neymar. Overhovedet ikke. Det er det nemlig alt, alt, alt for tidligt at vurdere, hvilket var hvad min reference til Bojan skulle illustrere. 5 kampe er ingenting.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Neymar har ikke nået sit højeste niveau, det er nettop det jeg påpeger. Forstår ikke hvorfor folk siger andet. Jeg ved ikke om jeg har ramt rigtigt med Adnan. Men jeg var altså ikke en af dem, som hoppede med på Bojan vognen, jeg har aldrig set hans talent, og har aldrig forstået, hvad han lavede på 1. holdet. Og håber ikke, at han kommer tilbage til Barcelona. Jeg gættede dog på, at Cuenca kunne bliver stor, men han er tit skadet nu. Så jeg kan tage fejl. Lad os alle sammen se Adnan spille en kamp, og så vende tilbage til diskussionen.



Der går rygter om, at Barcelona er interesseret i ham... og Courtois:

http://www.goal.com/en/rumours/last/72
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona are monitoring the renewal talks of Man United winger Adnan Januzaj (18), whose contract expires in June. [daily mail]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af emo »

Så længe Mino Raiola ikke er hans agent, så forbliver han ManU (...) spiller... ;-)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Lad os alle sammen se Adnan spille en kamp, og så vende tilbage til diskussionen.
Nej. New proposal. Lad os alle sammen se Adnan spille en eller to sæsoner. Så kan vi vende tilbage til debatten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe skal vi tilbage til debatten... Kom lige til at tænke på Adnan efter hans lille film stunt i dag. Mon der stadig er folk derude der mener at han er bedre end pogba, neymar osv og at det bare er et spørgsmål om tid før han bliver verdens bedste? Haha snak om hype!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hehe skal vi tilbage til debatten... Kom lige til at tænke på Adnan efter hans lille film stunt i dag. Mon der stadig er folk derude der mener at han er bedre end pogba, neymar osv og at det bare er et spørgsmål om tid før han bliver verdens bedste? Haha snak om hype!
JA det er der!

Der er en herinde. Var det ikke Jurij der sagde at vi alle skulle æde vores ord og han ville overgå alt og alle om nogle år?

Ret skal være ret. Jeg synes Van Gaal har bremset har hans udvikling, men Jurijs udmelding var alligevel lige offensiv nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

WTF? Hvornår har jeg sagt at han er bedre end Neymar og Pogba?
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Du skrev blandt andet;
Jeg har kun set Messi spille så godt, da han var 18 år.
Det var godt nok offensivt, han har spillet godt men ikke ligesom Leo. På noget tidspunkt! Det var så en sætning, gå tilbage og læs hvad du ellers skriver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Du har i hvert fald skrevet at han var et større talent end Neymar.
Jurij skrev:Smertens dag er over os:

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... n-januzaj/

Håber stadigvæk han kommer til Barcelona. Han er det største talent i verden lige nu, hvis du spørger mig. Større end Neymar.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:Du skrev blandt andet;
Jeg har kun set Messi spille så godt, da han var 18 år.
Det var godt nok offensivt, han har spillet godt men ikke ligesom Leo. På noget tidspunkt! Det var så en sætning, gå tilbage og læs hvad du ellers skriver.
Ja, i de få kampe vurderede jeg ham til at være et stort talent. Han skal lige have spilletid først. Talent er altså fremtiden. Jeg sagde explicit at Neymar er bedre!
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster