İlkay Gündoğan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Så top 10 ;-) Da han spillede på sit top niveau der var han fremragende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Kubala »

At Koke er sådan lidt middelmådig type(fornemmer det), eller rettere sagt, der er ikke det store i ham, er lidt grinagtigt, men fred være med det.

Mht. Gundogan, så er han en spændende spiller, men der er selvfølgelig nogle spørgsmålstegn ved ham: Kan han vende tilbage til fordums styrke og hvad rygproblemer etc. I øvrigt til prisen, så havde 18-20 mio. euro været et røverkøb, men 32 eller 40 mio. euro med et år tilbage, vil jeg ikke betegne som et røverkøb. Jeg har dog intet imod at man henter ham for 30-32 mio. euro, for han er en rigtig spændende spiller.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Raman93 »

Jeg tror heller ikke, at klubben betaler 32-40 millioner euro for en skadeplaget spiller, der kun har et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Derfor tror jeg transfersummen kommer til at ligne den, vi hentede Raktic for, nemlig 18 millioner euro. Det ville simpelthen ikke give nogen som helst mening at hente en spiller for 40 millioner euro, når man seks måneder senere kan hente ham gratis. Man bør måske leje ham ud til Dortmund i de seks måneder og måske strikke en aftale sammen, hvor vi ikke behøver at købe ham, hvis han bliver alvorligt skadet i perioden. Det kommer nok også til at betyde farvel til Roberto, men det er efterhånden også snart bedst for begge parter.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Så top 10 ;-) Da han spillede på sit top niveau der var han fremragende!
Fair fair :P

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Skadesplaget? Han har da kun haft en lang skade som han er kommet sig fuldstændig over.

Tror ikke vi får ham til under 30 mio. Forskellen på ham og rak er at der er mange klubber som vil have gundogan. Især flere engelske klubber med er klar på at hente ham. Det kommer til at pressen prisen op.

Jeg ville være fint tilfreds med en handel omkring de 30 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Skadesplaget? Han har da kun haft en lang skade som han er kommet sig fuldstændig over.

Tror ikke vi får ham til under 30 mio. Forskellen på ham og rak er at der er mange klubber som vil have gundogan. Især flere engelske klubber med er klar på at hente ham. Det kommer til at pressen prisen op.

Jeg ville være fint tilfreds med en handel omkring de 30 mio.
Gundogan er mere end 6'er end 8'er, ikke?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Skadesplaget? Han har da kun haft en lang skade som han er kommet sig fuldstændig over.

Tror ikke vi får ham til under 30 mio. Forskellen på ham og rak er at der er mange klubber som vil have gundogan. Især flere engelske klubber med er klar på at hente ham. Det kommer til at pressen prisen op.

Jeg ville være fint tilfreds med en handel omkring de 30 mio.
Altså, i denne sæson har han været ude fire gange, dog med mindre skader, har har holdt ude i 1-4 kampe. Rakitic var da også en eftertragtet herre - husker i hvertfald Chelsea, United og også Real var ude efter ham? Men uanset hvad, er jeg enig i, at en pris på 25-30 millioner euro er fint. 40 millioner euro er lige i overkanten.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

25 mil inkl. samtlige klausuler ville være fint i min verden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Storken »

Gündogan har kontraktudløb sommer 2016. Hvorfor fanden skulle vi betale €25 mio for ham et halvt år før?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi han ellers ender i en anden klub?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Gündogan har kontraktudløb sommer 2016. Hvorfor fanden skulle vi betale €25 mio for ham et halvt år før?
Enig i at det lyder højt, men det kommer vel i sidste ende an på efterspørgslen på ham. Og han virker meget populær. Og derudover skrev jeg INKL. klausuler, hvilket jo betyder, det ikke er overgangssummen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Kubala »

Rakitic er et røverkøb, og det er utroligt, hvor meget kritik han har fået, når man tænker på prisen, særligt det faktum at Luis Enrique har været roden til, hvorfor han ikke har strålet hele sæsonen igennem. Han har haft en god debutsæson, synes jeg, omstændighederne taget i betragtning.

Mht. Gundogan, så bliver det nok ikke 18-20, men omkring 30 eller derefter. Man kan så synes at det er skidt eller godt. Barca er dog i en skidt situation pga. den der forbandede karantæne samt det faktum, at man i den grad mangler en til midten, så det skal man tænke på, derfor kan man kom ud for, at klubberne presser priserne lidt ekstra, når det er Barca, der banker på døren.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Blaugrana92 »

Rak er endda undervurderet. Han slider så hårdt, både defensivt og offensivt. Jeg er ved at være fuld, men det er stadig rigtigt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Fordi han ellers ender i en anden klub?
Hvis Gündogan ikke kommer gratis, så er han totalt uinteressant i mine øjne. Han er slet ikke en fodboldspiller, der kan hæve niveauet i Barca. Det minder om Song og Vermaelen, hvor man henter spillere fra den midterste hylde. Jeg kan nævne de første 20 centrale midtbane spillere, der er bedre end Gündogan. Hvis han alligevel koster €25-30 mio, så burde vi købe en klassespiller i stedet. Jeg tror vi kunne få Verratti eller Vidal for €45 mio.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Du ved godt, Veratti spiller i PSG, ikke? Det er jo ikke ligefrem fordi penge kan motivere dem. No way de lader ham gå for det. Andre klubber? Måske. Men ikke PSG.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster