İlkay Gündoğan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:Det må siges at være en smule selvmodsigende, Piquenbauer.
Måske lidt rodet skrevet. Men det var ment som at jeg ikke ser gundogan tage xavis plads da det er cescs imo. Gundogan er dog velkommen som en breddespiller så længe at det ikke er meningen at han skal slå cesc af holdet (tage xavis plads). Håber det blev lidt mere forståeligt. Det er sgu lidt sent ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Kubala »

Cesc skal jo ikke være fredet. Han må kæmpe med andre spillere om pladsen - da det er vilkårene i en storklub. Gundogan er dog meget dynamisk - kan spille på den defensive midt, - centrale midt og - offensive midt, så der ville være rigeligt med spilletid for ham. Desuden kan Cesc også spille på flere positioner, så kan ikke se problemet med, at hente Gundogan, hvis muligheden skulle byde sig.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:Det må siges at være en smule selvmodsigende, Piquenbauer.
Måske lidt rodet skrevet. Men det var ment som at jeg ikke ser gundogan tage xavis plads da det er cescs imo. Gundogan er dog velkommen som en breddespiller så længe at det ikke er meningen at han skal slå cesc af holdet (tage xavis plads). Håber det blev lidt mere forståeligt. Det er sgu lidt sent ;-)
I get it :-)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... dogan.html

Han er ikke den største spiller ren fysisk, men han er aggressiv i sine indgreb rent defensivt, han går til den og sætter sig igennem. Han er hurtig og bevægelig, og han fordeler bolde nærmest til perfektion. han er sådan en type spiller, enhver træner må elske at have. Han har virkelig virkelig mange ting, og jeg mener rent faktisk, at han er skræddersyet til barca, på pladsen lige foran Busquets. Mener klart det vil styrke os defensivt med ham, og det vil heller ikke svække os offensivt at erstatte ham med Xavi (med mindre Xavi finder storspillet frem!).

Jeg skal glædeligt være den første til at sige god for Ilkay.

Hans kontrakt udløber i 2015, og vi nærmer os nu 2014. Dortmund skal sælge eller forlænge, og jeg tror ikke der skal meget til at overtale Ilkay til ikke at forlænge.
Han er sulten efter titler. Han har kun vundet det tyske mesterskab og den tyske pokalturnering enkel gang hver.
Han kender også udmærket situationen i Dortmund. Et hold, der lige så stille er ved at smuldre en anelse med afgange af Götze, Lewandowski og evt. Hummels.
Gætter på han kan hentes for omkring de 200 mio. og tror også klubben overvejer det meget seriøst.

Har vi brug for ham?
Det mener jeg vi har, om end en keeper og en cb kommer før det.
vi har Song og Busquets til cdm, (som gündogan i øvrigt også spiller)
Og ellers så har vi Xavi, iniesta, Fabregas og Sergi Roberto til 2 af pladserne - Hvor Cesc også spiller den falske 9'er.
Xavi er der ikke mange år tilbage i - måske et enkelt mere på topplan. Og Sergi Roberto er på vej op, men er slet ikke klar til en chl finale endnu.
---------------------------Ter stegen-----------------------
--Ny!----------Pique-------Hummels----------Alba-----
------------------------------Busquets----------------------
-------------------Gündogan-------------------------------
----------------------------------Cesc----------------------
-------Alexis--------------Messi----------Neymar---------

Sådan her ser jeg gerne holdet om 2 år, hvor Iniesta kan ligge og bytte med Cesc
Song kunne godt smides i puljen sammen med Alves og Pedro, for at få nogle ekstra midler at spille med.
Alves er en rigtig god spiller, men er også være at komme op i årene.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Drake »

Jeg er all go for Gündoğan, HVIS det ikke kommer til at betyde at Cesc kommer til at spille endnu mere falsk 9'er en han gør nu. For jeg ser Cesc som afløseren for Xavi, eller han skal i hvert fald spille CM.

Jeg er lidt bange for at et køb af en CM, vil komme til at gå ud over Cesc, og Roberto's udvikling. Xavi har trosalt kontrakt til 2016. Så har vi 5 spillere til 2 pladser.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af SirJonas »

Jeg er bare sikker på, at Ilkay ville passe helt perfekt ind på holdet. Han har et enormt potientiale, og da dortmund SKAL af med ham til sommer, hvis de ikke kan forlænge med ham, så synes jeg det er oplagt, at gå efter ham, sammen med ter stegen og en ny cb.
helt personligt er jeg villig til at hente ham og leje Roberto ud, hvis det er det der skal til.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=11401 ... %C3%A5bne+

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Brombi »

Billede

Gundogan til venstre.. køb køb :D tør slet ikke tænke hvad der sker med den mave, når han støder ind i alt det lækre tapas..

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Elbarca »

Det dér er en schawarma mave. De bliver dog svære at opstøve i Barcelona, selvom det kan lade sig gøre.

Men hvis han skal erstatte Cesc, så passer han jo meget godt ind i profilen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af zqa »

Hahahahaha! Den ser satme stærk ud den mave :D
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Skydefinten »

:eek: :eek: lækker serie 5 dunk. Well done, så tidlig i pausen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af emo »

Neeej lad det være en kæmpe and!
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jurij »

God spiller... meeeeeeeen. Den ryg skade der. 300 millioner for så skadet en spiller? Nej tak. 100 millioner ja. Men stadigvæl et sats.
Genopbygning status: færdig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Brombi »

lol.. hvorfor skulle Arda rygtet ind i den her tråd? :D

lige et billede mere..

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Skydefinten »

Det er så vildt, hr Döner.

Zubi er solgt, når han ser disse fotos.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.barcablaugranes.com/2015/5/1 ... dogan-deal

Jeg tror sgu vi henter gundogan. Det er lidt underligt at han har været i barcelona men ikke vil sige hvorfor. Kunne det tænkes at det var et lægetjek? Han har også tidligere flirtet ret kraftigt med barca. Ligeledes vil han ikke være låst i CL hvilket bil åbne op for et skifte i januar.

Han kommer ikke til at koste det samme som pogba, verratti og koke og hvis han kan finde sit niveau fra tidligere så ville han være en fremragende spiller at få ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster