İlkay Gündoğan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Januar er da ikke et år væk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af ladislau »

såfremt han starter i januar, så er han jo slet not spillet ind til de afgørende kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Men han (de) kan også komme til klubben og træne med. De må bare ikke spille kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af ladislau »

Endnu værre, så har han jo gået otte måneder uden kamptræning.

Skal vi købe noget nu, så skal det værre et unikt fremtidsprospekt. Der ser jeg ikke helt Gundogan, og jeg tror vi får en hat ud af ham før september 2016.
Der kan verden se meget anderledes ud

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor skulle han gå otte måneder uden kamptræning? Han kan lejes ud i et halvt år. Det er der helt sikkert mange klubber, der meget gerne vil have lov til.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med Ladi, det ledelsen har gang er så sort! At de vil købe til et projekt, som de formentlig ikke kommer til at stå i spidsen for, er fuldstændig sort for mig. Helt ærligt, Bartomeu risikerer faktisk at ryge i spjældet, hvad med at han ventede lidt og så hvad resultatet af retssagen blev? Jeg forstår heller ikke, at vores medlemmer ikke siger noget, inklusiv mig selv. Jeg mener, en klub som ejes af medlemmerne, burde sige til en kandidat, at så længe dit navn er nævnt i nogle kriminelle aktiviteter, så har du ikke lov til at stille op eller have noget som helst med klubben at gøre.

Ladi har ret, kommer Gündogan eller en hvilken som helst anden spiller til Januar, så vil det minumum tage et halvt år, før denne er spillet ind. Det er så svært at komme ind i midten af sæsonen og så bare præstere. Risikoen er (især i Barca), at hvis denne spiller ikke præsterer fra start, så vil kritikken hagle ned, det kan skade en spiller. Så vi bruger den anden model og hiver spilleren ind allerede til sommer, så går han altså uden kamptræning i et halvt år, det er virkelig lang tid også.

Vent for satan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke en optimal situation men vi skal jo have spillere ind. Og ja det ville da klart være bedst hvis det var den nye ledelse der købte disse spillere men det er ikke sikkert at vi har råd til at vente med ham. Det er desuden set at en ledelse på vej ud køber en spiller. Jeg mener f.eks. at laporta hentede villa inden han stoppede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Mkj 77 »

Enig- vi er nok nød til at handle nu da det ikke er sikkert at han eller andre klubber venter på os.
Jeg har tidligere talt varmt for ham i forhold til flæsk sjaskebrask- men efterhånden er jeg ikke så sikker.
Han er faldet meget i niveau.

Jeg så langt hellere at man gik all in for Verratti

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

İlkay Gündoğan

Indlæg af Bager »

Efter min mening ligger valget perfekt. Det er aldrig belejligt i forhold til transfervinduerne eller at det skal ligge samtidig med de forskellige turneringer med den forstyrrelse det giver. Lige nu ligger valget efter sidste sæsonkamp og lige forud for transfervinduet. Kan ikke se hvornår det skulle passe bedre. Man kan ikke lægge et valg afhængigt af hvornår det er fordelagtigt i forhold til transferen af en interessant spiller.

Når det er sagt, så håber jeg da ikke at der går for meget politik i vores transferaktiviteter. Der skal være en rød tråd igennem vores ageren på transfermarkedet; præsidenten skal vælges af folket, præsidenten vælger ledelsen, ledelsen vælger sportsdirektøren, sportsdirektøren vælger træneren, træneren vælger trænerteamet og trænerteamet vælger spillerne. Lidt firkanten, men noget i den stil. Det er, efter min mening, ikke præsidenten eller præsidentkandidater, der direkte skal vælge spillere og bringe det som en del af deres valgprogram. Det er selvfølgelig ikke altid sådan verden fungerer desværre.

Når valget kommer, så har Bartomeu lige købt Pogba og en aftale med Lucho om at fortsætte. Det bliver ekstra problematisk når Laporta meddeler at han stiller op - hvilket sker umiddelbart efter CL-finalen - og han har lovet Gundogan og Guardiola. Præsidentkandidaterne tager klubben som gidsel for at forlænge/få deres embede. Jeg håber det ikke sker. Jeg håber den nye præsident - Bartomeu, Laporta eller hvem det nu bliver - får en ren tavle at begynde på.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af A$AP »

Thomas Helmer, en tidligere Dortmund spiller og nu journalist, har angiveligt sagt at Gündogan til Barca er done.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... barca.html

Braida er i Italien lige nu, det hele virker meget rodet. Hvis det skulle vise sig at være sandt, så er det nok først noget tid efter CL-finalen at der vil blive offentliggjort noget. Lader til at blive en meget interessant sommer, på trods af vores transfer-ban.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Raman93 »

A$AP skrev:Thomas Helmer, en tidligere Dortmund spiller og nu journalist, har angiveligt sagt at Gündogan til Barca er done.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... barca.html

Braida er i Italien lige nu, det hele virker meget rodet. Hvis det skulle vise sig at være sandt, så er det nok først noget tid efter CL-finalen at der vil blive offentliggjort noget. Lader til at blive en meget interessant sommer, på trods af vores transfer-ban.
Ja, det virker som om klubben både vil hente Gundogan og Pogba. Hmm. Hvis det forholder sig således, har jeg svært ved at tro på, at vi skulle betale mere end 20 millioner euro for Gundogan.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af theKing1988 »

Raman93 skrev:
A$AP skrev:Thomas Helmer, en tidligere Dortmund spiller og nu journalist, har angiveligt sagt at Gündogan til Barca er done.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... barca.html

Braida er i Italien lige nu, det hele virker meget rodet. Hvis det skulle vise sig at være sandt, så er det nok først noget tid efter CL-finalen at der vil blive offentliggjort noget. Lader til at blive en meget interessant sommer, på trods af vores transfer-ban.
Ja, det virker som om klubben både vil hente Gundogan og Pogba. Hmm. Hvis det forholder sig således, har jeg svært ved at tro på, at vi skulle betale mere end 20 millioner euro for Gundogan.
Især taget i betragtning at vi også skal have en HB ind. Hvis de betaler +40Mio for Gündogan og 100Mio for Pogba, så er al økonomisk ansvarlighed ihvertfald blevet smidt ud af vinduet :mrgreen:

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af emo »

40+ for en spiller som kan skifte gratis til sommer '16. Nooo, never !
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Skydefinten »

Spar pengene og omskol Douglas til midtbanemand.
Skynd jer inden han får smag for back-pladsen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

According to BILD, Gundogan to Bayern Munich will be official after the DFP Pokal final.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster