İlkay Gündoğan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af kklaus »

Dortmund player İlkay Gündoğan passed his Barça medical tests. If signed, he could join in January 2016. Contract expires June 2016 [md]
Mon det var det der foregik forleden, hvor han var på besøg i Barcelona?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis vores lægestab tror på at han kan holde sig skadesfri, så ville jeg absolut mene at han skulle være velkommen. Jeg vil stadig foretrække Pogba eller Verratti, men Gündogan virker alt andet lige så et mere realistisk bud.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Nói NPO »

Veratti ville være klasse. Synes vi skal gøre alt for at hente ham, og en brasiliansk halvgammel spiller der har svært ved at komme på hans eget hold.
Den lille ananas

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:Hvis vores lægestab tror på at han kan holde sig skadesfri, så ville jeg absolut mene at han skulle være velkommen. Jeg vil stadig foretrække Pogba eller Verratti, men Gündogan virker alt andet lige så et mere realistisk bud.
Og en spiller hvor vi står i en helt anden forhandlingssituation end Veratti og Pogba. Kom hid, kom hid.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Det er vel stadig bedre end at give 100 mio for verratti og pogba?

Mon ikke at prisen desuden kan presses lidt ned. Men når man samtidig ser på hvad spillere med et år tilbage af deres kontrakt bliver solgt for (kroos og danilo f.eks.) så betyder det åbenbart ikke så meget som tidligere.

Og vil ikke mene at det er en håbløs signing selvom han kommer til at koste 30+. Godt midtbane spillere hænger ikke på træerne og hvis gundogan kan komme op på samme niveau som tidligere så er han i top 5 over bedste cm'er.
Siden hvornår er rygterne for prisen på Verratti nu skudt i vejret til 100M ? Er der noget jeg er gået glip af?

Gündogan er da en fin stabil spiller. Men det er efterhånden ved at være 2+ sæsoner siden han har vist noget der bare tilnærmelsesvis kan påstås at hæve vores top-niveau i start-elleveren. Så jeg må tilslutte mig koret der mener at alt over 25M for en spiller som har 1 år tilbage og har ikke ramt et imponerende niveau i 2 hele sæsoner og har haft en længerevarende skade ikke vil være pengene værd.

Hvis vi køber ham vil det reelt set være på fortidige meritter og nutidig middelmådighed.
Senest rettet af theKing1988 fre maj 22, 2015 5:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Nielsen »

Jeg er ikke sikker på at jeg synes Gündogan vil være en god signing. Kan han noget Rafinha ikke kan? Det er tid til at lade et nyt talent blomstre: op med Samper!
Flere husmandsfinter !

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Visca El Barca »

B-Freak skrev:Så lige den her på indkast.dk

http://indkast.dk/index.php?nyhed=130960&ref=fb_page
Som en skriver i kommentar feltet.
På skiltet i baggrunden, står der
"Aeropuerto de Palma
Bienvenidos", så umiddelbart vil jeg tro, hun befinder sig på Mallorca
Så, det kunne være afledningstweet, hvem ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Brombi »

"Skriv under med os, FC Barcelona"
"Lad os mødes på Mallorca..."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Siden hvornår er rygterne for prisen på Verratti nu skudt i vejret til 100M ? Er der noget jeg er gået glip af?
Det er bare noget jeg tror. Verratti er ung og en af PSGs vigtigste spillere. Så hvorfor skulle de sælge? De sælger kun hvis de får et sygt bud og det er 100 mio. Alt den der snak om 50-60 mio er imo latterlig når man ser på hvad spillere koster i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

theKing1988 skrev:Hvis vi køber ham vil det reelt set være på fortidige meritter og nutidig middelmådighed.
Det er vel meget normalt? Når man smider store summer for talenter/unge spillere, køber man dem for det fremtidige aspekt. Gundogan har allerede vist et enormt højt niveau, så det er vel ganske fornuftigt. 25 mil? Come on. Det er 2015 - ingen spillere på det niveau bliver tilnærmelsesvis solgt til et sådan beløb.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Siden hvornår er rygterne for prisen på Verratti nu skudt i vejret til 100M ? Er der noget jeg er gået glip af?
Det er bare noget jeg tror. Verratti er ung og en af PSGs vigtigste spillere. Så hvorfor skulle de sælge? De sælger kun hvis de får et sygt bud og det er 100 mio. Alt den der snak om 50-60 mio er imo latterlig når man ser på hvad spillere koster i dag.

Er 100 millinoer et sygt bud for Verratti? Han blev købt til 10 millioner pund som vel var omkring en 90 millioner ved datidens pund-kurs. Derudover spiller han utrolig meget i en alder af 22 år, og det lagt sammen med at PSG vel er ret resistente overfor økonomiske tilbud lyder 100 millioner som et bud, de så absolut ikke vil acceptere. Jeg tvivler på, de ville acceptere 200.

Er der noget jeg overser?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

100 mio euro ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:100 mio euro ;-)
Aahhhhh, og så gav det mening.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af ladislau »

Håbløst at købe ind et år ude i fremtiden. Hvem ved hvad vi ellers kan få om et år(Verratti el. Lign.). Dertil kommer skadeshistorikken.
Et år er sateme lang tid i fodbold, og så pisser det mig af, at den håbløse ledelse køber ind til et projekt, som de nok(forhåbentlig) ikke skal stå i spidsen for.

Det er helt helt sort

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster