İlkay Gündoğan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Visca El Barca »

Gündogan er også perfekt efter min mening. Jeg har set ha nogle gange efter hans tilbagevenden, og han har gjort indtryk. Han er godt på vej, og når han er i topform, så er han en vidunderlig spiller. Han har det, der skal til for at spille i Barca.

Han vil passe perfekt ind i Luchos system, han har både Xavi og Iniesta i sit spil. Altså en miks af Pogba og Verratti, hvis man kan sige det sådan.

Jeg er ret sikker på at have læst, han kun har et år tilbage af sin kontrakt og har afslået at forlænge. Der har så også været rapporter om, at han allerede havde skrevet under med Man Utd, men at han lige pludselig tager til Barca og er så hemmelighedsfuld omkring det, gør at jeg begynder at tro på han skifter til os. Han var rygtet kraftigt til os, før hans skad. Jeg mener også, at han tidligere har været positiv omkring et skifte til os. Kom med Gündo.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Ja hans kontrakt udløber i 2016 og dortmund har bekræftet at han ikke forlænger. Og det er ikke mange dage siden at han flirtede lidt med barca i medierne og samtidig sagde at han ikke absolut skal væk til sommer hvilket jeg ser som en åbning for barca. Nu er han så ydermere blevet set i barcelona og han ville ikke sige hvad han lavede der.

Jeg tror sgu at han bliver købt. Så mangler vi bare laporte også ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af A$AP »

Barcelona are still interested in Dortmund midfielder Ilkay Gundogan (24). Medical test showed he totally recovered from back injury. [md]
Personligt har jeg aldrig rigtigt set det store i Koke, overhovedet ikke. Hvis man kan få Gündogan for omkring halvdelen af hvad man skal give for Koke, tror det er omkring 70 mio. Så skal man da slå til. Verrati ville være den perfekte spiller at få til klubben, men det lader ikke til at kunne lade sig gøre, og Pogba mener jeg bare ville være rimelig malplaceret hos os.

Gündogan vil som sagt også være et perfekt match for dette hold, han kan ligesom alle spillets facetter, han er hurtig, meget arbejds- og løbestærk, derudover så er han god med bolden og god til at finde og spille i de små rum. Om han kan gå ind og kontrollere en midtbane ved jeg ikke, men det ville i hvert fald være en interessant handel, og så er han kun 24.

Da Xavi sandsynligvis forlader os til sommer, så ville en spiller fra samme skuffe være optimalt. Er Gündogan den spiller? Ingen kan erstatte Xavi, nej, men en spiller der minder meget om ham ville være godt imo.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

A$AP skrev:
Barcelona are still interested in Dortmund midfielder Ilkay Gundogan (24). Medical test showed he totally recovered from back injury. [md]
Personligt har jeg aldrig rigtigt set det store i Koke, overhovedet ikke. Hvis man kan få Gündogan for omkring halvdelen af hvad man skal give for Koke, tror det er omkring 70 mio. Så skal man da slå til. Verrati ville være den perfekte spiller at få til klubben, men det lader ikke til at kunne lade sig gøre, og Pogba mener jeg bare ville være rimelig malplaceret hos os.

Gündogan vil som sagt også være et perfekt match for dette hold, han kan ligesom alle spillets facetter, han er hurtig, meget arbejds- og løbestærk, derudover så er han god med bolden og god til at finde og spille i de små rum. Om han kan gå ind og kontrollere en midtbane ved jeg ikke, men det ville i hvert fald være en interessant handel, og så er han kun 24.

Da Xavi sandsynligvis forlader os til sommer, så ville en spiller fra samme skuffe være optimalt. Er Gündogan den spiller? Ingen kan erstatte Xavi, nej, men en spiller der minder meget om ham ville være godt imo.
Det ville være dejligt snart at købe nogle spillere, der kan betragtes som røverkøb. Gundogan kunne måske være en sådan transfer, hvis det bliver til noget. Vi har efterhånden brugt latterligt mange penge på meget få spillere, så det ville være dejligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Han kommer stadig til at koste over 30 mio euro. Så ved ikke om han kan betegnes som et røverkøb...

Jeg er dog mest interesseret i om han kan komme tilbage på tidligere tiders niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Brombi »

Nej tak til Ilkay, ja tak til Verratti/Pogba.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Raman93 »

Vi bliver også nødt til at se på vores muligheder. PSG sælger ikke til os, og Juventus forlanger for meget for Pogba, som jeg i øvrigt ikke tror vil passe godt ind hos os. Gundogan er et fint alternativ. Måske Oliver Torres i Porto.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Nej tak til Ilkay, ja tak til Verratti/Pogba.
Hvorfor?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Personligt har jeg aldrig rigtigt set det store i Koke, overhovedet ikke. Hvis man kan få Gündogan for omkring halvdelen af hvad man skal give for Koke, tror det er omkring 70 mio. Så skal man da slå til.
Enig. Synes han var god sidste år men i denne sæson har han skuffet mig. Kan ikke se ham forbedre vores midtbane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Han kommer stadig til at koste over 30 mio euro. Så ved ikke om han kan betegnes som et røverkøb...

Jeg er dog mest interesseret i om han kan komme tilbage på tidligere tiders niveau.
Ja, det er det, der bliver rygtet. Og er det samlet transfer inkl. alle mulige klausuler etc? For så er det jo ikke overgangssummen kan man sige. Lad os se. Jeg tror ikke det bliver 30 millioner i ren overgangssum, hvis han da overhovedet kommer. Det er trods alt en spiller, de skal af med nu, for hans pris vil kun falde, så det lyder lidt vildt, hvis det bliver prisen.

Og hvem skriver det forresten? Sladderpressen?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Det skulle være samlet. Barca vil maks give 32 mens dortmund vil have 40.

Det er sport, MD, Bild og Kicker som skriver at der er ved at ske noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Daluigi »

Han er fanme ikke mere end 30 værd. Nu må inflation fanme have en ende! Håbløs signing til den pris. Virkelig håbløs.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Blaugrana92 »

40 mio euro for en spiller med ét års kontrakt tilbage? Tak, men pænt nej tak.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Piquénbauer »

Det er vel stadig bedre end at give 100 mio for verratti og pogba?

Mon ikke at prisen desuden kan presses lidt ned. Men når man samtidig ser på hvad spillere med et år tilbage af deres kontrakt bliver solgt for (kroos og danilo f.eks.) så betyder det åbenbart ikke så meget som tidligere.

Og vil ikke mene at det er en håbløs signing selvom han kommer til at koste 30+. Godt midtbane spillere hænger ikke på træerne og hvis gundogan kan komme op på samme niveau som tidligere så er han i top 5 over bedste cm'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: İlkay Gündoğan

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det er vel stadig bedre end at give 100 mio for verratti og pogba?

Mon ikke at prisen desuden kan presses lidt ned. Men når man samtidig ser på hvad spillere med et år tilbage af deres kontrakt bliver solgt for (kroos og danilo f.eks.) så betyder det åbenbart ikke så meget som tidligere.

Og vil ikke mene at det er en håbløs signing selvom han kommer til at koste 30+. Godt midtbane spillere hænger ikke på træerne og hvis gundogan kan komme op på samme niveau som tidligere så er han i top 5 over bedste cm'er.
Top 5? Argh.. Jeg er fan af ham, meeeen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster