Cristian Tello

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Jurij »

Jeg har faktisk tænkt på, om man kan få en trøje, hvor der står Uefalona på. Kunne være så nice. Kaldenavnet er jo på alle måder meget positiv mobning. Man er SÅÅÅ god, at folk siger, at de må være snyd, selvom alle indeni godt ved, at det ikke er sandt.

Tror jeg begynder at kalde Barcelona for Uefalona engang imellem, blot for altid at huske denne her vidunderlige tid.



... men, hvis jeg skulle have en original trøje, så kunne jeg godt tænke mig, at unisport.dk kørte deres tilbud igen. De plejede, at køre tilbud på trøjerne sidst i sæsonen, hvor man kunne få en trøje for 200 kr. og endda nogen gange til 100 kr. . Men i dag er der simpelthen for mange medløbere, til at de behøves at gøre det på Barcelona trøjerne.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af zqa »

Eller fans.
#jesuisSheep

iStokholm

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af iStokholm »

KongJohn skrev:Jeg tjekker det ud ulrich - tak for link hvert fald :) Men ja, originalt tryk er lidt et must, når det nu er så specielt.

Tello er også lidt et long shot - jeg ved, det er tidligt. Det er nok en ret mærkelig ide, jeg har fået mig, men jeg synes, det er sjovt at ha' trøjerne, fra da spillerne var unge - ligesom jeg har en Thiago-trøje med nummer 30 :) Men ellers bliver det en Busquets-trøje - elsker den mand... for det meste. Ikke desto mindre bare for at prikke lidt til diverse Inter-, Chelsea-, Real-, United-, osv.-fans... ;)
Synes slet ikke det er mærkeligt! Nu har fået Fàbregas, Alexis, David Villa og Messi på de sidste af mine trøjer. Nu må det være på tide at nogle af de helt unge kommer på :)

Jeg overvejer kraftigt Deulofeu 27. Han er om nogen en spiller jeg håber slår igennem og bliver fast mand om et par sæsoner :cool:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Siempre Barca »

[youtube]pFH-QxTT2PU[/youtube]

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

nøj hvor var han ringe idag.
Nogle elendige beslutninger han tager .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Parla »

GiovaniDosBentzen skrev:nøj hvor var han ringe idag.
Nogle elendige beslutninger han tager .
Synes han havde nogle gode afleveringer og han viste hans hurtighed.
Men hvad hjælper det hvis man ikke kan afslutte.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af zqa »

.... eller løber ud over baglinjen gang på gang,
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af JonasV »

Han kan drive det til noget ret vildt, har jeg på fornemmelsen. I går fik vi så nok bare bevist at han endnu ikke er klar til kampe på den helt store scene, under så massivt pres. Det var dejligt at se initiativ, men han var alt for febrilsk til at det førte til noget stort.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Visca El Barca »

Fuldstændig enig Jonas. Knægten har talent og masser af potentiale, men som du skriver, han er bare ikke klar til de helt store kampe på international scene. Lidt synd, at man snakker så meget om ham, men han leverede ikke en dårlig indsats faktisk. Han gjorde jo bare det, han kan. Han viste det spil, som har givet ham så meget succes, og som har gjort at vi har råbt og skreget at en ny stjerne er født.

Problemet var bare, at først og fremmest var kampen alt for vigtig og dernæst har han ikke udviklet sit spil nok til at spille mod Real. Der er ikke nok variation i hans spil, det har man ellers brug for mod et hold som Real. Med andre ord, jeg holder stadig fast i at træner-teamet så forkert, da de mente at han kunne gøre en forskel mod Real.

Han skal dog helt klart blive i klubben, som sagt, han er spændende og så er han Barca dreng hele vejen igennem. En hel pre-season med holdet og Pep, hvor man vil få optimale omgivelser i Europa vil gøre underværker, tror jeg. Det er i pre-season han kan udvikle sit spil, samt finpudse det han allerede kan og lære sine holdkammerater bedre at kende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Guardiola »

Problemet er hans manglende repertoire. Han tager samme dribling hver gang. Han er hurtigt, og har - med undtagelse af i går - haft gode afslutninger hidtil. Men der skal mere til. Svært at sige, hvad hans rolle i Barca bliver fremad. Han er god. Men hvor god? Han skal opfinde flere ting, det må være et krav.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er slet ikke bekymret for ham, han er på vej til at blive en stor spiller
men det jeg ikke kan forstår er at han kunne ikke komme forbi Arbeloa :?
Det lidt underligt.
Om det så skyldes nervøsitet ved jeg ikke men jeg troede at han vil få en nem opgave ud i venstre side
da jeg så at Arbeloa vil dække ham.
MDCCCXCIX

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Quaresma »

Det var jo ikke fordi, han ikke besidder kvaliteterne - han spillede bare for naivt, hvilket altid vil blive straffet overfor en erfaren forsvarsspiller som Arbeloa. Men han lærer forhåbentligt at sine fejl.

Tello skal nok blive en vigtig mand i fremtiden.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Heartbreaker »

Tello > Cuenca
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Bager »

Sgu ikke Tellos fejl igår. Han gjorde det sådan set fint nok. Jeg mener dog at det var en dum disposition ikke at sætte en rutineret wing ind istedet. Tello er ikke rutineret og det kunne man godt have brugt imod madrid. Det hjælper heller ikke på holdpræstationen at man får nogle nye i startopstillingen man ikke er vant til. Ikke så mærkeligt vi ikke får et flow. Dette er noget der skal øves i de små kampe, ikke i de store.

Med hensyn til Tello, så kan han blive en rigtig god spiller for os tror jeg. Han skiller sig sådan set ofte fornuftigt af med bolden. Det kan godt være han dribler mod baglinien tit, men tit og ofte lykkes det jo selvom forsvareren godt ved hvad han vil. Tello er simpelthen bare modbydelig hurtig. Det virkede så ikke igår, sådan er det. Jeg ser iøvrigt Tello som en fantastisk indskiftningsspiller. Han er fremragende til at tage den sidste halve time, og så finishe modstanderen med sin hurtighed.
Visca el Barca

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Siempre Barca »

Atletico are interested in winger Cristian Tello (20) and have sounded Barcelona out on a loan. Future coach Vilanova will decide later [md]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster