Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af rummenigge »

Jeg ku også lide ham og troede egentlig han var mere intelligent, men folks reelle personlighed kommer som bekendt frem i modgang og under pres. Den oplevede han nærmest for første gang i Barca fordi der var en perlerække af spillere som var bedre end ham.

Hans udtalelser og måde at håndtere en konflikt på vidner om hvor uintelligent manden er på det område. Xavi, Messi og Ini er alle intelligente mennesker som ved hvordan man agerer i pressen og indgår på et hold for at maksimere dets præstation. De holder tingene simple og derfor er de succesfulde og vil være det på hvilket som helst hold i verden.

At Zlatan dét fjols pissede i bukser med udsigten til hvor umuligt det ville være at komme op på de tres niveau er burde ikke være Barcas problem men hans eget. At Guardiola psykisk voldtog Mourinho på og udenfor banen i sidste sæson er bare svar på tiltale...

Tag en Marie-tudekiks Zlatan og lad os komme videre i teksten...og nej ikke teksten i hans forpulede børnebog.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Jeg ku også lide ham og troede egentlig han var mere intelligent, men folks reelle personlighed kommer som bekendt frem i modgang og under pres. Den oplevede han nærmest for første gang i Barca fordi der var en perlerække af spillere som var bedre end ham.

Hans udtalelser og måde at håndtere en konflikt på vidner om hvor uintelligent manden er på det område. Xavi, Messi og Ini er alle intelligente mennesker som ved hvordan man agerer i pressen og indgår på et hold for at maksimere dets præstation. De holder tingene simple og derfor er de succesfulde og vil være det på hvilket som helst hold i verden.

At Zlatan dét fjols pissede i bukser med udsigten til hvor umuligt det ville være at komme op på de tres niveau er burde ikke være Barcas problem men hans eget. At Guardiola psykisk voldtog Mourinho på og udenfor banen i sidste sæson er bare svar på tiltale...

Tag en Marie-tudekiks Zlatan og lad os komme videre i teksten...og nej ikke teksten i hans forpulede børnebog.
Folk glæder sig ligefrem til at læse hans bog :razz: ..

Hans kommentar med, at Pep skider i bukserne når han ser Oversætteren, er lidt malplaceret i øvrigt, i hvert fald efter de seneste hændelser. Oversætteren blev nemlig psykisk voldtaget af Pep sidste sæson. Det startede med 5-0 lussing, så kom turen til hans POR QUÉ, og det hele kulminerede med Super Cup nederlaget. Hvis nogen skider i bukserne, eller nærmest går i psykotisk tilstand, så er det oversætteren, når han hører Peps navn. Det er i hvert fald det indtryk jeg har af manden, efter at have set hans opførsel, det sidste års tid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Fejlkøb af dimensioner. At han passede dårligt ind på banen, kommer ikke bag på mig. Men at han er så stort og utilpasset et fjols uden for banen, kommer alligevel bag på mig. Hold kæft en tåbe. Jeg har intet til overs for manden, men havde det egentlig heller ikke inden sandheden nu kommer frem. Hvor er der dog pludselig mange ting omkring hans afgang, som giver god mening. At han bruger pression i formen "jeg har alt på plads med Madrid" (for slet ikke at snakke om voldstruslen), for at gennemtvinge et hurtigt skifte til Milan, hvor Barca mistede mange penge, viser alt om hvor lille en mand der er gemt inde i de 193 cm klovnekrop. Fint du glæder dig til at læse bogen Jbninc. Jeg vil på ingen måde støtte sådan en tåbe, ved at give penge for hans bog.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af fidanho »

Jeg sys han er zej.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Guardiola skrev: Fint du glæder dig til at læse bogen Jbninc. Jeg vil på ingen måde støtte sådan en tåbe, ved at give penge for hans bog.
Det har jeg bestemt heller ikke tænkt mig at gøre. Hej, bibliotek! Altså, truslen om at han ville slå Guardiola skal vi måske lige huske på er kommet fra Barcelona selv.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Rigtigt. Men jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at Barca ville opdigte den slags historier - og hvorfor skulle de? Zlatan har selv gjort nok, til at bringe ham i miskredit, og jeg må ærligt sige, at jeg nu set retrospektivt, har utroligt stor respekt for, at Guardiola ikke har lækket mere om svenskerens opførsel til pressen. Jeg kan nævne adskillige trænere, der ville være gået ud offentligt med angreb, eller have sparket en fodboldstøvle i hovedet på ophavsmanden, til så respektløs opførsel. Det er trænerens job at sætte holdet, som han finder stærkest, og ikke at please Zlatans ego - endsige være hans ven. Og jeg kan i tillæg se gode grunde til, at Zlatan ikke vil kompromittere sig selv, ved at have dens slags med i sin bog. Zlatan giver i sin bog, sin redigerede histore. Zlatan er for mig dybt uinteressant, og jeg gider ikke læse hans bog. Men jeg finder også generelt mennesker, der har noget begavet at sige, mere interessante.

Stakkels Barca-fans, der nåede at give penge for en Zlatan trøje.

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Guardiola skrev:Rigtigt. Men jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at Barca ville opdigte den slags historier - og hvorfor skulle de?
Hvorfor skulle de overhovedet komme ud med noget? De er naturligvis meget nervøse over den uro, som bogen formentligt kommer til at skabe. Måske prøver de at skabe (endnu) mere utroværdighed omkring Zlatan Ibrahimovic som person, for at hans påstande måske bliver sat under et skarpt lys. De forbereder tydeligvis et forsvar mod hans angreb.

Historien har muligvis noget på sig, men deres reaktion med at komme ud med den påstand tyder lidt på, at de er bange for, at der bliver afsløret sider af Zlatan-afgangen, som Barcelona nok ikke er glade for kommer ud.
Guardiola skrev:Zlatan giver i sin bog, sin redigerede histore.
Jovist, den er nok ikke fyldt med mange objektive vinkler, men interessant vil det stadigvæk være. Men det samme kan jo siges om Barcelonas statement, hvor de påstår, at Zlatan truede med at slå Guardiola. Noget, der kan undre mig ganske meget, er konklusionen, der var i nyhedsartiklen herinde på siden, hvor man åd det råt.
Guardiola skrev:Stakkels Barca-fans, der nåede at give penge for en Zlatan trøje.
Ja, det er ikke en trøje, der er meget værd i dag.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Nyhuus »

Guardiola skrev:Stakkels Barca-fans, der nåede at give penge for en Zlatan trøje.
Det gjorde jeg ....... Og jeg hader mig selv for det !

Overvejer lidt at brænde lortet imens jeg filmer det, og så smide den op på youtube :)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Jbninc skrev: Hvorfor skulle de overhovedet komme ud med noget? De er naturligvis meget nervøse over den uro, som bogen formentligt kommer til at skabe. Måske prøver de at skabe (endnu) mere utroværdighed omkring Zlatan Ibrahimovic som person, for at hans påstande måske bliver sat under et skarpt lys. De forbereder tydeligvis et forsvar mod hans angreb.

Historien har muligvis noget på sig, men deres reaktion med at komme ud med den påstand tyder lidt på, at de er bange for, at der bliver afsløret sider af Zlatan-afgangen, som Barcelona nok ikke er glade for kommer ud.
De er vel trætte af Zlatan og hele misæren omkring hans tid i klubben og afgang. Generelt tror jeg ikke de er glade for transferen, der involverede ham, i det hele taget. Zlatan selv nævner sine ord og opførsel over for Guardiola, som reaktion på at Barca røg ud af CL, og Zlatans manglende spilletid i en ligakamp. Guardiola er fuldt berettiget til at vælge at stille hold uden Zlatan, og svenskerens opførsel hører vel ikke engang til kategorien barnlig. Kan foreløbigt ikke se, hvilke sider af Zlatans afgang barca skulle være kede af kom frem, under hentydningen af, at der er noget at skamme sig over fra Barcas side (som jeg læser dit indlæg) - andet end fejlslået investering. Uanset hvad, så vil jeg mene at Zlatans opførsel berettiger til voldsom reaktion fra cheftræneren. Hvis han finder sig i sådan opførsel, falder hierakiet i klubben fuldstændig fra hinanden. Rent subjektivt ser jeg det som kerneelement ved Zlatan-problematikken. Han sætter sig selv først, på bekostning af andre vigtigere værdier, som netop har gjort Barca så succesfulde.
Jbninc skrev: Jovist, den er nok ikke fyldt med mange objektive vinkler, men interessant vil det stadigvæk være. Men det samme kan jo siges om Barcelonas statement, hvor de påstår, at Zlatan truede med at slå Guardiola. Noget, der kan undre mig ganske meget, er konklusionen, der var i nyhedsartiklen herinde på siden, hvor man åd det råt.
Hvad skrev de? At der formentlig er hold i udtalelsen om, at Zlatan brugte sådan retorik. Det er jeg enig i. Jeg vil ikke kategorisere det, som at æde den råt, men derimod en kvalificeret overvejelse. Vi ved hvilken retorik Mino Raiola brugte. Og nej, jeg finder personligt ikke en biografi om Zlatan interessant, men kan godt forstå at andre gør det, fordi han er så kontroversiel og direkte, som han er. Men jeg ville langt hellere læse en biografi om, hvem ved jeg, Mandela eller en eller anden. Jeg tror Zlatans biografi driver af narcicisme, og intet indhold har, der udvider læserens horisont - men det må tiden vise. Underholdene? Tjah, det er vel som man tager det. Jeg tror personligt, at mit blodtryk ville stige faretruende ved at læse hans biografi.
Jbninc skrev: Ja, det er ikke en trøje, der er meget værd i dag.
Enig. Den er ikke sjov at vise sig i på Camp Nou nu. Er enig med Nyhuus. Den kan have værdi som optændingsbrænde. Havde jeg haft en trøje med hans navn, havde jeg også smidt den på bålet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Pep har svaret på Ibras tåbeligheder!. Hvor må de folk, som ønsker at rokke ved Peps image, som en klassetræner og klasseperson, have ondt i røven over, at der tilsynsladende ikke er noget, som kan få ham for alvor i det røde felt. Jeg ved der er et par stykker herinde, som ville ønske, at Pep gjorde noget, som de sådan for alvor kunne sætte et finger på. Altså noget dumt, som træneren fra Madrid gøre, næsten hver weekend.

Peps Svar;
Svarar attacken med att hylla Zlatan
Blogga om artikeln

Länka till artikeln från ditt blogginlägg - kopiera den här adressen:

För att komma med i listningen här behöver du också ha presenterat din blogg på Bloggportalen Läs mer här!

Aftonbladet.se ansvarar inte för det som står i bloggarna.
”Han uppförde sig mycket bra och bidrog mycket”

Barcelona/Stockholm. Zlatan Ibrahimovic har vid flera tillfällen sågat Pep Guardiola.

I självbiografin skriver han att tränaren ”saknar pungkulor”.

Guardiola väljer dock att hylla Zlatan.

– Han uppförde sig mycket bra i omklädningsrummet och bidrog mycket, säger tränaren.

Utdrag från Zlatan Ibrahimovics självbiografi skapade inte bara stora rubriker i Sverige, utan även i Spanien.

Den svenske landslagskaptenen anklagade bland annat tränaren Pep Guardiola för att ”sakna pungkulor” efter en match mot Villarreal.

Tränaren var inte heller nöjd med Zlatan i den matchen.

– Han var med i allt och visade sin kvalité, förutom i semifinalen i Champions League (Inter) och matchen mot Villarreal, säger Guardiola på presskonferensen.
”Jag tackar honom”

Att Zlatan sågar Guardiola i självbiografin kommer inte som någon större överraskning. Svensken har vid flera tillfällen varit kritisk till tränaren, som han kallar ”Filosofen”.

Tränaren verkar dock inte ha upplevt situationen mellan dem som lika jobbig.

– Redaktörerna väljer ut det som passar dem. Jag har inget att säga. Jag tackar honom för det han gav oss under det året vi tog 99 poäng och gick till semi i Champions League, säger Guardiola.

– Jag vill inte göra det här till något personligt. Jag önskar honom all lycka till.
”Mycket bra stämning”

Enligt Guardiola har det aldrig funnits några problem mellan spelarna eller han och spelarna.

Det var helt tvärtom emot vad Zlatan har sagt.

– Det har alltid varit mycket bra stämning i omklädningsrummet, säger tränaren.

– Han (Zlatan) uppförde sig mycket bra i omklädningsrummet och bidrog med mycket.

Sedan ställde Sportbladet en fråga som Guardiola tyckte var jobbig.

Vad var problemet mellan dig och Ibra?

– Nej, nej, jag kommenterar inte det.
Kilde; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 3890580.ab

En klassetræner, en klasse person, og den som er intelligent og ydmyg!. Han må godt blive i Barca, resten af sin trænerkarriere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Guardiola »

Fint indlæg Visca, og tak for citatet fra Aftonbladet.

Er enig i din konklusion. Og det er utroligt at Guardiola kan bevare fatningen på den måde. Der er efter min mening ingen tvivl om, hvem der har den personlige værdighed i behold her. Den som fisen lugte kan... tror Zlatan har et kompleks med sine "pungkulor".

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Fint indlæg Visca, og tak for citatet fra Aftonbladet.

Er enig i din konklusion. Og det er utroligt at Guardiola kan bevare fatningen på den måde. Der er efter min mening ingen tvivl om, hvem der har den personlige værdighed i behold her. Den som fisen lugte kan... tror Zlatan har et kompleks med sine "pungkulor".
Jep, som sagt, prøv at se, hvor meget de prøver ( Ibra, hans agent, Madrid pressen), at fremprovokere en kontroversiel reaktion, fra Barcas side, og især Pep, men hver gang må de skuffet konstaterer, at man i Barca ( især Pep) har mere klasse end det.

Det er ærlig talt ved at blive latterligt, og ynkeligt, alle de forsøg på at skabe splid i truppen. Senest har man startet rygter om ( ved dog ikke om det er Madrid medier, der startede det), at Villa og Leo ikke skulle snakke med hinanden. Det er da ynkeligt, især når alle afviser det, Villa, Leo og endda Pep har latterliggjort denne historie.

Jeg mener, at der generelt gættes rigtig meget, i stedet for at undersøge en historie, så starter man bare et rygte, og så håber man inderligt på, at der måske er hold i det rygte, eller at man kan fremprovokere noget kontroversielt fra Barcas side. Det ser jeg som et tegn på desperation. Nu har man set, i over 3 år, at når Barca rammer dagen, så kan intet hold i verden nå dem. Det er som om, man ved at man på banen ikke kan slå dem, derfor skal der andre midler i brug, udenfor banen, for at kunne slå dem på banen.

Afsluttende vil jeg sige, at jeg er fuldstændig enig med dig i, at Barca ikke prøver på at få Ibra til at fremstå som en meget utroværdig person, fordi de er bange for, at der kommer detaljer frem i hans transfersag, som kan skade dem.
Det var et kæmpe tab, økonomisk, det har man indrømmer. Set i bakspejlet og i bagklogskabens lys, var hans køb et fejlkøb af dimensioner, og det har man også indrømmet. Pep havde ikke gjort sit hjemmearbejde ordentlig, da han køb Ibra, og det har han indrømmet, ligesom han har taget hele skylden på sine skuldre.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad der ellers er tilbage, som Barca skulle være nervøse for, og at man derfor har startet dette "rygte". Hvis de har sat pistol i tændingen på ham, og har tvunget ham til at skifte, og at de nu er nervøse for at det kommer frem, det ved jeg selvfølgelig ikke. Jeg mener dog ikke, denne udtalelse kan læses som et forsøg på, at gemme sine egne fejl.

Hvis man havde interesse i at få Ibra til at fremstå som en meget utroværdig person, så kunne Pep f.eks. begynde med at svare tilbage, i kraftige vendinger, der er jo nok at tage fat på. Man kunne også få sympatiske typer som, Puyi, Pique, Abi, Leo, Villa, Xavi og Ini til at komme med strategiske udtalelser, som kunne sætte endnu flere spørgsmålstegn ved Ibras personlighed. Ved at undlade at gøre det, så har jeg svært ved at tro, at man fra Barcas side, strategisk forsøger at sætte flere spørgsmålstegn ved Ibras personlighed og hans troværdighed. I øvrigt, som Blau skriver i et indlæg, det er Ibra som fremstår som en tåbe i hele denne sag, ikke Pep eller Barca.

EDIT: Hvis man endelig skal snakke om strategiske udtalelser, så er det Ibra og hans pr. folk, som har gang i det, ved at smide dele af en kapitel, i pressen. Hans bog får en omtale, der vil noget, pga disse udtalelser. Jep, det er meget strategisk og egentlig meget forudsigeligt også.
Senest rettet af Visca El Barca lør nov 05, 2011 7:57 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af JonasV »

Tak for det Visca.



Pep <3 <3 <3

Indbegrebet af klasse og stil.

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Nyhuus skrev:
Guardiola skrev:Stakkels Barca-fans, der nåede at give penge for en Zlatan trøje.
Det gjorde jeg ....... Og jeg hader mig selv for det !

Overvejer lidt at brænde lortet imens jeg filmer det, og så smide den op på youtube :)

Arrh, det synes jeg er lige lovlig voldsomt. Det er vel den reaktion, Ibra håber at fremprovokere, hos Barca folk og hos Barca fans. Overvej lige en reklame det ville være for hans selvbiografi, hvis flere Barca fans, begyndte at brænde hans trøje!. Ikke alene fortjener vores kære trøje med de flotte farver, og den stolte historie, ikke at blive brændt. Den bedste reaktion på hans tåbeligheder er, at smile lidt af det hele, og så bare trække på skulderen ad det.

Man skal i hvert fald ikke bidrage til, at hans selvbiografi få den reklame, som Ibra og hans pr. folk har håbet på, ved at offentliggøre disse udtalelser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Guardiola skrev:De er vel trætte af Zlatan og hele misæren omkring hans tid i klubben og afgang.
Det tror jeg også at de i høj grad er, men der må næsten ligge noget dybere, når de går ud og angriber Zlatan i pressen netop nu. Hvorfor gjorde de ikke det, da han tog afsted, hvis de var så trætte af ham? Det ville da kunne have forsvaret salget af ham til den lave pris. Jeg kan ikke se andre grunde til, at de gør det udover, at de prøver på at skyde ham ned inden han har skudt på dem.


Guardiola skrev: Guardiola er fuldt berettiget til at vælge at stille hold uden Zlatan, og svenskerens opførsel hører vel ikke engang til kategorien barnlig.

Ja, det er det absolut ingen tvivl om, at Guardiola sætter det hold, der er det bedste hold. Med eller uden Zlatan.
Guardiola skrev:Uanset hvad, så vil jeg mene at Zlatans opførsel berettiger til voldsom reaktion fra cheftræneren.
Og der har måske været en. Det er det, vi ikke ved. Vi aner meget lidt af, hvad der er sket på de interne linjer udover det, Barcelona anklager Zlatan for og omvendt.

Guardiola skrev:Hvad skrev de? At der formentlig er hold i udtalelsen om, at Zlatan brugte sådan retorik. Det er jeg enig i. Jeg vil ikke kategorisere det, som at æde den råt, men derimod en kvalificeret overvejelse.
"Ibrahimovic har ikke kommenteret udtalelserne fra Vilarrubi, men der er næppe tvivl om, at episoden har fundet sted."

Jeg forstår ikke helt, hvorfor der næppe er tvivl. Ja, Zlatan er en kontroversiel person, men at "der næppe er tvivl om" at han har truet en træner med vold, er meget stramt sat op.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster