Zlatan Ibrahimovic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

Kan det virkelig passe, at der ikke findes en tråd med Zlatan? Nårh, jeg kunne i hvert fald ikke finde en, saa her opretter jeg en ny.

Ibra har igen aabnet munden, og som saedvanlig, fristes man til at sige, kommenterer han Pep. Jeg ved godt, at denne gang er det hans selvbiografi, og maaske meget relevant at han kommer ind paa sin tid i Barca, men jeg er godt og grundig traet af, han skal bitche hele tiden.

Her er hvad han har sagt, bl.a.
Kvällen då allt exploderade – Zlatan berättar om jättebråket i nya boken

Tiden i Spanien höll på att knäcka Zlatan Ibrahimovic.

I sin nya självbiografi berättar vår svenske superstjärna om det kalla kriget med Pep Guardiola som nästan fick honom att sluta spela fotboll.

Till sist brast allting för Zlatan – som efter en match fick ett fullständigt vansinnesutbrott på Barcelonatränaren.

”Jag skrek: Du har inga pungkulor. Du bajsar på dig inför Mourinho. Du kan dra åt helvete!”

Sportbladet kan exklusivt berätta om kapitlet som handlar om Zlatans period i Barcelona och en sak kan man konstatera direkt: det är ingen lycklig tid i svenskens liv. Faktum är att Zlatan vantrivdes så pass mycket att han funderade på att lägga av med fotbollen helt och hållet.
Usel relation till Pep

När han julen 2009 åkte till Åre med familjen var all lust borta och tankarna på att lägga skorna på hyllan för gott fanns där hela tiden. Huvudanledningen till att motivationen försvunnit var självklar: den dåliga relationen med tränaren Pep Guardiola.

Kontakten mellan dem skulle bara bli sämre och sämre och i slutet av säsongen kulminerade det. Efter en match mot Villarreal – där Ibrahimovic bara fick fem minuters speltid – exploderade det. Utbrottet var inte planerat, Zlatan beskriver det själv som en vansinnesattack. Först sparkade han till en metallbox som laget försvarade sina kläder i – enligt Zlatan flög den säkert tre meter.
”Du bajsar på dig”

Sedan började han gå loss verbalt mot sin tränare:

”Jag skrek: ’Du har inga pungkulor’, och säkert värre saker än det, och så la jag till:

’Du bajsar på dig på för Mourinho. Du kan dra åt helvete!’

Jag var helt galen.”

I HELA artikeln som du kan läsa i Aftonbladets papperstidning i dag eller på Plus här på sajten berättar Ibrahimovic också om:
Kilde; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 3880996.ab

Jeg er traet af det faktum, at selvom vi har solgt ham, og han har succes, kan han ikke komme videre, og dermed kan vi heller ikke komme videre. Nu skal de kommende mange pressekonferencer omhandle ham, i stedet for den naeste kamp, det er irriterende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jo hans ting - altså at være kontroversiel. Hele tiden at være i mediernes søgelys. Men det er da alt andet lige Zlatan der kommer til at fremstå som en gal mand i den der historie. "Du har inga pungkulor. Du bajsar på dig inför Mourinho. Du kan dra åt helvete!” Hvis man snakker sådan til sin træner, uanset hvordan forholdet så ellers er, kan man simpelthen ikke brokke sig over at blive smidt ud. Desuden kan han vel ikke være utilfreds med at han blev sat af? Han spillede jo dårligt, løb færre meter end Valdés og havde (har) en agent der bare ikke kan finde ud af at holde sin kæft, samtidig med at Bojan greb chancen og leverede kamp efter kamp, blandt andet i den omtalte kamp mod Villarreal, hvor han jo scorede sit super mål. Jeg tror også problemet for Zlatan var at det gik for godt i starten. Der arbejdede han hårdt, forblev ydmyg i attituden og udtalelserne og som et resultat af sit hårde arbejde scorede han altså også, og netop fordi det gik så godt, tror jeg han begyndte at tage foden lidt af pedalen og læne sig lidt tilbage - nærmest som om han tænkte: "Nu har jeg altså også løbet og løbet. Jeg fortjener lige at tage en slapper i de næste 5 kampe og bare vade lidt rundt på banen!" Her kendte han tydeligvis ikke Pep godt nok til at vide at den slags ikke tolereres.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Brombi »

tumpe..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Skydefinten »

Ja, det var vel forventeligt. Håber hans biografi failer big time. Gud hvor er jeg blæret til engelsk...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Michman »

Den svenske lort skal lukke røven i sådan en grad at det lære han aldrig nogensinde at stave til. Han var ikke god nok til Barca. Eller han passede ikke ind i spiller konseptet, på nogen som helst måde. Er træt af at høre hans kritik af Barca og af Pep. Da han intet grundlag har for det. Han skulle i stedet prøve at se sig selv i øjene, og i stedet for prøve at tænke lidt, og måske endda vende kritiken lidt en af for en gang skyld. Værste fejl køb sammen med Hleb.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Visca El Barca »

AC Milan's Zlatan Ibrahimovic: Barcelona's Pep Guardiola was scared of Jose Mourinho, & Iniesta, Xavi and Messi were like schoolboys
The Sweden international has revealed that he had a furious row with the Catalan side's head coach, while also admitting he did not connect with their star players

Nov 3, 2011 12:43:00 PM
By Stefan Coerts

AC Milan attacker Zlatan Ibrahimovic has revealed that he completely lost control in the aftermath of Barcelona's 4-1 away win over Villarreal in the 2009-10 campaign as he slammed head coach Pep Guardiola for his 'lack of balls' in their Champions League elimination by Inter only days before.
Don't Miss

Swedish publication Aftonbladet reports that the striker reveals in his autobiography, which will be published in two weeks' time, how he told Guardiola that he was afraid of then-Inter coach Jose Mourinho and that the Barcelona coach could "go to hell".

"I yelled to him: 'You have no balls!' And probably worse things than that. And I added: 'You are sh***ing yourself about Mourinho! You can go to hell!' I was completely mad. If I were Guardiola, I would have been frightened," Ibrahimovic writes in the first chapter of his book.

The former Ajax star also took the time to reveal his true feelings for Barcelona trio Lionel Messi, Andres Iniesta and Xavi.

"The atmosphere in the dressing room was way too quiet for me. Messi, Iniesta and Xavi always obeyed without protesting. They were like schoolboys. I'm not like that and I couldn't be myself."


Ibrahimovic also explained that Messi is Guardiola's favourite, while also stating that the coach made little attempt to communicate with him.

"Messi asked to be played in another position. He wanted to play as centre forward and got his way. I didn't have a relationship with the coach. He hardly looked at me."


The 30-year-old attacker left Barcelona for AC Milan in the summer of 2010 after only one year at Camp Nou.
Kilde; http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... as-scared-

Han var en af mine favoritspillere, men er begyndt at blive traet af ham. Leo, Xavi og Ini har ikke gjort andet, end at rose ham og stoette ham, men nu skal han aabenbart ogsaa komme med negative udtalelser om dem. Han virker som en meget bitter mand, den kaere Ibra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
AC Milan's Zlatan Ibrahimovic: Barcelona's Pep Guardiola was scared of Jose Mourinho, & Iniesta, Xavi and Messi were like schoolboys
The Sweden international has revealed that he had a furious row with the Catalan side's head coach, while also admitting he did not connect with their star players

Nov 3, 2011 12:43:00 PM
By Stefan Coerts

AC Milan attacker Zlatan Ibrahimovic has revealed that he completely lost control in the aftermath of Barcelona's 4-1 away win over Villarreal in the 2009-10 campaign as he slammed head coach Pep Guardiola for his 'lack of balls' in their Champions League elimination by Inter only days before.
Don't Miss

Swedish publication Aftonbladet reports that the striker reveals in his autobiography, which will be published in two weeks' time, how he told Guardiola that he was afraid of then-Inter coach Jose Mourinho and that the Barcelona coach could "go to hell".

"I yelled to him: 'You have no balls!' And probably worse things than that. And I added: 'You are sh***ing yourself about Mourinho! You can go to hell!' I was completely mad. If I were Guardiola, I would have been frightened," Ibrahimovic writes in the first chapter of his book.

The former Ajax star also took the time to reveal his true feelings for Barcelona trio Lionel Messi, Andres Iniesta and Xavi.

"The atmosphere in the dressing room was way too quiet for me. Messi, Iniesta and Xavi always obeyed without protesting. They were like schoolboys. I'm not like that and I couldn't be myself."


Ibrahimovic also explained that Messi is Guardiola's favourite, while also stating that the coach made little attempt to communicate with him.

"Messi asked to be played in another position. He wanted to play as centre forward and got his way. I didn't have a relationship with the coach. He hardly looked at me."


The 30-year-old attacker left Barcelona for AC Milan in the summer of 2010 after only one year at Camp Nou.
Kilde; http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... as-scared-

Han var en af mine favoritspillere, men er begyndt at blive traet af ham. Leo, Xavi og Ini har ikke gjort andet, end at rose ham og stoette ham, men nu skal han aabenbart ogsaa komme med negative udtalelser om dem. Han virker som en meget bitter mand, den kaere Ibra.
Ja hver sin smag jeg har har altid hadet manden pga hans arrogrance
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Bager »

Han er jo en TÅBE
Visca el Barca

kato

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af kato »

Han er sikkert bitter over ikke at være i Barca, derfor skal han retfærdigegøre sig selv via en bog. Han er åbenbart en medieluder, hvilket passer til hans arrogance og ego. Hvor meget det vil gavne ham, at udgive den bog, tja lidt flere penge på kontoen. Sikkert også en del omtale af den negative. Jeg tror han har skudt sig selv i foden. Er også ligeglad med den dumme svensker. Håber ikke pressen vil køre det alt for meget op, han har ikke fortjent al den opmærksomhed. Og gider ikke at bruge mere tid på den mand.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Siempre Barca »

Han sviner træneren til, slår sine holdkammerater, er yderst arrogant, vil ikke afslutte karrieren i Malmö og har tænkt sig at dovne den af efter fodboldkarrieren. Kan man blive et dårligere menneske? För i helvete en dåre!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Blaugrana92 »

Siempre Barca skrev:Han sviner træneren til, slår sine holdkammerater, er yderst arrogant, vil ikke afslutte karrieren i Malmö og har tænkt sig at dovne den af efter fodboldkarrieren. Kan man blive et dårligere menneske? För i helvete en dåre!
Slår OG sparker! Som en hest. Fra Sverige. Eller Bosnien. Eller Kroatien. I hvert fald ikke fra Irland.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af emo »

Kun respekt for at dovne den af efter karrieren, han har tjent sine penge, hvorfor arbejde når du kan holde fri?
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Lopezzz »

Dumma jävla idiot !!
Vi skal bare ignorere ham, det vil skade ham endnu mere ;-)
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af JonasV »

Jeg har ellers godt kunne lide ham, men hvis de der udtalelser er korrekte, så kan han seriøst rende og hoppe. Båtnakke.

Jbninc

Re: Zlatan Ibrahimovic

Indlæg af Jbninc »

Jeg glæder mig så vanvittigt til at læse bogen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster