Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Det er pudsigt med Eriksen for han har fine stats, men alligevel er jeg bare aldrig rigtig imponeret når jeg ser ham spille. Der er bare et eller andet ved ham som imo er ret meh. Om det er manglende fart, teknik eller andet skal jeg ikke kunne sige men han spiller bare ikke som en "stjerne" imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af kklaus »

Eriksens egentlige betydning er tydeligst når han ikke spiller, eller når han er inde i en dårlig periode. Top3 midt/offensiv midt er måske at strække den, men top 10 synes jeg ikke er helt skævt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:Er det ikke på tide, at snakke om Eriksen som en af de bedste spillere i verden? Ikke bare som en top 30 spiller, men måske endda som en top 10 spiller. Siden han kom til Tottenham:

2013/14: 25 kampe, 1984 minutter, 7 mål, 8 assists. Tottenham bliver nummer 6.
2014/15: 38 kampe, 3142 minutter, 10 mål, 2 assists. Tottenham bliver nummer 5.
2015/16: 35 kampe, 2942 minutter, 6 mål, 13 assists. Tottenham bliver nummer 3.
2016/17: 32 kampe, 2807 minutter, 8 mål, 12 assists. Tottenham ligger nummer 2.
Alt i alt: 130 kampe, 31 mål, 35 assists.

Det er åndssvagt så stabilt præsterende han har været siden skiftet til Tottenham. Mens Eriksen også selv har forbedret sig stødt, har Tottenham som hold gjort det samme. Det er imponerende, hvordan Tottenham har formået at udfordre magtstrukturen i Premier League, uden at have en stenrig oliearaber (eller -russer) i ryggen. Christian Eriksen er så absolut en af nøglefigurerne i fremgangen de seneste år.
Altså jeg vil så gerne give dig ret og han imponerer virkelig i øjeblikket. Men der er et eller andet udefinerbart som fortæller mig at han mangler noget for at spille i Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Men der er et eller andet udefinerbart som fortæller mig at han mangler noget for at spille i Barca
Præcis den samme følelse jeg har. Og jeg vil endda virkelig gerne have en dansker til barca ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/chris ... liard.html

Og så ville han godt nok være dyr :eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/chris ... liard.html

Og så ville han godt nok være dyr :eek:
Nu er det jo bare CIES, men nej, han ville nok ikke blive billig, taget Levy's tidligere handler in mente. Tottenham kan jo tillade sig afvise rimelig store tilbud med de TV-aftaler og andre indtægter de har, men hvis Barcelona virkelig vil have Eriksen, og Eriksen gerne vil til Barcelona, kunne man nok godt få forhandlet en okay pris. Spørgsmålet er så bare, hvad en okay pris er...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Ja vi ville kunne købe ham men han ville koste kassen. Tror faktisk ikke CIES skyder helt ved siden af... Spurs er hårde at forhandle med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af kklaus »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/chris ... liard.html

Og så ville han godt nok være dyr :eek:
Nu er det jo bare CIES, men nej, han ville nok ikke blive billig, taget Levy's tidligere handler in mente. Tottenham kan jo tillade sig afvise rimelig store tilbud med de TV-aftaler og andre indtægter de har, men hvis Barcelona virkelig vil have Eriksen, og Eriksen gerne vil til Barcelona, kunne man nok godt få forhandlet en okay pris. Spørgsmålet er så bare, hvad en okay pris er...
Jeg har svært ved at se dem sælge for under 50M euro, men tror samtidigt heller ikke en evt. pris ville ryge over 60M.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Det tror jeg godt den kunne. Priserne er ved at gå amok. Spillere som sane, stones, xhaka osv blev solgt for latterlige beløb i forhold til niveau. Eriksen har spillet en flot sæson for et hold der ikke mangler penge og er på vej ind i en meget spændende periode. Jeg kunne godt se ham koste 60-70 mio. Altså hvis han blev solgt og det tror jeg ikke han gør da jeg har svært ved at se klubber betale så meget for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

Jeg ser stort set alle Spurs kampe, og jeg synes ikke helt at Eriksen er godt nok til Barca, måske som reserve men det ville han være for dyr til.

Men jeg kan godt lide han og synes han er god, også er han Dansker. :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

Han bliver sindsyg dyr. Men jeg synes faktisk han er god nok. Synes han er bedre end de fleste unge midtbane spillere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Jesni »

Jeg synes han har alle kvaliteterne - og specielt den mentale egenskab, der gør han passer fremragende ind. Jeg tror såmænd også han ville få rigtig meget spilletid. Men han har for kort tid siden forlænget, så det er urealistisk, medmindre han har nogle klausuler, vi ikke kender til.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af De La Barça »

Jeg må indrømme at jeg efter denne sæson er blevet lidt hooked på Eriksen. Han har virkelig udviklet sig over de sidste par sæsoner og jeg tror han kunne være en god mand på midten når Don Andrés ikke kan mere.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af De La Barça »

Jeg er enig med denne skribent: http://bet.unibet.co.uk/football/premie ... o-and-sign


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af !Option »

De La Barça skrev:Jeg er enig med denne skribent: http://bet.unibet.co.uk/football/premie ... o-and-sign


Visca el Barça i Visca Catalunya
Sådan som det lægges ud her, er det jo svært at være uenig. Jeg har aldrig rigtig været fortaler for Eriksen i Barca, men på indrømme at ideen om ham i klubben vokser på mig for tiden... Jeg tror næsten hellere jeg ville se ham i klubben end Coutinho. Desuden tror jeg også at han vil være billigere at handle såvel som lønmæssigt.

Min eneste anke imod Eriksen er at han mangler det der ekstra (x-factor?)... Ved ikke hvordan man skal formulere det helt præcist, men han er ikke typen hvor man sidder tilbage efter en af hans aktioner med kæben neden om knæene, som man ser det med fx Iniesta.
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster