Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af # 23 »

Det er satme også svært, når Eriksen er omringet af retarderede spillere såsom Simon Poulsen og Dennis Rommedahl, som ikke ejer et gram talent i sig og fjolser som Bendtner.

Du kan jo tydeligvis se, at ingen forstår Eriksen på landsholdet, ganske enkelt fordi de er for dumme.

Det er faktisk lidt underligt, at Morten Olsen ikke har hentet Christian Poulsen tilbage fra landsholdspensionen (ved godt han de sidste år af landsholdskarrieren var røvringe, men han har gjort det rigtig flot for Ajax) og kørt Ajax-midtbanen med Schöne, Poulsen og Eriksen. Tre spillere der spiller sammen på daglig basis og kender hinanden.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

Nej tak til Eriksen!
Han har mistet den WOW effekt som Morten Olsen kalder det. Som gjorde ham rigtig spændende.

Så vi jeg heller have Óliver Torres, selv om han kun er 18 og ikke har vist noget på en højt niveau, og at jeg ikke kender særligt til ham.

Eller for den sags skyld satse på Roberto eller Rafinha.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Jep, lad os bare hente Oliver Torres, som er 18 år og har spillet 8 kampe for Atletico. Fodboldsporten er en sjov sport. Det er utroligt, hvor glemsomme folk er. Det gælder ikke kun os fans, men også de professionelle folk indenfor sporten. Sidste sæson var Eriksen på alles læber, men efter at have spillet nogle mindre gode kampe for det danske landshold, som jo må betegnes som amatørhold, når man kan tabe til Armenien med hele fire mål, så kan man godt kassere en spiller af Eriksens kaliber. Eriksen som har gjort det fortrinligt for Ajax både i den hjemmelige liga, såvel som i CL.



Jeg forstår det bare ikke, men fred være med det. Det virker bare komisk, når man hellere vil købe Oliver Torres frem for Eriksen, men ok det er nuet - det handler om og Eriksen er dansker, som sagt.
Senest rettet af Kubala tors jul 04, 2013 9:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Brombi »

Oliver Torres virker som den helt nye store stjerne. Har set et par af hans u-landsholdskampe. Et sandt geni, som allerede nu virker utrolig rutineret, på trods af manglen på samme.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Men helt ærligt en 18-årig spiller frem for Eriksen, som skal supplere Xavi, Ini og Cesc. Det er jo forrykt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Men helt ærligt en 18-årig spiller frem for Eriksen, som skal supplere Xavi, Ini og Cesc. Det er jo forrykt.
Ikke hvis talentet er stort nok... Jeg ser dog hverken torres eller eriksen som løsningen. synes eriksen er alt for offensiv. Jeg ville personligt ikke have noget imod at man hentede en mere rutineret spiller som kunne aflaste xavi. en keita type bare med andre kvaliteter og som er tilfreds med bænken. Men håber mest på at roberto har talentet til at tage skridtet op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Jeg er godt træt af frasen: Når talentet er stort nok. Det er ikke rettet mod dig, bare generelt alle der bruger den samme frase, når de skal argumentere for noget, når der ikke kan argumenteres yderligere for ens sag. Eriksen er kun 21 år. Han er ikke færdig med at udvikle sig. Jeg giver dig dog ret i, at han minder mere om Ini end Xavi, men så kan Cesc aflaste Xavi og Eriksen kan aflaste Ini. Jeg synes at det er komisk at man hellere vil købe en 18-årig spiller frem for en 21-årig spiller med masser af rutine og erfaring, som intet har vist endnu, men har et mærkat på sig, hvor der står: Stortalent.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Jeg er godt træt af frasen: Når talentet er stort nok. Det er ikke rettet mod dig, bare generelt alle der bruger den samme frase, når de skal argumentere for noget, når der ikke kan argumenteres yderligere for ens sag. Eriksen er kun 21 år. Han er ikke færdig med at udvikle sig. Jeg giver dig dog ret i, at han minder mere om Ini end Xavi, men så kan Cesc aflaste Xavi og Eriksen kan aflaste Ini. Jeg synes at det er komisk at man hellere vil købe en 18-årig spiller frem for en 21-årig spiller med masser af rutine og erfaring, som intet har vist endnu, men har et mærkat på sig, hvor der står: Stortalent.
Det kan godt være at du er træt af det men hvis talentet er stort nok så skal de nok spille og vise deres værd. Tvivler dog på at torres talent er større end thiagos og dennes talent viste sig ikke stort nok. Jeg ser personligt ikke noget lys i eriksen. Ja han spiller fast og gør det godt men i en liga som ikke er mange skridt foran superligaen (den er foran). Men det er min egen mening og måske kan han modbevise mig. Når man ser på hans pris så kunne et køb derimod godt forsvares.

Er desuden fuldstændig enig i at man sagtens kan hente en mere offensiv midt for at trække cesc længere tilbage i banen. Ser meget gerne cesc spille en mere tilbagetrukket rolle i næste sæson. Synes klart han er bedst lidt tilbage i banen og så med sine dybdeløb!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Æresdivisionen er 5-10 gange bedre end Superligaen. Har produceret spillere som Overmars, Davids m.m. og i nyere tid Zlatan, Suarez og Sneijder, bare for at nævne nogle stykker.



Jeg vil til enhver tid foretrække Eriksen frem for Oliver Torres. Det er ikke sådan at Eriksen intet talent ejer. Han har trods alt 166 kampe på cv'-et for Ajax, hvor han har stået for 67 assist og har scoret 30 mål. Desuden har han spillet CL i de seneste tre sæsoner, hvor han har gjort det godt. Det er i mine øjne lattervækkende, når man hellere vil satse på Oliver Torres frem for Eriksen. Hvorfor skal man så ikke bare satse på Sergi Roberto, Espinosa eller Rafinha i stedet for, hvis snakken skal falde på Oliver Torres. Eriksen er i øvrigt bedre end alle de tre Barca spillere, som jeg har nævnt.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg er godt træt af frasen: Når talentet er stort nok. Det er ikke rettet mod dig, bare generelt alle der bruger den samme frase, når de skal argumentere for noget, når der ikke kan argumenteres yderligere for ens sag. Eriksen er kun 21 år. Han er ikke færdig med at udvikle sig. Jeg giver dig dog ret i, at han minder mere om Ini end Xavi, men så kan Cesc aflaste Xavi og Eriksen kan aflaste Ini. Jeg synes at det er komisk at man hellere vil købe en 18-årig spiller frem for en 21-årig spiller med masser af rutine og erfaring, som intet har vist endnu, men har et mærkat på sig, hvor der står: Stortalent.
Det kan godt være at du er træt af det men hvis talentet er stort nok så skal de nok spille og vise deres værd. Tvivler dog på at torres talent er større end thiagos og dennes talent viste sig ikke stort nok. Jeg ser personligt ikke noget lys i eriksen. Ja han spiller fast og gør det godt men i en liga som ikke er mange skridt foran superligaen (den er foran). Men det er min egen mening og måske kan han modbevise mig. Når man ser på hans pris så kunne et køb derimod godt forsvares.

Er desuden fuldstændig enig i at man sagtens kan hente en mere offensiv midt for at trække cesc længere tilbage i banen. Ser meget gerne cesc spille en mere tilbagetrukket rolle i næste sæson. Synes klart han er bedst lidt tilbage i banen og så med sine dybdeløb!
Enig. Jeg ser også Cecs længere tilbage i banen som Xavis afløser, hvis Thiago Smutter.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8354
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:Det er satme også svært, når Eriksen er omringet af retarderede spillere såsom Simon Poulsen og Dennis Rommedahl, som ikke ejer et gram talent i sig og fjolser som Bendtner.

Du kan jo tydeligvis se, at ingen forstår Eriksen på landsholdet, ganske enkelt fordi de er for dumme.

Det er faktisk lidt underligt, at Morten Olsen ikke har hentet Christian Poulsen tilbage fra landsholdspensionen (ved godt han de sidste år af landsholdskarrieren var røvringe, men han har gjort det rigtig flot for Ajax) og kørt Ajax-midtbanen med Schöne, Poulsen og Eriksen. Tre spillere der spiller sammen på daglig basis og kender hinanden.
Sad og tænkte præcis det samme med Christian Poulsen. Christian Eriksen er rigtig god. Om han har Barca niveau finder jeg dog tvivlsomt. Om han så kan få det, det tror jeg så mere på. Men Eriksen til Barca lige nu? NEJ. Men han skal videre. Han skal finde en klub hvor han kan spille fast. Og selv de mest hardcore fans af Eriksen må også indrømme at han ikke vil få nok spilletid i Barca..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Jeg er sgu ikke hardcore fan af Eriksen eller noget, men han kan sagtens få samme antal kampe, som Thiago f.eks. fik. Jeg mener bare at det er svært at finde en, der har niveauet til Barca, hvis denne skal gå direkte ind på holdet. Der er ikke rigtigt nogen, der kan slå Xavi eller Ini af holdet, bare kig på Cesc, som var en leder i Arsenal og en af PLs mest markant spiller, men i Barca er han bag Xavi og Ini. Eriksen hører under den samme kategori, som Thiago, Gündogan m.m. Man kan så altid diskutere, hvem der er bedre osv., men han hører under den samme kategori.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Ville være et godt køb af Tottenham, hvis man kun gav 90 mio danske kr. for Eriksen. 21 år og har en masse rutine. Kan blive en succes, ligesom med Vertonghen. Barca valgte at se borte fra Vertonghen, imens Tottenham købte ham og han har været en succes. Barca kunne også få Eriksen, men man vælger, at se borte fra ham; flere danske Barca fans ser ikke det store potentiale i ham, men man vil komme til, at fortryde det lidt, hvis han kommer til, at brillere for Tottenham.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Han et til lægetjek i London skriver Ajax. Jeg bliver glad for Spurs. Sammen med Lamela og ham rumæneren de har købt til forsvaret. Uha.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Kubala »

Jep, jeg er også glad for Spurs og Eriksen. Det er et godt skifte. Tottenham er et perfekt hold for ham og AVB er den perfekte træner for Eriksen. Har næsten samme filosofi, ung træner(mere på bølgelængde med de unge spillere), har tillid til de unge spillere og m.m.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster