Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Champione »

Drake skrev:Jeg har godt nok ikke være imponeret over Deulofeu eller Bellerin under u21 EM, det virker lidt bekymrende de ikke virker bedre :roll: :eh:
Helt enig - Dølle har en absolut godkendt indkøbspris, som vi qua alder og talent burde kunne få igen - men en Bellerin er jeg ikke imponeret af.

Intet beviser at han er 300 mill værd!
Han kan ikke intet på egen hånd, og jeg får associationer til Dennis Rommedahl, når han sparker bolden langt frem og prøver at løbe den op!
Jeg er med på, at taktik og spillestil kan hjælpe ham på vej, men han blev slået af holdet på et historisk ringe Arsenal hold, og satte intet aftryk på det "bedste" u21 hold.

Der er lidt for meget "tidligere La Masia" dreng over den interesse - desværre!

Det er en nøgleposition for os, og Bellerin ligner ikke den kæmpe investering for os, der forløser potentialet på positionen :-(
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Døllefø!!!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Dølleføøø!!!
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Billede
Kommer ikke til at ske, så kan ryger nok for en slik næste sæson :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Sænket FRA 20?? :eek:

20 millioner i det her marked kunne i sig selv meget vel være en slik næste sommer.
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Michman »

Kan vi få ham flyttet over i Barca spillere?
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, super start ... gad vide om han overhovedet får mulighed for at spille de der 20 kampe. Kunne lige forestille mig, at han er skadet stort set hele sæsonen, og Milan så snupper ham tilbage næste år, hvorefter der går 3-4 år og så er han Ballon d'Or kandidat. Det kunne lige ligne.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Haha, super start ... gad vide om han overhovedet får mulighed for at spille de der 20 kampe. Kunne lige forestille mig, at han er skadet stort set hele sæsonen, og Milan så snupper ham tilbage næste år, hvorefter der går 3-4 år og så er han Ballon d'Or kandidat. Det kunne lige ligne.
Dølle bliver ikke Ballon D'Or-kandidat i løbet af sin karriere. Det tør jeg næsten godt garantere. Han har på ingen måder hovedet med sig til at kunne blive en af de tre bedste i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Ved du fordi?
#jesuisSheep

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

zqa skrev:Ved du fordi?
Måske har han øjne i hovedet
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Alrighty then.
Conclusion win.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Ved du fordi?
SOm skrevet ovenover. Han har ikke hovedet med sig. Han er 23 år. Han har på ingen måder vist udvikling i sin beslutningstagen, og han er på ingen måder konsistent nok. Når du sammenligner hvad der er derude i verden såsom Neymar, Pogba, Hazard, der er etablerede verdensstjerner eller kæmpe talenter såsom Gabriel Jesus, Leroy Sane, Anthony Martial og ej glemme Mbappé og Dembele, så er det spillere, der allerede er tæt på at blive det, hvis det ikke var for Messi eller Ronaldo såsom Neymar eller Hazard eller massive talenter såsom Mbappe, Dembele, Pogba, Jesus.

Dølle har på intet tidspunkt i løbet af sin karriere vist, at han kan dominere en kamp. Han har vist glimter, men på intet tidspunkt vist at han kan dominere.

Dølle er tættere på at blive en Ben Arfa end en Ballon D'Or vinder.

Man ved, at Dølle har langt endnu, når han ikke engang kunne dominere U21, hvor han spillede med jævnaldrende. Han var en skandale under den turnering. Hvordan skal han så blive verdens bedste, når hans fremtidige konkurrenter er de nævnte spillere?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Han er fornyligt fyldt 23 år. Du nævner 3 spillere der alle er ældre, med Pogba som den eneste hvor der kun er ét år imellem (og som imo stadig mangler hans HELT store gennembrud). Gabriel Jesus, Leroy Sane, Martial, Mbappe og Dembele er sgu ikke spillere der hverken kan dominere en kamp, eller har været konsistente. Det er alle spillere som har maks én enkelt god sæson i bagagen. Jeg synes ærlig talt det er åndssvagt allerede at afskrive Dølle, med det åndssvage postulat at "han ikke har hovedet med sig". Det er de færreste spillere på 23 år der er konsistente verdensstjerner og dominerende, ISÆR som kantspillere.

Med det sagt, så er jeg heller ikke overbevist om at han nogensinde bliver kandidat til balon d'or (doh), og det tror jeg nu heller ikke var Blaus pointe med hans indlæg. Han har dog uden tvivl et talent som gør ham berettiget til, at man giver ham chancen.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

Det giver under alle omstændigheder nogen mening, at kritisere Deulofeu for ikke at have hovedet med sig, for så straks at nævne Ousmane Dembélé, som om han ikke også spiller med hovedet totalt under armen ...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster