Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af olearmsved »

barcastuff: "The agent of Alexis Sanchez (24) informed the club a few weeks ago that the player wants to continue at Barcelona next season"

Håber det holder stik.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Sport plejer at være OK informeret om det, men det kan også være ligegyldigt, hvis Mr. Ice Cold Money Man Sandro Rossell gerne vil tjene lidt x-tra monedas..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

... manden som på twitter går under navnet, rosSell ;-) . Sigende ! :P
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Han er vigtig for vores spil, har alle dage været det.Folk har det med at dømme ham fiasko og kritisere ham hårdt, hvis han ikke scorer, men jeg synes man glemmer de andre positive ting han bidrager med. Alexis er utrolig går til at skabe plads til sine holdkammerater, i særdeleshed til Leo. Grundet hans arbejdsvillighed, er han rigtig god til at holde 2 mand i modstanderens frosvar beskæftiget. Derudover er han en klog taktisk spiller, jeg synes oftest han opfatter situationer hurtigt, tager de rigtige løb, både med og uden bolden.

Det jeg er mest imponeret over, er hans evnen til at holde på bolden. Alexis er utrolig god til at holde på bolden, fordi han er så kropstærk, han er også ret god til at vinde sine mand mod mand dueller, det er jeg meget imponeret over. Han har også vist det mod stærke modstandere, såsom Pepe, Ramos og andre gode forsvarsspillere.

Han skal ganske enkelt blive i Barca, selvom han brænder chancer, kommer han i det mindste frem til dem. Vores andre angribere, udover Leo, har det med at falde ud i kampene. De arbejder hårdt, men oftest er de slet ikke en trussel mod modstanderens mål, det er Alexis derimod. Hvis han scorer et afgørende mål, hvilket meget vel kan komme mod Bayern, så er alle hans brændte chancer glemt. Alexis er skræddersyet til Barcas spil, jeg kan derfor ikke forstå de folk, som mener han spiller alibi-fodbold i Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Luffe1985

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Luffe1985 »

Jeg mener, som en del andre, at han skal sælges. Han får ikke lavet de mål, han skal. Ved godt, at han gør mange andre ting. Gode løb og skaber plads. Men det er ikke nok mener jeg, som del af offensiven, så skal du altså prikke nogle mål ind.
Jeg var så glad for ham i starten, men han er faldet meget af på den. Igår var heller ikke nogen stor aften for ham, det var det så ikke for nogen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes faktisk at netop Alexis og Pedro var nærmest de eneste lyspunkter i går. Især Pedro var stærkt spillende i store dele af kampen, og nærmest i hele første halvleg. Men der skulle heller ikke så meget til for at være et lyspunkt hos os i går.

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarcaRJ »

jeg er osse af den holdning at han bør sælges..han brænder simpelthen for mange chancer og det er immervæk mål, han er købt for..hans hårde arbejde og hurtige løb til trods, mener jeg han scorerer for få mål.. i min optik, sælg hellere ham end villa.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

sonnybarca

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af sonnybarca »

BarcaRJ skrev:jeg er osse af den holdning at han bør sælges..han brænder simpelthen for mange chancer og det er immervæk mål, han er købt for..hans hårde arbejde og hurtige løb til trods, mener jeg han scorerer for få mål.. i min optik, sælg hellere ham end villa.
Er det? Skulle man så ikke have købt en decideret målsluger i stedet? Han er købt for hans arbejdsstyrke, løb og gennembrudsevne.

Han var vores bedste spiller i går.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af abx »

Prøv nu her folkens. At kunne løbe er ikke nok til at være på verdens bedste hold.

Alexis kan ikke sætte en spiller af. Han er usikker/ustabil i de hurtige kombinationer, og hans afslutninger er ikke i nærheden af det han præsterede i Udinese.

At folk jubler over Alexis fordi det lykkedes ham at være med i 4-5 kombinationer i en god kamp, skyldes at vi har 0 forventninger til ham, og at han har et ualmindeligt lavt bundniveau. Så skal der naturligvis ikke meget til før nogle synes at han har spillet glimrende.

Faktum er at han optager en meget vigtig plads i vores start-formation. En plads som burde langt skabe mere værdi i resultaterne end det han hidtil har skabt.

Alexis er ikke dygtig nok, og det ved alle. Der er en grund til at kun få klubber er på jagt efter ham, og de klubber er ikke blandt toppen. Alexis er ikke god nok, og han har haft ufattelig mange spilleminutter til at vise det modsatte - men han har ikke omsat det. Bortset fra de få halveg han har spillet OK.
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

abx skrev:Prøv nu her folkens. At kunne løbe er ikke nok til at være på verdens bedste hold.
Enig.
abx skrev:Alexis kan ikke sætte en spiller af. Han er usikker/ustabil i de hurtige kombinationer, og hans afslutninger er ikke i nærheden af det han præsterede i Udinese.
Det synes jeg nu at Blau har dementeret godt og grundigt med sine statistiker. Alexis er bedre og mere effektiv i Barcelona end han var i Udinese.
abx skrev:At folk jubler over Alexis fordi det lykkedes ham at være med i 4-5 kombinationer i en god kamp, skyldes at vi har 0 forventninger til ham, og at han har et ualmindeligt lavt bundniveau. Så skal der naturligvis ikke meget til før nogle synes at han har spillet glimrende.
Det er ikke min tanke at det forholder sig sådan. Jeg kan selvf. kun tale for mig selv, men mener også at dem der har ytret sig om ham herinde, har en vis forventning til Alexis og han har selvf. ikke indfriet den til top-karakter endnu. Jeg mener at der er mere på vej fra ham, og blot i går var han en af de bedre spillere på holdet (tynd baggrund, men så kunne de andre jo bare levere bedre).
abx skrev:Faktum er at han optager en meget vigtig plads i vores start-formation. En plads som burde langt skabe mere værdi i resultaterne end det han hidtil har skabt.
Anser ham ikke som en regulær starter, de eneste spillere jeg føler er faste startere fremme når de er klar er Messi og Pedro. Villa, Tello og Alexis slås om den sidste plads.
abx skrev:Alexis er ikke dygtig nok, og det ved alle. Der er en grund til at kun få klubber er på jagt efter ham, og de klubber er ikke blandt toppen. Alexis er ikke god nok, og han har haft ufattelig mange spilleminutter til at vise det modsatte - men han har ikke omsat det. Bortset fra de få halveg han har spillet OK.
Alexis er IMO en knald hamrende dygtig fodboldspiller, rent dynamisk og bevægelsesmæssigt en af de bedre jeg har set. Nu husker jeg ikke helt så langt tilbage, men mon ikke at der var andre klubber som var interesserede i ham, og at det mest var op til ham at vælge og vrage. Han er så god at jeg vælger at tro på at det var op til ham.

:-o ;-)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

abx skrev:... og hans afslutninger er ikke i nærheden af det han præsterede i Udinese.
Det der er faktuelt forkert.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
abx skrev:... og hans afslutninger er ikke i nærheden af det han præsterede i Udinese.
Det der er faktuelt forkert.
Fakta mig her og fakta mig der....
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

http://t.co/pmkkdaX15y

Hold øje med Alexis "fald", pffft. CR, det er SÅDAN man hopper højt....
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

emo skrev:http://t.co/pmkkdaX15y

Hold øje med Alexis "fald", pffft. CR, det er SÅDAN man hopper højt....
Additional info: Alexis er 169cm, Javi Martinez er 190cm!!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Badabing »

Jeg kan ikke se linket, er der nogen der kan finde et mirror?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster