Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

På baggrund af denne artikel: http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... for-alexis (man skal dog tage Goal's rygter med en gran salt)

Så kunne det være interessant at debattere om man tror han ville passer ind.

I min optik, at han det oplagte køb for os, kan spille på begge kanter, og har en dejlig eksplosivitet vi kan drage nytte af.
Han er enorm dygtig teknisk med begge ben og en dygtig dygtig dribler, som kan gøre det uforudsigelige hele tiden.
Han viste momentvis klasse på det chilenske landshold under VM.

Vi skulle have haft en scout idag i kampen med Genoa og Udinese, hvor udeholdet vandt 2-4, blandt andet på mål af Alexis.

Han giver prøver på sin kunnen i dette link:
Og det skal så lige nævnes at det er på et bundhold han har præsteret over en længere periode.

Hvad siger I, tror I med den rette coaching og de rette læremestre, han kunne blive ny publikumsfavorit i Camp Nou? Potentialet er der.. :)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ronaldinho »

Champione skrev:På baggrund af denne artikel: http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... for-alexis (man skal dog tage Goal's rygter med en gran salt)

Så kunne det være interessant at debattere om man tror han ville passer ind.

I min optik, at han det oplagte køb for os, kan spille på begge kanter, og har en dejlig eksplosivitet vi kan drage nytte af.
Han er enorm dygtig teknisk med begge ben og en dygtig dygtig dribler, som kan gøre det uforudsigelige hele tiden.
Han viste momentvis klasse på det chilenske landshold under VM.

Vi skulle have haft en scout idag i kampen med Genoa og Udinese, hvor udeholdet vandt 2-4, blandt andet på mål af Alexis.

Han giver prøver på sin kunnen i dette link:
Og det skal så lige nævnes at det er på et bundhold han har præsteret over en længere periode.

Hvad siger I, tror I med den rette coaching og de rette læremestre, han kunne blive ny publikumsfavorit i Camp Nou? Potentialet er der.. :)
Go' for det!
Ronaldinho Gaúcho

Jbninc

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jbninc »

Man så ham også lege med det danske forsvar, i venskabskampen mod Chile. Han er en utrolig dygtig spiller, af hvad jeg har set.

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

Super du bringer ham op, havde en flair for ham under VM :) (havde jeg faktisk for hele Chile).

Super god video, viser meget af ham. Han er virkelig boldsikker, driblesikker, han er både med i angrebet og nede i forsvaret for at hjælpe til, han kan lave nogen gode skud, arbejder hårdt, bruger sin krop, selvom han kun er 1,68 - faktisk perfekt ;)

Men, det næste problem er så, at vi ikke har brug for flere angribere. Vi har Messi, Villa, Pedro, Bojan, Afellay og Jeffren.
Selvom rygterne går om at Malaga vil købe Jeffren, så har vi stadig fem. Og jeg tror han vil få mere spilletid og udvikle sig mere et andet sted, hvor han måske ikke skal sidde og vente på sit ''gennembrud''.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Bløddyret »

Havde I spurgt mig for 3 måneder siden, havde jeg nok sagt "go for it!". Men nu er Affelay kommet til siden, og medmindre Jeffren og Nolito smutter, så kan jeg ikke se hvorfor der skulle hentes endnu en wing/angriber ind. Specielt med Thiago og Deulofeo på vej, så syntes jeg det ville være spild af penge, især med Barcas økonomi i mente. Medmindre man kan lave en handel ala Affelays (selvom jeg tvivler stærkt på det), og Affelay så kan "omskoles" til en ren midtbane, i stedet for offensiv kant. Så syntes jeg Sanchez ville være et overskudskøb.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Jbninc

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jbninc »

Bløddyret skrev:især med Barcas økonomi i mente.
Jeg er ret sikker på, at Barcelonas økonomi er ganske sund. Der er lige blevet skrevet en milliard-kontrakt på en side af omsætningen der før var 0, eller faktisk minus.

At vi lider under en præsident, der ser du til at bruge mere tid på at svine den tidligere til, end at fuldføre sit arbejde, er vidst det vi skal tage i mente.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af ladislau »

Omsætning på nul? Det lyder sgu ikke sundt.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Nul omsætning. Det er sådan Rossel rolls.

Lionel Messi

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Lionel Messi »

Alexis Sanchez er kant, og der er vi godt dækket ind af Pedro og Messi i minimum 4-5 år til. Han er for god til at sidde på bænken, så tror ikke vi får ham - og håber da heller ikke.

Jbninc

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jbninc »

ladislau skrev:Omsætning på nul? Det lyder sgu ikke sundt.
Hvis dit indlæg er et svar på mit, så læs lige én gang til.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jamial »

ladislau skrev:Omsætning på nul? Det lyder sgu ikke sundt.
"På en side af omsætningen". Han hentyder udelukkende til trøjesponsor-aftaler, intet andet. Og den side har vist kun været i minus de sidste mange år. ;)

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

barcastuff skrev:Barcelona are interested in Udinese attacker Alexis Sanchez (22) and want to sign the Chilean attacker in the summer.
Jeg tror han vil passe rigtig godt ind. Så er han også driblestærk og arbejder hårdt. Men synes hellere vi skal bruge Jeffren, Nolito, Afellay eller Bojan på kanterne i stedet for at købe ham.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ronaldinho »

Hotnuk skrev:
barcastuff skrev:Barcelona are interested in Udinese attacker Alexis Sanchez (22) and want to sign the Chilean attacker in the summer.
Jeg tror han vil passe rigtig godt ind. Så er han også driblestærk og arbejder hårdt. Men synes hellere vi skal bruge Jeffren, Nolito, Afellay eller Bojan på kanterne i stedet for at købe ham.
Nolito skifter vidst til Benfica til sommer, og Jeffren ved jeg ikke helt med, han er 23, og er stadig reserve, og slår ikke igennem når han får chancen. Og er Afellays plads ikke rigtig Midt/Offensiv midt?

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ronaldinho »

Hotnuk skrev:
barcastuff skrev:Barcelona are interested in Udinese attacker Alexis Sanchez (22) and want to sign the Chilean attacker in the summer.
Jeg tror han vil passe rigtig godt ind. Så er han også driblestærk og arbejder hårdt. Men synes hellere vi skal bruge Jeffren, Nolito, Afellay eller Bojan på kanterne i stedet for at købe ham.
Nolito skifter vidst til Benfica til sommer, og Jeffren ved jeg ikke helt med, han er 23, og er stadig reserve, og slår ikke igennem når han får chancen. Og er Afellays plads ikke rigtig Midt/Offensiv midt?

Hotnuk

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Hotnuk »

Ronaldinho skrev:
Hotnuk skrev:
barcastuff skrev:Barcelona are interested in Udinese attacker Alexis Sanchez (22) and want to sign the Chilean attacker in the summer.
Jeg tror han vil passe rigtig godt ind. Så er han også driblestærk og arbejder hårdt. Men synes hellere vi skal bruge Jeffren, Nolito, Afellay eller Bojan på kanterne i stedet for at købe ham.
Nolito skifter vidst til Benfica til sommer, og Jeffren ved jeg ikke helt med, han er 23, og er stadig reserve, og slår ikke igennem når han får chancen. Og er Afellays plads ikke rigtig Midt/Offensiv midt?
Afellay er både kant og offensiv midtbane.
Men Barca skulle vist være i gang med at forhandle en kontrakt der ligner Benficas, så han kan blive.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster