Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

[iPique: "I've been talking with Marc (Bartra), I gave him advice. Won't say in public what I told him." #fcblive][/i]
Hvad mon han har rådet ham til? Skift til en anden klub, chancerne for at spilletid i Barca er små, måske? Man snakkede om at Lucho primært ville bruge Masch på midtbanen, med tanke på hans meget svage præstationer på CB pladsen de sidste sæsoner samt Bartra gode form, er det stadig mærkværdigt, at man foretrækker Masch. Hvilket signal sender det til Bartra? Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Bartra skifter, hvis situationen ikke ændrer sig de næste måneder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af soul_pitcher »

Måske er skaderne til Pique og Vermaelen, der er skyld i hans manglende optræden?
Det er vigtigt, at få en god start på sæsonen, og Masch har lige den snert af erfaring ekstra.
Men forhåbentligt får vi Marc at se, når BUssi skal have en pause. *fingers crossed*
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Jesni »

Det kunne måske også forklares med, at folk herinde har en urealistisk forventning til Batras nuværende niveau. Det overrasker ikke mig, at vi endnu ikke har set ham. Der er for meget konkurrence om de pladser nu, og der har han trukket det korteste strå so far.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Enig Jesni... LE er fjerde træner der nu ser bort fra bartra (bartra var dog meget ung under pep). Og LE kender ham endda fra b-holdet. Noget kunne tyde på at han er femtevalg pt og kan ikke se hvordan han skal kunne forbedre sin position.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Lol, hvordan er det anderledes end det jeg skriver? Nemlig at chancerne for spilletid i Barca er små for hans vedkommende, når endnu en træner foretrækker Masch fremfor ham. En mand der vel at mærke har spillet skidt de sidste to sæsoner på den position. En mand der næsten ingen pre-season har haft med holdet, hvorimod Bartra har trænet fuldt ud hele pre-season. Masch starter sæsonen med at dumme sig gevaldigt, noget som Lucho kommenterer direkte på. Alligevel er han foran Bartra, på en plads som han helst ikke skal spille ifølge de forskellige aviser.

Jeg kan ikke forestille mig at han er foran Vermaelen ej heller Piqué. Det vil sige at både Mathieu, Pique, Vermaelen og Masch står foran ham i køen. Derfor kunne det tænkes, at han synes tiden er inde til et skifte væk, såfremt situationen ikke ændrer sig.

Han har på ingen måde spillet sig af holdet, tværtimod. Han har leveret næsten hver gang, han har fået chancen. Senest da Masch fik et meget dumt rødt kort, og svigtede sine holdkammerater. At han alligevel er så langtfra spilletid, kunne netop være et tegn på, at træneren mener, de andre er bedre end ham.

Man kan så snakke om hans nuværende niveau og det ene og det andet, men jeg kan udelukkende forholde mig til det, jeg har set på banen. De præstationer Bartra har leveret, målt med de præstationer Masch har leveret de seneste sæsoner, tipper det klart til Bartras fordel. Det mener træner så ikke, det er i den grad et signal til Bartra, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Lol, hvordan er det anderledes end det jeg skriver?
Hvad?

Jeg mener personligt ikke at bartra har været så god som folk gør ham til. Kan ikke huske ham spille en vigtig kamp hvor han dominerende eller for den sags skyld mærkbart forbedrede vores forsvar. Til hans forsvar skal det dog lyde at vores forsvar så også har været elendigt i de sidste par år. Jeg synes sgu han er lidt hyped og tvivler på at folk havde været ligeså positive overfor ham hvis han ikke var fra la masia.

IMO er han en fin breddespiller og hvis han kan leve med den rolle så er han mere end velkommen. Hvis han vil spille fast så skal han måske søge væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af emo »

Noget som er sjovt, måske for nogen, er at: under Tata når Bartra ikke spillede var Tata en komplet idiot. Under LE når Bartra ikke spiller er Bartra bare ikke god nok endnu.

Hmm, imo er Bartra god nok. Han skal nok spille. Det er klart at der er navne og rutine foran ham.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Lol, hvordan er det anderledes end det jeg skriver?
Hvad?

Jeg mener personligt ikke at bartra har været så god som folk gør ham til. Kan ikke huske ham spille en vigtig kamp hvor han dominerende eller for den sags skyld mærkbart forbedrede vores forsvar. Til hans forsvar skal det dog lyde at vores forsvar så også har været elendigt i de sidste par år. Jeg synes sgu han er lidt hyped og tvivler på at folk havde været ligeså positive overfor ham hvis han ikke var fra la masia.

IMO er han en fin breddespiller og hvis han kan leve med den rolle så er han mere end velkommen. Hvis han vil spille fast så skal han måske søge væk.

Ja, hvad?

Hvad dækker " Jeg mener personligt ikke at han har været så god som folk gør ham til" over? De fleste af vores spillere har udtalt, at Lucho er fuldstændig ligeglad med navn, han kigger kun på præstationer. Masch har så spillet meget skidt på CB position de sidste to sæsoner, han har ikke haft meget pre-season, hvorimod Bartra var med hele pre-season.

Med tanke på, at hans tidligere præstationer og alt det in-mente, skulle man tro, at han ville få chancen. Det gør han så ikke i den første kamp. Fair nok. Masch dummer sig gevaldigt i den første kamp og bliver vist ud. Bartra erstatter ham og spiller godt. Man skulle derfor tro, at han så ville få chancen. At han ikke gør det, kunne være et tegn på, at Lucho ikke har den helt store tiltro til ham. Han har i hvert fald mere tiltro til en mand, som har spillet skidt de sidste to år.

Ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, kunne det tænkes at han måske skifter væk, såfremt situationen ikke har ændret sig de næste måneder. Det var dét, jeg skrev i første omgang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2819
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 421 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Noget som er sjovt, måske for nogen, er at: under Tata når Bartra ikke spillede var Tata en komplet idiot. Under LE når Bartra ikke spiller er Bartra bare ikke god nok endnu..
Nu var der heller ikke så mange at vælge imellem da Tata var træner, pique, mascherano og Bartra.
Hvorimod LE har flere strenge at spille på.
Men forstår godt hvad du mener, folk har et andet syn på LE end Tata.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe tror vi snakker forbi hinanden visca!

Jeg ved sgu ikke hvad der sker med bartra. Tror masche er typen som alle trænere elsker pga sin arbejdsmoral og væremåde. Han kan fungere som et slags bindeled mellem træneren og spiller hvilket også var det tata brugte ham så. Ydermere så har en fornemmelse af at bartra måske ikke er så stærk til træning hvilket er noget af det LE vægter højest.

Men ja han kunne godt smutte hvis han ikke fik mere tid. Og jeg kan egentlig godt forstå ham. Han er snart 24 og har ikke for alvor fået sit gennembrud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Enig med Piquénbauer.

Jeg har aldrig set det helt store talent i Bartra. Synes det er arveligt at vi ikke købte et andet talent, som vi kan satse på.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af emo »

Hvor er det at Bartra ikke er god nok. Han har et kæmpe Bracs hjerte, han giver sig og kæmper fuldt ud, han er okay hurtig, han er eminent til at bryde spillet og dermed forudse det næste træk fra modstanderen, han har højden, imo er og har han alt.

Han er ligeså god som dem vi har, og han skal have sine kampe, det er et must. Vi har fucking et luksus problem i forsvaret lige nu. Vildt.
Allez...

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Rivaldowski »

Bartra er på ingen måde under Masch i nievau når det gælder om at spille CB. Synes seriøst at det er komplet
Idioti af Enrique at han ikke har brugt ham. Giv ham nu en periode med kampe så han kan få noget kontinuitet. Han har leveret hver gang det var været nødvendigt.
All times are good, when old.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Enig med Piquénbauer.

Jeg har aldrig set det helt store talent i Bartra. Synes det er arveligt at vi ikke købte et andet talent, som vi kan satse på.
Tror ikke du er enig med mig. Jeg vil meget gerne have bartra i truppen. Desværre tror jeg bare ikke at han kan blive god nok til andet end at være reserve. Hvis han kan leve med den rolle så er der ikke en anden reserve som jeg hellere ville have.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

emo skrev:Hvor er det at Bartra ikke er god nok. Han har et kæmpe Bracs hjerte, han giver sig og kæmper fuldt ud, han er okay hurtig, han er eminent til at bryde spillet og dermed forudse det næste træk fra modstanderen, han har højden, imo er og har han alt.

Han er ligeså god som dem vi har, og han skal have sine kampe, det er et must. Vi har fucking et luksus problem i forsvaret lige nu. Vildt.
Jeg synes nu ikke at han højden, han er 1,83 cm. Men selv om han ikke er så høj, så skal han så have en rigtig god springkræft og timing, og det synes jeg ikke helt at han har. Også synes jeg også at han mangler lidt fysisk styrke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot], kklaus og 83 gæster