Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af vamosbarca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ellay.html

meget dårlig ide at sælge ham og især nu hvor keita er væk. :sørgelig:

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

vamosbarca skrev:http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... ellay.html

meget dårlig ide at sælge ham og især nu hvor keita er væk. :sørgelig:
Det har da ikke noget med Keita at gøre, Ibi skal jo forhåbentligt ikke spille CM.

Men udover det synes det er fint at sælge ham, for synes ikke at han passer ind i vores spillestil, prisen skal bare være en del højere.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

vamosbarca

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af vamosbarca »

måske anyway synes at det er en dårlig ide at sælge ham vi har ikke fået lov at se så meget til ham,jeg synes han skal have denne sæson i klubben til at bevise sit værd,vi skal jo ikke bare sælge a spillere og hive b spillere op.i stedet for.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Champione »

Synes faktisk at Ibi har haft en del af tilføje.. Husk på at vi ikke har set ham på et højt niveau, grundet skader.
Han er hurtig, er intelligent, og har nogle fantastiske spark udefra - hvilket vi i perioder kan mangle...

Plus han er i en etableret alder - sidste år, viste de unge at de trods alt har nogle udfordringer når det virkelig gælder.. Her taler vi om en fast mand på det hollandske landshold, han har vundet mesterskaber, og har prøvet lidt af hvert som spiller.
Noget som giver en spiller ro, når de er lukket helt ned de første 20-25 min., f.eks.

Selvfølgelig er alt til salg for penge - men Tello og Cuenca er altså ikke parate til samme pres, som en Afellay måtte være.
Derudover viste sidste år hvad en smal trup kan betyde og med salg af Afellay, ville det betyde en strangent mindre i offensiven - og perioder med mange skader til Alexis og en Pedro i manglende form, der har alternativerne sidste år i perioder været for dårlige.

Derfor er jeg umiddelbart taler for at beholde ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er enig med Champione, jeg synes han kan tilføje noget til vores spil, jeg husker stadig hans kamp mod Real i C.L semi på Bernabeu. Han kom ind og satte gang i den, hvor han også lagde op til Leos føringsmål.

Ifølge Goal.com har vi tilbudt ham til Arsenal og Inter. Vi forlanger 6 millioner, det giver ikke rigtig nogen mening, især når Lille var villige til at betale 8 millioner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

Igen er det altså goal.com du bruger som kilde, Visca. De er simpelthen så utroværdige at det ikke er værd at spilde tid på.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Igen er det altså goal.com du bruger som kilde, Visca. De er simpelthen så utroværdige at det ikke er værd at spilde tid på.
Jeg ved godt at du er meget kritisk overfor goal.com, men så utroværdige er de heller ikke. De har en hel masse medarbejdere, som er fast ansatte, som tager sig af et land, og klubber. De rammer rigtig en hel del gange, f.eks. var de en af de første til at melde ud, at Milan var villige til at sælge Silva (som de også var, eller Galliani var, men Berlusconi blokerede for skiftet i første omgang), og igen i går var de nogle af de første til at rapportere et bud fra PSG, som Milan havde accepteret. De har som sagt folk, der har kontakter, man behøver ikke at stemple alle nyheder fra goal.com som utroværdige.

Goal.com har en skribent som har bopæl i Barca, såvidt jeg ved, og han har en hel del indsigt i hvad der foregår i og omkring klubben. Goal.com har udviklet sig, men ja, det er stadig en side der bringer utrolig mange rygter, og nogen gange linker de også direkte fra andre medier, men sådan er det jo bare. Det er bestemt ikke spild af tid, at læse nyheder på goal.com, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Visca El Barca skrev:De rammer rigtig en hel del gange,
Altså hvis man placerer 1000 aber i en hal foran hver deres skrivemaskine, så vil de på et tidspunkt skrive bibelen. Goal skriver i øst og vest. De er ligeglade med om det er sandt, så længe folk læser det. Man skal ikke tage noget som helst af det der står derinde for gode varer før det er bekræftet fra andre kilder.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Bager skrev:
Visca El Barca skrev:De rammer rigtig en hel del gange,
Altså hvis man placerer 1000 aber i en hal foran hver deres skrivemaskine, så vil de på et tidspunkt skrive bibelen. Goal skriver i øst og vest. De er ligeglade med om det er sandt, så længe folk læser det. Man skal ikke tage noget som helst af det der står derinde for gode varer før det er bekræftet fra andre kilder.
Det giver ikke rigtig nogen mening. De var f.eks. en af de første, hvis ikke det første medie, der skrev om Ibra og Silva handel til PSG. Det skal man ikke tro på?. De kunne i detaljer beskrive, hvem der havde bestemt sig for at sælge dem, og hvorfor. Hvorfor skal man så lade være med at tro på det. De er ikke mere utroværdige end størstedelen af de andre sportssider.

Man skal selvfølgelig ikke æde alt de skriver, men man skal så sandelig heller ikke at stemple hver eneste af deres nyhed som utroværdig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

Bager skrev:
Visca El Barca skrev:De rammer rigtig en hel del gange,
Altså hvis man placerer 1000 aber i en hal foran hver deres skrivemaskine, så vil de på et tidspunkt skrive bibelen. Goal skriver i øst og vest. De er ligeglade med om det er sandt, så længe folk læser det. Man skal ikke tage noget som helst af det der står derinde for gode varer før det er bekræftet fra andre kilder.
Fuldstændig enig! De skriver i øst og vest, og det er givet at man så til tider da vil ramme rigtigt. Men det er spild af tid, at sidde og læse artikler derinde før tingene er blevet bekræftet af klubberne, for størstedelen af deres artikler er direkte gætværk og løgne.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Visca El Barca »

Arsenal are thought to be preparing a move for Barcelona attacker Ibrahim Afellay (26), who could leave Barcelona this summer. [setanta]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dortmund is among the clubs interested in Afellay. With Vilanova not convinced by Hummels, a deal involving both not an option now. [sport]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Although the club consider to let him go if a good offer comes, Afellay wants to try to convince Vilanova during preseason to keep him. [md]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Er det virkelig nødvendigt stadigvæk at skrive hver eneste gang der kommer et transferrygte om Afellay? Vilanova har jo været ude og sige at han regner med ham.
Visca el Barca

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Michman »

Håber virkelig ikke Barca udlejer ham, jeg har fandme set frem til hans comeback i denne sæson. Og han kan tage lidt over for Pedro og Alexis hvis de bliver skadet/brugte senere på sæsonen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster