Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Le Roi Soleil

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Le Roi Soleil »

Blaugrana92 skrev:Pænt meget off-topic efterhånden, men portugisisk bliver heller ikke helt skidt at kunne i fremtiden, taget Brasiliens udvikling i betragtning - der tales jo om BRIK-landene, Brasilien, Rusland, Indien, Kina, hvor man altså mener at fremtiden skulle være. Hvis udvikling fortsætter som det har gjort de seneste år, vil Brasilien således have verdens fjerde største BNP i år 2050, kun overgået af Kina, USA og Indien. Så rent forretningsmæssigt er der virkelig noget fremtidsperspektiv i at kunne lige netop et af de fire sprog - portugisisk, russisk, hindi eller kinesisk. Eller måske alle fire? Heldigvis er der jo mange indere der har styr på engelsk, men det giver jo altid nogle plusser, hvis man taler deres eget sprog! ;)

Nå, mon ikke det var nok off-topic her? Ret langt ude efterhånden. Tilbage til Afellay!

Håber faktisk lidt at han bliver udtaget til på onsdag og får en plads på bænken - om ikke andet så han lige kan få følelsen af at være med hvor det sker! Om han så kan få et kvarters tid må være op til Pep at bestemme, nu når jeg allerede har bestemt at han skal med på bænken! ;)
Det er korrekt. Ogsaa derfo jeg inddragde polsk (Polen), da det vil blive en af de foerende oekonomier i Europa og ikke mindst kinesisk/russisk/portugisisk og hindi. Selvom sidstnaevnte sprog langt fra tales af alle indere - men det er ikke desto mindre det officielle sprog i Indien. :)

Apropos Afellay, saa er det en haabloes regel, at han foerst kan indskrives i truppen d. 3. Jeg er dog ikke meget for at han faar debut paa onsdag, som nogen har efterlyst, da det er en knald eller fald kamp, medmindre altsaa holdet kommer foran ganske klart i loebet af kampen.

Hotnuk

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Hotnuk »

In his first trip with the team, Afellay yesterday forgot his flight ticket at the metal detector. Bojan recovered it
- BarcaStuff

Hehe :)
Så har han også prøvet det :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Alchemist »

Jeg læste en engelsk oversættelse af Afellays interview med mundo fra dn 16.01, så hvis nogle sku være interesseret i at læse den, kan det gøres her :)
eng: http://wayoffside.tumblr.com/post/2790856904

org: http://www.elmundodeportivo.es/gen/2011 ... nabeu.html

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8366
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Michman »

Spændene spiller.. Og et godt indkøb. Håber dog stadig på at Tiago og Bojan kommer mere "frem".. Men det er klart at vi har en smal trup og den skal være lidt mere bred.. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]TT5adD0LU_Y[/youtube]

Det er så vanvittigt lavet, det der! :D

kklaus
Indlæg: 9734
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af kklaus »

Yes! Der var den jo - har tænkt på den der siden i går. Det ser vildt ud!

Jeg kan ikke helt lure om han faktisk kikser lidt i det først og så bare når at få det fixet igen, eller om det er 100% bevidst. Men det går i hvert fald hurtigt og ser najst ud!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

Han imponerede mig igår!! Tror han bliver rigtig godt for os efter en sæsons tid.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Han imponerede mig igår!! Tror han bliver rigtig godt for os efter en sæsons tid.
Ja, han arbejder rigtig godt. Han havde også et super godt og vigtigt returløb i går. Det er en god attitude at vise - at tage sådanne returløb på næsten en hel banelængde.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Raman93 »

Problemet er næsten så bare, at ligemeget hvor godt, han spiller, så er der ikke pladser, han kan overtage. Måske Pedro, men ellers.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Problemet er næsten så bare, at ligemeget hvor godt, han spiller, så er der ikke pladser, han kan overtage. Måske Pedro, men ellers.
Bah. Skidt med det! Han kan vel være rotationsspiller ligesom Mascherano. ;)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:
Raman93 skrev:Problemet er næsten så bare, at ligemeget hvor godt, han spiller, så er der ikke pladser, han kan overtage. Måske Pedro, men ellers.
Bah. Skidt med det! Han kan vel være rotationsspiller ligesom Mascherano. ;)
Hehe - Xavi og Keita er også efterhånden blevet ældre herre. :)

Iøvrigt, er jeg den eneste, der synes, at han er farligst, når han er på midten? Det er i hvertfald det indtryk, jeg har fået af ham. Nu har han ikke fået nok spilletid til at vurderer, men synes også, at man kan se det på youtube-klip.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Drake »

Raman93 skrev:
Blaugrana92 skrev:
Raman93 skrev:Problemet er næsten så bare, at ligemeget hvor godt, han spiller, så er der ikke pladser, han kan overtage. Måske Pedro, men ellers.
Bah. Skidt med det! Han kan vel være rotationsspiller ligesom Mascherano. ;)
Hehe - Xavi og Keita er også efterhånden blevet ældre herre. :)

Iøvrigt, er jeg den eneste, der synes, at han er farligst, når han er på midten? Det er i hvertfald det indtryk, jeg har fået af ham. Nu har han ikke fået nok spilletid til at vurderer, men synes også, at man kan se det på youtube-klip.

Jeg synes at han skal blive på kanten, og helst venstre :D

Han er rigtig hurtig og er rigtig god til at udfordre, det vil jeg se noget mere af :P

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Blaugrana92 skrev:[youtube]TT5adD0LU_Y[/youtube]

Det er så vanvittigt lavet, det der! :D
lol lagde osse mærke til den detalje igår, men var overbevist om - indtil jeg så dette klip - at Afellay fumlede med bolden, og det var en tilfældighed at bolden røg videre til Messi. niiice

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

Det ser ret spøjst ud. Flot lavet.

Squix

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Squix »

Syntes det er svært og se hvad han laver.

Det er træls TV producerne ikke lige gad at vise det tæt på.

Men, jeg tror Affelay har teknikken på plads - så også sådan ud under fremvisningen af ham.
Han skal nok blive super at følge :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster