Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Men ... Lucho vil jo tydeligvis ikke sælge ham. Og hvis vi er ude i at han 'må tage hensyn til det', så synes jeg også mere og mere at det lyder som en lappeløsning. Hvis vi skal sælge Adriano og bruge Mathieu på venstrebacken, så skal det være fordi vi vil det. Ikke for at tage hensyn til noget som helst.
Jep og desværre ser det ud til at man vil forlænge hvilket er hele grunden til at jeg skrev til at starte med. Jeg tror at man ville kunne klare et salg af adriano men klubben mener noget andet.
At Mathieu har gjort det godt som venstreback i Valencia og Toulouse, er altså slet ikke ensbetydende med at han vil gøre det godt som venstreback i Barcelona. Zambrotta gjorde det også fremragende som højreback i Juventus, men han var et mismatch på backen i Barcelona. Det samme kan sagtens være tilfældet med Mathieu, men det ved jeg ikke med sikkerhed, for jeg har kun set ham spille venstreback i en lille håndfuld betydende kampe. Umiddelbart virker han dog også som et mismatch. Han har slet ikke samme teknik som Alba eller Adriano - eller Abidal for den sags skyld. Hvad han har er en kæmpe stor motor, med en fantastisk topfart, en stærk fysik og offensive kvaliteter der er under det gennemsnitlige.
Det er selvfølgelig svært at sige. Men hvis man justerede lidt på pladsen så tror jeg sagtens at mathieu ville kunne udfylde rollen hvilket man f.eks. så mod roma med en flot assist. Det er dog spekulationer og det er svært at sige. Du tror en ting og jeg noget andet.
Adriano spillede stort set ingen kampe som højreback, fordi Dani Alves stort set ikke var skadet eller havde karantæne i løbet af sæsonen. Det kan vi ikke være sikre på gentager sig i den kommende sæson. Hvis Alves brækker anklen i morgen mod Sevilla, så står vi lige pludselig og skal bruge en højreback til hele efteråret. Og så kan det godt være at det kun er 3 eller 4 måneder, som du tidligere har skrevet, men der kan man altså også sagtens nå at smide mesterskabet, skulle jeg hilse at sige.
Ja selvfølgelig kunne det ske. Men det ville sætte os i en ringe position selvom adriano var i klubben da vi ikke har en eneste som ville kunne løfte den plads. Adriano ville måske kunne gøre det ok mens douglas, bartra og hvem vi ellers har ville gøre det lidt mindre godt. Jeg tror og håber dog ikke at alves bliver skadet og derfor mener jeg godt at vi kan klare os til januar.
Nej. Du får et bonus-liv, fordi jeg er i godt humør i dag. Du får faktisk også et hint. Det starter med A og rimer på ... Zabriano?
This guy:

Billede
Jeg mener at du måske havde set anderledes på Adriano, hvis han var kommet op igennem vores ungdomsrækker. Det er bare et gæt, men du taler i hvert fald meget varmt om Grimaldo, taget hans måske-lidt-over-middelmådige præstationer for B-holdet i betragtning. Men så på den anden side, så har du ikke så meget til overs for Sergi Roberto, så jeg tager måske i virkeligheden fejl.
Jeg ved ikke om jeg taler varmt om grimaldo. Jeg mener overhovedet ikke at han skal være første-reserve men derimod at et salg måske kan gøre at han kan få et par kampe. De samme kampe som jeg håber samper, adama osv vil få.

Og nej det betyder ikke det store for mig at de kommer fra la masia. Når jeg ikke mener at en spiller har ret meget at bidrage med (som med roberto og pedro) eller er blevet for gamle så mener jeg de skal videre og give plads til yngre spillere. Adriano har altid været en sub og er nu ved at være oppe i alderen. Lad os dog sende ham afsted mens vi kan få lidt for ham i stedet for at vente en sæson og give ham væk gratis.

Men lad os lukke den her. Vi er uenige og bliver ikke enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Adriano (30) did not yet accept Barcelona's renewal offer. Player at this moment wants to leave in January or next summer [calciomercato_it]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Kvoller »

Barcelona rejected earlier this summer a 4M bid from Italian club Roma for full back Adriano (30). Player will now renew his contract. [md]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Storken »

Kvoller skrev:
Barcelona rejected earlier this summer a 4M bid from Italian club Roma for full back Adriano (30). Player will now renew his contract. [md]
Jeg håber inderligt, at der skal stå 'not'.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Culé »

Storken skrev:
Kvoller skrev:
Barcelona rejected earlier this summer a 4M bid from Italian club Roma for full back Adriano (30). Player will now renew his contract. [md]
Jeg håber inderligt, at der skal stå 'not'.
Hvorfor? Synes han er en fin back-up (og bredde) spiller at have i truppen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Storken »

Culé skrev:
Storken skrev:
Kvoller skrev:
Barcelona rejected earlier this summer a 4M bid from Italian club Roma for full back Adriano (30). Player will now renew his contract. [md]
Jeg håber inderligt, at der skal stå 'not'.
Hvorfor? Synes han er en fin back-up (og bredde) spiller at have i truppen.
Han bliver snart 31 år og er altid skadet. Derudover er hans niveau dalende. Han er i mine øjne ikke engang god nok som backup.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af A$AP »

Adriano (30) could leave for free at the end of the season. He has to decide before 15 March if he leaves or renews for another year. [catr]
Vi skulle bare have solgt manden..

Arrivederci, forhåbentligt den første i rækken af de spillere der ikke er gode nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Italian club Roma will in the coming days make another attempt to sign Adriano (31) this month. Now they willl offer a loan deal. [il tempo]
Så dumt at vi ikke solgte ham da vi havde muligheden. Men så længe at vi kan spare lønnen så har jeg ikke noget imod at han bliver udlejet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Italian club Roma will in the coming days make another attempt to sign Adriano (31) this month. Now they willl offer a loan deal. [il tempo]
Så dumt at vi ikke solgte ham da vi havde muligheden. Men så længe at vi kan spare lønnen så har jeg ikke noget imod at han bliver udlejet.
Jeg ved næsten ikke hvad der var mest amatøragtigt; at Roma ønskede at købe ham eller at vi nægtede at sælge.

Vi har forhåbentlig lært af vores fejl. Romerne vil derimod forevigt være skøre :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Brombi »

I amerikansk sport snakker man ofte om hvor vigtigt det er at have en "veteran" i truppen. Problemet med Adriano er bare, at han opfører sig som en 16-årig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:I amerikansk sport snakker man ofte om hvor vigtigt det er at have en "veteran" i truppen. Problemet med Adriano er bare, at han opfører sig som en 16-årig.
Man kan vel godt kalde Mascherano en veteran efterhånden?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Håber han får Maxwell-agtig succes, kan godt lide Adriano
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona full back Adriano (31) has decided to stay for another season, because he could only earn more if he'd move to China. [ser]
Godt at han har hjertet det rigtige sted :roll: Så kan han lige få skrabet lidt ekstra penge sammen mens han sidder på bænken...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er da fair nok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster