Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Adriano

Indlæg af klogfyr »

http://www.elmundodeportivo.es/gen/2010 ... elona.html

El mundo skriver vi har købt Adriano fra Sevilla for 10 mio euro

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adriano

Indlæg af Visca El Barca »

Jamen det er et rigtig godt koeb, hvis det passer! Han er en spiller der kan spille mange forskellige positioner. Han er en rigtig god venstre-back, han kan spille som heojreback og så kan han spille på midten og på kanterne. Et rigtig godt koeb synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Adriano

Indlæg af Jønde »

Ham har aldrig rigtig kunne lide. Kan desuden heller ikke rigtig se hvor han skal bruges. VB er vel besat af Abidal og maxwell, som kant spiller er han efter min mening slet ikke udfordrende, hurtig og målfarlig nok, defensiv midt kan jeg ikke rigtig se ham spille, men han kan vel overraske mig, HB ja her har vi Alves, Puyol kan spiller der og så nogen unge drenge der viser potentiale.
Som jeg ser det kunne vi have købt ham da vi købte Maxwell, men når vi nu har købt Maxwell og han virker til at trives med sin rolle, ser jeg adriano som fuldstændig overflødig.
Konklusion: håber det er en and.

Rivaldo10

Re: Adriano

Indlæg af Rivaldo10 »

Synes det er et klassekøb. Manden kan spille næsten alle positioner. Venstreback, højreback, venstrekant, højrekant og har tidligere spillet på midten. Derudover han "kun" 25 år og vist sig som en af ligaens bedste all-round-spillere der overhovedet findes. Kender spansk fodbold og er forholdsvis billig 10 mio euro. Derudover har han ligeledes spillet en del kampe for det brasilianske landshold. 19 mål i 210 kampe er da også ok. Synes det er en glimrende handel også er vi godt dækket ind på back-pladserne. Rigtig godt endda. Fremragende køb og er uforståelig overfor, at man kan kritisere det.



Godt nok næsten 4 år gammel den video, men har ikke lige haft tid til at lede efter nogle nyere. Forfærdelig musik dog.

Thiago Alcántara

Re: Adriano

Indlæg af Thiago Alcántara »

Så er det officielt drenge: http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/n ... 12046.html

Tror umiddelbart det er en god handel :D

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Adriano

Indlæg af Diabolito »

En spiller jeg aldrig havde gættet på kom til, men er enig med Rivaldo i alt der står, så ingen grund til at gentage det.
El Señor de las Tartas

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Adriano

Indlæg af fidanho »

Minder meget om Maxwell-handlen, rygter 1.dag købt 2.
Gad vide hvilket nummer han får, han spillede jo nr. 6 i Sevilla, men den er vist klistret, på en mand ved navn Xavier Hernández Creus. Men det bedste er at han kan spille over alt, og han er begge-benet.
Er han ikke bedst på midtbanen?
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Adriano

Indlæg af JonasV »

Wow, den havde jeg ikke set komme :shock:
Så kan man vel roligt flytte tråden til Barca-spillere.

Mes Que Un Club

Re: Adriano

Indlæg af Mes Que Un Club »

Den havde jeg ikke set komme :b

Kender ikke så meget til ham, men umiddelbart lyder han som et rigtig godt køb!

Rivaldo10

Re: Adriano

Indlæg af Rivaldo10 »

"One of few players in the world who is genuinely two-footed, he is capable of playing as a defender or midfielder, on both sides of the pitch."

http://en.wikipedia.org/wiki/Adriano_Correia_Claro

Fantastisk spiller i mine øjne.


rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Adriano

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:Wow, den havde jeg ikke set komme :shock:
Så kan man vel roligt flytte tråden til Barca-spillere.
Me neither!

Adriano, 25år, og har spillet sammen med vores terminator i Sevilla tidligere.

Det bliver meget Spændende, jeg er klart optimistisk!

Mon Abidal kommer til at spille centralt oftere og kommer vi til at bruge Adriano på midtbanen...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Rivaldo10

Re: Adriano

Indlæg af Rivaldo10 »

Adriano er lige god med begge ben. Han kan spille højreback, venstreback, venstrefløj og højrefløj. Derudover er han blevet brugt centralt enkelte gange. Så det betyder jo nødvendigvis ikke, at Abidal nu bliver midterforsvarer. Jeg tror Adriano skal ses som en all-round spiller, der kan være yderst brugbar. jeg er godt nok positivt stemt.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Adriano

Indlæg af Pieyanthikos »

Enig med Jønde, ser også lidt kritisk på handlen. Adriano er uden tvivl en god spiller, men hvor skal han bruges? Abidal og Maxwell har begge spillet godt. På højresiden har vi bl.a. en Bartra som backup, der sagtens kan bruges når Puyol ikke kan tage over for Alves. Montoya og Dalmau er godt nok meget unge, men kan måske supplere om 1-2 år. Jeg kan heller ikke se Adriano på den defensive midt.

Umiddelbart virker han til at være købt som en all-round backup, men er det virkelig så nødvendigt? Jeg havde hellere set en dyrere defensiv midtbanespiller, der var skolet til den plads. Desuden har vi €50 mio. til handel, og nu er €10 mio. af dem brugt - vi kan ikke få Fabregas for de resterende €40 mio., det tror jeg ikke på.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Adriano

Indlæg af # 23 »

Tillykke med købet af en dygtig fodboldspiller, som er møghamrende fleksbiel. Han er en type fodboldspiller, som jeg elsker, fordi de kan dække flere pladser og virker til at være sympatisk.

Det bliver spændnede at se om han slår en Abidal af, som jeg synes er begyndt at en nedadgående kurv. Maxwell er lidt ligesom Marcelo fra Real, hvor hans defensive kvaliteter ikke ligefrem er verdensklasse :D

Men tillykke med Adriano. Et sjældent syn, at en spiller kan spille så mange pladser! Så kan Alves fremover godt aflastes af en ligeså angrebsivrig back. Puyol gør det nu også fint som back, men Adriano er dygtig på backerne.

Tillykke til Jer.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Adriano

Indlæg af Drake »

Hmm, jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det her køb, den eneste plads jeg kan se en plads til ham, er på HB når alves er skadet eller skal have en pause, ellers er vi jo godt besat på alle pladser..

Undtagen på MC der mangler vi en afløser for Iniesta og Xavi, og en på DM til at afløse Busquets.
Selvfølgelig har vi de unge talenter, men synes måske det er et lidt for risikabelt at satse på dem?

Men det er der meget nice at have en all around spiller! :D
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster